پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش در استارباکس ،محبوب ترین برند صنعت قهوه و کافی شاپ زنجیره ای جها

دسته بندي : بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی
دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه بازاریابی مشتری محور شناخت بازار وتوسعه راهبردهای بازاریابی درصنعت قهوه و کافی شاپ ،بخش بندی بازارها ومشتریان از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۱۷۵ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.


استارباکس فعالیت اولیه‌ی خودش را با عرضه‌ی قهوه‌ی بوداده آغاز کرد، بعد از مدتی اولین کافی‌شاپ خود را راه‌اندازی کرد و تبدیل به بزرگ‌ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای جهان شد.

استارباکس یک شرکت آمریکایی و صاحب بزرگ‌ترین کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای در سراسر دنیا است. اولین شعبه‌‌ی استارباکس در سال ۱۹۷۱ توسط سه دوست در شهر سیاتل ایالت واشنگتن و تنها با ارائه‌ی دانه‌ی قهوه به مشتری‌ها راه‌اندازی شد. بعد از گذشت چند سال و با خریداری شدن حق امتیاز این برند توسط هاوارد شولتز، اولین کافی‌شاپ این برند با هدف بازسازی حال و هوای کافی‌شاپ‌های ایتالیا برای مردم آمریکا راه‌اندازی شد. این شرکت علاوه بر قهوه محصولات دیگری مانند قهوه‌ساز نیز به بازار عرضه می‌کند. استارباکس که بزرگ‌ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای جهان لقب گرفته است، در حال حاضر بیش از ۲۴ هزار شعبه در سراسر جهان دارد.
فهرست مطالب

داستان برند استارباکس

استارباکس چیست؟

داستان موفقیت برند استارباکس

مراحل تغییر لوگو استارباکس

مراحل تجزیه و تحلیل لوگو استارباکس

رنگ سبزدر استارباکس .مفهوم سلامتی

وضعیت فعلی برند استارباکس

داستان شکل‌گیری برند استارباکس

محصولات استارباکس

موسسان استارباکس

شکل گیری لوگو و تاریخچه آن

آغاز داستان استارباکس، یک مغازه فروش دانه قهوه در سیاتل

گسترش استارباکس و اتخاذ تصمیمات مهم

مانعی بزرگ در داستان استارباکس

آموزش کافه داری توسط شولتز

تغییر ذائقه و سلیقه مردم

تغییر استراتژی در استارباکس

داستان استارباکس بزرگ‌تر از همیشه

استارباکس در جهان امروز

محصولات و خدمات متنوع

تاریخچه لوگوی استارباکس (Starbucks)

تکامل لوگوی استارباکس

عناصر طراحی لوگوی استارباکس

لوگوی استارباکس چه نوع لوگویی است؟

نقش لوگوی استارباکس در توسعه ودرآمد زایی آن

فرهنگ سازمانی استارباکس

توسعه استارباکس در جهان

سقوط مالی و بازشگست قهرمان!

توسعه شرکت

سه عامل مهم در موفقیت استارباکس

رقبای استارباکس

راز موفقیت و استراتژی‌های برند استارباکس (Starbucks) چیست؟

معرفی برند استارباکس (Starbucks)

گسترش جهانی استارباکس

فلسفه برند استارباکس

اهمیت بینش مشتری (customer insight) برای استارباکس

تحقیقات بازاریابی در استارباکس

اهمیت تجربه مشتری (Customer Experience) برای استارباکس

استارباکس: رهبر جهانی صنعت قهوه و کافی‌شاپ

رهبری استراتژیک

داشتن مدل کسب و کار بر اساس فرهنگ اجتماعی و بهبود بهره‌وری

مشتری مداری

کارمندان برند استارباکس نیروی محرکه‌ی مدل کسب و کار آن

استفاده از زنجیره تامین برای تکمیل چرخه بازاریابی

استفاده از ابزارهای متنوع بازاریابی

تجزیه‌و‌تحلیل SWOT استارباکس

آیا کارمندان استارباکس از شما اراده قوی‌تری دارند؟

موفقیت های حاصل شده از سه پروژه

تکنیک‌های مدیریت استرس قهوه‌-محور

سیستم لاته (LATTE) استارباکس برای خدمات مشتریان

تجربه استارباکس در تحقیقات بازاریابی

یک نمونه هوشمندانه و مشهور بازاریابی در بازار ژاپن

مشاوره، بررسی رفتار و عملکرد مشتریان

نبرد استارباکس و دانکین دوناتس

جرقه‌های شکل‌گیری دنیای جدید

استارباکس : اشتیاق دیوانه‌وار قهوه

یاد بگیرید که چگونه استارباکس قهوه را به چین آورد

Starbucks استراتژی کسب و کار بین المللی

تحقیقات بازار به محیط سیاسی بازار نوظهور می پردازد

تحقیقات بازار نشانگر ویژگیهای محیط حقوقی در حال ظهور است

پیچیدگی بازارهای چین

مزیت رقابتی Starbucks بر روی ویژگی های محصول

توانایی استارباکس برای پرداختن به بازارهای در حال تغییر

آینده پژوهی صنعت غذا: استارباکس با استفاده از تکنولوژی، نوشیدن قهوه را دلپذیر می کند

اصلاح استراتژی کاری استارباکس

روند آینده پژوهی استارباکس

آینده پژوهی صنعت غذا تبلیغات را متحول خواهدکرد

هوش مصنوعی در استارباکس

استارباکس، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا

مدل‌سازی بر اساس هوش مصنوعی.

آینده پژوهی، منوی رستوران را هر لحظه تغییر می‌دهد

تعمیر با هزینه‌ی کم و در زمان کوتاه، مزیت آینده پژوهی صنعت غذا

هوش مصنوعی واستفاده از تحلیل داده دراستارباکس

استارباکس یک نمونه‌ی کاملاً معمولی از یک تجارت جهانی مدرن

حرکت با زمان در استارباکس

اشتباه کسب وکارهای کوچک درنگاه به آینده پژوهی

استارباکس: تجربه موفق یک نابهنجاری

شعبه های استارباکس

۹ ترفند روانشناسی استارباکس در کسب‌وکار

مبارزه میان قدرت برند و عقل سلیم!

فریب افراد با یک نام تجاری در مورد محصولات پخته شده و تازه، اتفاقی که درست نیست

استراتژی جدید شولتز

استراتژی رشد دراستارباکس

استارباکس چگونه میلیاردر شد؟/ قهوه بفروشید، میلیاردر شوید

از محله های فقیر تا مدیریت بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای جهان

مدیریت ورزشی

حقایقی خواندنی در مورد استارباکس

حقایقی خواندنی در مورد استارباکس

۱۲ درس موفقیت از نگاه مدیرعامل قهوه استارباکس

استارباکس از بلاک چین مایکروسافت برای تضمین اصالت قهوه استفاده می‌کند

استراتژی های تبلیغات استارباکس : بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای جهان

محبوبیت لوگو میان برندبازها

صمیمیت با مشتری یا مشتری محور بودن

جوشش تصمیمات استراتژیک استاربا کس و اپل از چهار رکن مدل موعود

تلفیقی از فعالیت سنتی و مدرن در استارباکس

اهمیت تصمیم استراتژیک در استارباکس

تصمیم مبتنی بر کاوشگری و کنشگری استراتژیک

استفاده از واحد تحقیق و توسعه در استارباکس

تصمیمگیری استراتژیک به هنگام:

تحلیل گری استراتژیک: توسعه و اجرای برنامه وفاداری مشتریان

مدل کسب و کار استارباکس

دلایل اصلی موفقیت استارباکس

مشارکت با نام های تجاری مطرح در ارائه محصولات جدید و متنوع

راهبرد شرکت استارباکس

چگونگی شناسایی فرصت­ها

ارزش این شرکت نسبت به رقبا

با ۱۷۵اسلاید تخصصی
دسته بندی: بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی

تعداد مشاهده: 2871 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

حجم فایل:8,297 کیلوبایت

 قیمت: 58,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    دانلود فایل

  • محتوای فایل دانلودی:
    175اسلاید تخصصی



پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت شارپ برند با کیفیت و پیشگاه درخلاقیت و نوآوری

شرکت شارپ در سال ۱۹۱۲ توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شده است و شارپ به معنی تیز است. اولین تولیدی از این برند مداد نوکی است! امروز شرکت شارپ در زمینه سامسونگ، ال جی، سونی و همینطور پاناسونیک به عنوان پنجمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته می شود.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل ،استراتژی تبلیغات و محیط بازار/استراتژی بازاریابی/برندسازی درصنعت پوشاک

صنعت پوشاک در سبد زندگی شهروندان جهانی جایگاه اصلی را برای خود کسب  نموده است و به نوبه خود از مایحتاج ضروری درسبدهزینه شهروندان بشمار می آید

قیمت : 82,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی

امروزه استفاده از روش های مختلف برای تبلیغات خدمات و محصولات مانند روش تبلیغات چریکی باعث شده است تا به واسطه ی آسان بودن اجرای آن ها، در هزینه ها صرفه جویی بسیار مناسب به عمل بیاید.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت زارا،برند محبوب در دنیای مد و پوشاک

پاورپوینت تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت زارا،برند محبوب در دنیای مد و پوشاک

قیمت : 85,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،وال مارت پرفروش ترین خرده فروشی جهانی که با استراتژی بازاریابی و فروش خود،دنیای تجارت را ت

انگیزه اصلی استراتژی تجاری والمارت ورود به هر بخش از بازار و تسلط بر بازار با ارائه محصولات با قیمت پایین است. استراتژی اصلی بازاریابی شرکت مبتنی بر پیشبرد قیمت ، رقابت پذیری و ارائه تجربه ای عالی با شعار Everyday Low Price است.

قیمت : 68,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش در استارباکس ،محبوب ترین برند صنعت قهوه و کافی شاپ زنجیره ای جها

استارباکس فعالیت اولیه‌ی خودش را با عرضه‌ی قهوه‌ی بوداده آغاز کرد، بعد از مدتی اولین کافی‌شاپ خود را راه‌اندازی کرد و تبدیل به بزرگ‌ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای جهان شد.

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل