پاورپوینت،آمازون نمونه برتر درمدل کسب و کارهای استارتاپی جهان

دسته بندي : بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی


نام آمازون از روی رودخانه آمازون در آمریکای جنوبی که نام بزرگترین رود جهان است گرفته شده که جف اعتقاد داشت که سایت کوچکش روزی به بزرگترین کتابخانه جهان بدل خواهد شد. از سال ۲۰۰۰ لوگوی رسمی آن یک پیکان بوده که از حرف z تا aکشیده شده و به شکل یک لبخند و به نماد رضایت مشتریان از خرید خود است. طرح تجاری آمازون در زمان شروع کمی غیرعادی اما زیرکانه بود. جف بزوس در این باره می گوید: طرح تجاری آمازون برای اولین بار زمانی به ذهنش رسید که با همسر خود از نیویورک به سمت سیاتل در حال رانندگی بود.


کمپانی آمازون دات کام یا همان آمازون، شرکتی آمریکایی است که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت دارد. این کمپانی در سال ۱۹۹۴، توسط جف بزوس در شهر سیاتل ایالت واشنگتن، تاسیس شد. آمازون بزرگ ترین فروشگاه خرید آنلاین در دنیا به شمار می رود.
این شرکت کار خود را به صورت یک فروشگاه کتاب مجازی آغاز کرد و بعد ها در زمینه فروش دی. وی. دی، بلو-ری، سی.دی، دانلود ویدئو، موسیقی، کتاب صوتی، نرم افزار، بازی های رایانه ای و حتی مواد غذایی، اسباب بازی و جواهرات نیز شروع به فعالیت کرد. آمازون مطابق با وضعیت برخی کشور ها از جمله ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، فرانسه، کانادا و… وب سایت اختصاصی خود را جدا گانه راه اندازی کرده است. از سوی دیگر، این کمپانی برای کشور های خاصی، خدمات حمل و نقل بین المللی در نظر گرفته است.


در سال ۲۰۱۶، زبان هلندی و لهستانی نیز به وب سایت آلمانی این شرکت اضافه شد. آمازون در سال ۲۰۱۵، والمارت، ارزشمند ترین فروشگاه خرده فروشی ایالات متحده را پشت سر گذاشت و در سال ۲۰۱۶، به عنوان چهارمین کمپانی با ارزش ایالات متحده به حساب آمد.
آمازون چشم انداز کسب و کار خود را این گونه توصیف می کند: «تلاش خستگی ناپذیر برای جلب رضایت مصرف کنندگان، با ارائه قیمت های پایین، سهولت و حق انتخاب گسترده در بین کالا های مختلف.»
چشم انداز این کمپانی، همچنان بر بهترین بودن در دنیا و منتخب مردم بودن، تمرکز دارد. این هدف بازاریابی، باز گو کننده ارزش های این کمپانی بوده و پیگیری آن، در ارتباطات آنلاین و غیر آنلاین این شرکت قابل مشاهده است.
نحوه ی کار آمازون و جایگاه آن در بازار دیجیتال
نحوه کار آمازون و جایگاه آن در بازار دیجیتال
شرکت آمازون

Amazon . com ، درهای مجازی اش را در جولای ۱۹۹۵ به روی عموم کاربران باز کرد. از آن زمان به بعد ، این کتابفروشی به ۸ میلیون مشتری از سراسر دنیا خدمات داده است و به طور نا خالص بیش از ۲۰ میلیون دلار در ثانیه فروش کتاب از طریق وب سایتش داشته است. بسیاری از مردم Amazon . com را « مولود طلایی » اینترنت می نامند.

این شرکت محصول فکر جفری بزوس است. مدیر عامل جوان این شرکت ، جفری بزوس ، آمازون را با هدف جا انداختن یک نام تجاری قوی به منظور استفاده از آن در تولیدات دیگر ، راه اندازی نمود. او ابتدا کتاب بازاریابی کرد ، زیرا او کتاب را محصول ایده آل برای عرضه در فضای مجازی می دانست. مشتریان چندان نیاز نداشتند که محصول را لمس کنند یا مجبور نبودند تعامل فیزیکی با فروشنده داشته باشند. بنابر این کتاب را می شد به خوبی در شبکه وب بازاریابی کرد.

یک دلیل اصلی موفقیت Amazon . com ، این است که سهم بازار را قبضه می کند و با تمرکز روی نیاز های مشتری ، وفاداری او نسبت به نام تجاری شرکت را تقویت می کند. بزوس معتقد است که توجه بیش از حد به عواید کوتاه مدت به معنای فراموش کردن این نکته مهم است که با یک قیمت مناسب می توان مشتری را مدت ها به شرکت و محصولاتش وفادار نگه داشت. علی رغم رشد فروش سرسام آور این شرکت ، آمازون ، جایگاه پیشگام و ممتاز خود را در فروش اینترنتی از دست بدهد. وب سایت آمازون اکنون حاوی کالا ها و خدماتی است چون موسیقی ، نرم افزار ، اسباب بازی و حراج اینترنتی.
مشتری – نیروی رانش آمازون

فلسفه هدایت کننده آمازون ، ارایه خدمات برتر به مشتریانش است. بزوس و تیم مدیریتش یک سال صرف ساخت وب سایت و برنامه های بانک اطلاعاتی مشتری – نیروی رانش آمازون

فلسفه هدایت کننده آمازون ، ارایه خدمات برتر به مشتریانش است. بزوس و تیم مدیریتش یک سال صرف ساخت وب سایت و برنامه های بانک اطلاعاتی Amazon . com نمودند. آنها تلاش کردند سایتی دوستانه و صمیمی ایجاد کنند ، سایتی که کاربر کمی آشنا به کامپیوتر هم بتواند از آن استفاده کند.

بزوس متوجه شد که تجارت الکترونیک ، توازن قوا را به نفع مشتریان تغییر خواهد داد. لذا ، Amazon . com از طریق سفارشی کردن خدماتش ، با مشتریان رابطه برقرار می کند و یک روح مشترک ایجاد می نماید. تمرکز روی مشتری ، سنگ بنای وفاداری مشتری به نام آمازون است.
مشتری به عنوان همکار تولید کننده خدمت و سفارشی کردن خدمات

Amazon . com به شیوه های مختلف مشتریانش را در فرایند تحویل خدمات مشارکت می دهد و درگیر می کند. مشتریان می توانند در خدمات برد مباحثه شرکت کنند. این خدمت فرصتی را در اختیار آنها قرار می دهد تا مطالب و اظهار نظر های دیگر خوانندگان کتاب های مورد علاقه مشتریان را مطالعه کنند. مشتری هم چنین می تواند با دیگر مشارکت کنندگان در این مباحثه گفت و گو کند. « فهرست آرزو » ، ، خدمت دیگری است که Amazon . com ارایه می کند. یک مشتری می تواند عناوین کتاب های مورد علاقه اش را وارد یک فهرست آرزوی شخصی کند. فردی که می خواهد به عنوان هدیه ، کتابی به دوستش بدهد می تواند به این فهرست مراجعه و کتابی را جهت خریداری و اهدا به او بر گزیند.

نحوه ی کار آمازون و جایگاه آن در بازار دیجیتال

آمازون هم چنین به تک تک مشتریان توصیه های شخصی ارایه می کند. برخی از این توصیه ها بر پایه خرید های قبلی او استوار می باشند و توصیه های دیگر بر پایه رفتار های مشتریان قبلی که مشابه این مشتری خرید می کرده اند ارایه می شود. اگر به طور مثال یک مشتری کتابی درباره ی موضوعی خاص بخرد ، نرم افزار Amazon . com نام تمام مردمی را که همین کتاب را خریده اند جست و جو خواهد کرد. با بهره گیری از یک تکنیک ریاضی به نام سرند مشترک است ، این نرم افزار مشخص می کند که مردمی که کتاب مزبور را خریده اند به چه موضوعات دیگری علاقه دارند. سپس فهرستی از عناوین پیشنهادی را در اختیار آن مشتری قرار می دهد. Amazon . com از این تکنیک برای فراهم آوردن همان راهنمایی های دوستانه و شخصی مورد انتظار از یک کتاب فروشی واقعی استفاده می کند ، اما با این تفاوت که توصیه هایش دقیق تر و دستیابی به آن راحت تر و کم هزینه تر است.



یک نقص سرند مشترک ، ناتوانایی این تکنیک در تشخیص خرید های به قصد اهدا بود. مثلاً به فردی که برای مادرش کتابی درباره موضوعی خاص می خرید ، اطلاعات و توصیه هایی درباره ی آن موضوع ارایه می شد ، علی رغم این که ممکن بود خود آن فرد به آن موضوع علاقه ای نداشته باشد. اخیراً Amazon . com با نصب جعبه ی کنترلی روی صفحه سفارش این مشکل را حل کرده است ، زیرا مشتری می تواند مشخص کند که آیا کتاب مورد نظرش یک هدیه است یا برای خودش آن را سفارش می دهد. مشکل دیگر آن است که تکنیک سرند مشترک ، بر پایه سوابق مشتری عمل می کند. اگر مشتری دایماً آدرس پست الکترونیکی خود را تغییر بدهد و از یک شناسنامه آمازونی جدید استفاده کند ، تمام اطلاعات مربوط به او از دست خواهد رفت.





شرکت آمازون علاوه بر تکنیک سرند مشترکات ، از روش های دیگری برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند. اگر مشتری یک بار وارد وب سایت آمازون شود ، در مراتب بعدی وب سایت مذکور با ذکر نامش به او خوشامد می گوید و به او امکان می دهد تا توصیه های جدید جمع آوری شده با استفاده از ابزار سرند مشترکات را مطالعه کند. بزوس این صفحه شخصی را مشابه « رفتن به فروشگاه مورد نظر و پیدا کردن اقلام مورد نظر خود در قفسه نزدیک دور » می داند. آمازون هم چنین به مشتریانش امکان می دهد تا اطلاعات را روی یک سرور امن شرکت ذخیره کند. مشتریان می توانند به Amazon . com اجازه دهند یک نسخه از کارت های اعتباری و آدرس پستی شان را نگه داری کند. این تکنولوژی ، که یک کلیک نامیده می شود ، این خدمت را روان می کند بنابر این مشتریان مجبور نیستند هر بار که خرید می کنند اطلاعات فوق را مجدداً وارد کنند.

Amazon . com منتظر مشتریانش نمی ماند تا به سایتش مراجعه کنند تا به آنها خدمات بدهد. اگر یک مشتری در یک مدت زمانی مشخص از این وب سایت دیدن نکند ، آمازون پست الکترونیکی برایش می فرستد و او را تشویق به مراجعه به وب سایتش می کند ، ضمن این که فهرستی از کتاب ها را در اختیارش قرار می دهد.

دیگر کاربرد های منحصر به فرد تکنولوژی برای مشتری

Amazon . com نه تنها از تکنولوژی برای شخصی کردن تجربیات مشتری استفاده می کند ، بلکه سایت خودش را برای مشتریان بالقوه طراحی کرده است. این وب سایت را به راحتی می توان درک و استفاده نمود. این وب سایت فاقد گرافیک های بزرگ است که موجب طولانی شدن زمان باز شدن صفحه می شود. بر طبق گفته سیستم های کی نوت ، آمازون یکی از سریع ترین و سهل الوصول ترین سایت های اینترنتی است. دیگر ویژگی منحصر به فرد Amazon . com ، موتور جستجو گر قدرتمند آن است. این شرکت از یک تابع جست و جو به نام « آن چه را که می خواهم بکن » ( DWIN ) استفاده می کند. این سایت اشتباهات املایی مشتریان را کشف می کند و تابع جست و جو را بر اساس اصلاح این اشتباه تغییر می دهد. اگر مثلاً یک مشتری به جای Fitzsimmons ، Fitsimmons تایپ کند ، Amazon . com مدیریت خدمات کتاب را نمایش می دهد.
چیزی بیش از یک تکنولوژی دوستانه

تکنولوژی آمازون به خلق مشتریان وفاداری کمک کرده است که نه تنها از آن دیدن می کنند ، بلکه با آن تعامل نیز دارند. Amazon . com یک جامعه مجازی فعال است که افراد آن جامعه را مشتریان تشکیل می دهند. دیگر ویژگی خدمات بورد مباحثه آمازون ، خدمتی است با نام « کنج مؤلفان » که گاهی به خوانندگان اجازه می دهد با نویسندگان محبوب خود جلسات پرسش و پاسخ تشکیل بدهند. این شرکت هم چنین بازدید کنندگان و مشتریانش را ترغیب می کند تا هر کتاب موجود در سایت را مرور کنند. این فرایند مرور و بررسی ، مشتریان را در فرایند طراحی محتوای وب سایت درگیر کند ، و هم چنین یک ابزار اطلاعاتی در اختیار دیگر بازدید کنندگان وب سایت قرار می دهد. آمازون به کاربران امکان می دهد گروه های خواندن تشکیل بدهند ، جایی که مشتریان می توانند نظرات خود را درباره ی کتابی خاص به اطلاع دیگر اعضای گروه برسانند. کتابخانه مرور و بررسی ها ، مانع مهمی است بر سر راه ورود به یک محیط دیجیتالی ، جایی که کار آفرینان به راحتی می توانند ظرف یک هفته این مدل تجاری را کپی کنند.





کارکنان Amazon . com ارزش بسیاری برای مشتریان قایلند و آنها را جزیی از یک جامعه می دانند. یک بار یک مشتری با خوشحالی عنوان نمود که آمازون یک نسخه از کتاب پدرش را ، که ۲۰ سال چاپ نشده بود ، برای او پیدا کرده است. برنامه متحدان این « جامعه » را به مرزهای فراتر از وب سایت تحت کنترل مستقیم آمازون توسعه داده است. Amazon . com به وب سایت های به ثبت رسیده ای چون Yahoo ! اجازه می دهد کتاب ها ، سی دی ها ، ویدیو های خاص و دیگر محصولات آمازون را به بازدید کنندگانشان معرفی کنند. اگر مشتری از این طریق کتابی از آمازون بخرد ، این وب سایت ها کمیسیونی دریافت خواهند کرد. روی بیش از ۰۰۰/۴۰۰ عنوان کتاب ، ۱۵ درصد کمیسیون داده می شود و روی بیش از ۱/۱ میلیون محصولات آمازون ، ۵ درصد کمیسیون داده می شود. آمازون مدعی است که « ده ها هزار » از این متحدان در این طرح مشارکت دارند ، که موجب توسعه حضور و عمومیت آمازون روی شبکه وب می شود ، البته این مطلب به این معنا نیز هست که آمازون ممکن است تا حدی کنترل خود بر وجهه و نامش را از دست بدهد.

آمازون با مشکلات دیگری مواجه شده است. یک خبرنگار فاش ساخت که آمازون بر اساس فهرستی از کتاب های محبوب ، به ناشران فضای مجازی می فروشد. هم چنین آمازون متهم شده است به فروش پشتیبانی های پست الکترونیک اضافی روی وب سایت ویزه عناوین مختلف به نویسندگان. این شرکت آماج حملات ای – میلی قرار گرفت و از آن موقع کلیه عملیات تبلیغی پولی خود را متوقف کرد. این حادثه این پرسش را مطرح می کند که آیا مشتریان وفادار Amazon . com یا هر خدمات الکترونیک دیگر تحمل می کنند که برای اهداف مالی این شرکت ها استفاده شوند ؟
با توجه به نگاه آمازون به آینده ، آیا این شرکت وال مارت اینترنت خواهد شد ؟

اگر چه آمازون هنوز سود آور نیست ، اما خیلی موفق بوده است. خدمات شخصی مشتریان و استراتژی ایجاد جامعه اینترنتی این شرکت ، خوب جواب داده است. این شرکت ۸۵ درصد فروش الکترونیکی بازار کتاب را در دست دارد و سهم بیش تری از بازار فروش ویدیو و موسیقی از طریق اینترنت را نیز داراست. ۶۴ درصد تجارت Amazon . com را مراجعه مشتریان وفادار تشکیل می دهد. نرخ حفظ مشتری برای هر شرکتی حیاتی است ، اما این نرخ برای فروشندگان اینترنتی از اهمیت بیشتری برخوردار است. صاحب نظران بدبین پیش بینی می کردند که خریداران حساس به قیمت دایماً به دنبال خدمات ارزان تر می گردند و شرکت های بدون قدرت خرید یا نام تجاری معتبر را رها خواهند کرد. اما آمازون تا کنون با چنین الگوی رفتار خریدی مواجه نشده است.





Amazon.com طرح های گسترده ای برای ایجاد جوامع مشابه ای چون این جامعه برای محصولات دیگری غیر از کتاب ، در دست دارد. این شرکت چندی است که با راه اندازی Amazon . com Auctions در مارس ۱۹۹۹ ، وارد عرصه حراج اینترنتی شده است. این شرکت به خریدارای دیگر فروشندگان اینترنتی نیز علاقه مند شده است. مثلاً Amazon . com 50 درصد سهام مالکیت Pets . com و سهمی نا چیزی از سهام Drugstore . com را خریداری کرده است.

توسعه سریع فعالیت های آمازون به دیگر حوزه های فروش ، به تحقق هدف آرمانی این شرکت در تبدیل شدن به یک سایت خرید یک بار – توقف در اینترنت کمک شایانی می کند. اما این استراتژی خطراتی نیز در بر دارد. آمازون با توسعه بیش از حد سریع دارد ریسک می کند ، چرا که این اقدام می تواند موجب نابودی یا کم اعتبار شدن وجهه اش شود. زمان نشان خواهد داد که آیا این استراتژی رشد بلند مدت ، موفق است یا خیر.

استارتاپ چیست ؟

معنای دقیق استارتاپ چیست؟

تفاوت کسب و کار و استارتاپ

چه زمانی یک شرکت دیگر استارتاپ محسوب نمی‌شود؟

عوامل شکل دهنده شرکت استارتاپی/رشد

عوامل شکل دهنده شرکت استارتاپی/اشتیاق محوری

عوامل شکل دهنده شرکت استارتاپی/ایجادتغییر

عوامل شکل دهنده شرکت استارتاپی/خلاقیت وتنوع

مدل کسب و کار انطباقی

برخی اصطلاحات و واژگان استارتاپی

مرکز رشد استارتاپ یا انکوباتور

لین استارتاپ

استارتاپ ویکند چیست ؟

استارتاپ گرایند

طرح کسب و کار یا بیزینس پلن

تعریف و درک مفهوم استارت آپ

تاریخچه استارت آپ

تفاوت استارت آپ ها با کسب‌و‌کارهای سنتی

استارت آپ ها بر اساس مبانی علمی توسعه می‌یابند
تاریخچه امازون؛ از گاراژ تا بزرگ‌ترین وب‌سایت تجارت آنلاین

آمار و ارقام

یک برند متنوع

نام

لوگو

توسعه توسعه توسعه

یک الکسای دیگر

رقابت با ایلان ماسک؟

شرکت آمازون (Amazon.com) راز موفقیت + ۱۴ حقیقت جالب

تاریخچه آمازون ازنگاه کسب وکار

دلیل موفقیت شرکت آمازون و جف بیزوس

نیچ مارکتینگ و موفقیت آمازون

۵محصول منتخب آمازون

همکاری در فروش

آمازون، imdb و الکسا!

IMDB

رکوردها! آمار، فکت و ارقام پیرامون شرکت آمازون

آمازون و کرونا!

Amazon Go چیست؟

رمز موفقیت شرکت آمازون چه بود؟/ بررسی رویکرد بزرگترین خرده‌فروشی جهان از ابتدا تا کنون

بزرگترین کتاب فروشی کره زمین

سخت گیری درسرمایه گذاری مجدد

میزان درآمد خالص شرکت آمازون

داستان برند: آمازون فروشگاهی برای همه چیز

داستان شکل‌گیری برند آمازون

لوگوی معروف برند آمازون

آغازفعالیت تجاری آمازون

طرح اولیه‌ی راه‌اندازی کسب‌و‌کار آمازون

شکایت کسب وکارهااز آمازون

کتاب‌خوان‌های کیندل

خریدن الکسا

خریدن Blue Origin

خریدن واشنگتن پست

بسته بندی کردن سفارشات

زندگی شخصی جف بزوس

وضعیت کنونی برند آمازون

حساسیت و تمرکز بر مشتریان ،رمز موفقیت آمازون

ایستادگی در برابر موانع و برداشت‌های غلط

تحلیل بازار و نظرسنجی از مشتریان

متدهای جدید را با آغوش باز بپذیرید

سرویس ارسال خرید توسط پهپاد

تصمیم‌گیری سریع درآمازون

شیوه های مدیریتی جف بیزوس

نحوه ایده پردازی در آمازون

خلق ایده‌های ناب در آمازون

گسترش ایده‌های خوب در آمازون

دریافت حمایت برای ایده‌های خوب

دلایل موفقیت آمازون چیست؟(ازنگاه نوآوری)

-در جایگاه یک شریک تجاری قرار بگیرید، و یا شریکی پیدا کنید!

-کارآفرین پرورش دهید.

-محیط کار را عوض کنید.

-نوآوری را برون‌سپاری کنید.

-اکوسیستم‌ نوآوری چیست و چگونه ایجاد و استفاده می‌شود؟

-زمینه تکاملی اکوسیستم‌های نوآوری

-پیش به سوی درک اکوسیستم‌های نوآوری

-۱۰کتاب برتر کسب‌ و کار در سال ۲۰۱۷

-تاریخچه معماری خدمت‌گرا

-۷ راز ارائه موفق محصول

-از تشبیه استفاده کنید

-شوخ‌طبع باشید

-از موسیقی استفاده کنید

-فعالیتی انجام دهید

-درستی حرف خود را اثبات کنید

-سوال بپرسید

-تنها به استفاده از پاورپوینت اکتفا نکنید

-مفهوم مدل کسب و کاردراستارت آپ ها

-اشتباهات در انتخاب مدل کسب و کار

-(Warby Parker) واسطه شوید (مدل کسب و کار

-).شویدMarketplace) یک

-Subscriptionمدل دریافت حق عضویت یا

-یا سفارشی سازی همه چیز Customized Everything مدل

-یا به محض نیاز(تقاضا) On-demand مدل

-مدل فروش مستقیم

-مدل فری میوم (Freemium)

-مدل حراج

-مدل محصول مجازی یا Virtual Good Mode

-اپلیکیشن های رایگان چگونه درآمدزایی می کنند؟

-تبلیغات درون برنامه ای

-خریدهای درون برنامه ای

-فریمیم

-اشتراک

-آینده بانکداری از دست بانک ها خارج خواهد شد؟

-آمازون؛ ارائه سرویس جدید

-آیا آمازون با این شیوه خود به بانکداری روی می‌آورد؟

-بازار گسترده امروز، موفقیت آینده بانکداری را تضمین نمی‌کند

-چه کاری از دست بانک‌ها بر می‌آید؟

-بررسی استراتژی کوکاکولا، نتفلیکس و آمازون در مواجهه با شکست / شکست یا فرصت؟

-بررسی استراتژی کوکاکولا، نتفلیکس و آمازون در مواجهه با شکست / شکست یا فرصت؟-نتفلیکس

-بررسی استراتژی کوکاکولا، نتفلیکس و آمازون در مواجهه با شکست / شکست یا فرصت؟-آمازون

-بررسی استراتژی کوکاکولا، نتفلیکس و آمازون در مواجهه با شکست / شکست یا فرصت؟-پیام سه مدیرعامل

-مزیت ارتکاب اشتباه

-بررسی استراتژی کوکاکولا، نتفلیکس و آمازون در مواجهه با شکست / شکست یا فرصت؟-چالش های پیش رو

-بررسی شیوه کسب و کار کمپانی آمازون

-چشم انداز و استراتژی آمازون

-به روز رسانی چشم انداز و اهمیت فناوری درآمازون

-مصرف کنندگان آمازون

-حاشیه سود بالا، قیمت پایین درآمازون

-مشتری مداری درآمازون

-گروه های رقیب اصلی آمازون

-فروش رسانه ای آمازون

-رویکرد بازاریابی آمازون

-حضور آمازون در هالیوود

-بوم مدل کسب و کار Amazon Retail +پادکست صوتی

-بوم مدل کسب و کار Amazon Web Services

-پردازش ابری چیست و چطور کار می کند؟

-چرا آمازون اقدام به گشایش بخش خدمات وب سایت خود نمود؟

-استفاده گننذگان ازخدمات آمازون

– اهمیت نوآوری برای کسب و کارها

-آمازون؛ اژدهای هفت‌سر

-دلیل راه‌اندازی کتاب‌فروشی آنلاین درآمازون

-هدف آمازون از فروش کتاب

-ارزش یک شرکت آنلاین از نظر (بیزوس) مدیر کمپانی آمازون

-مدیریت ذائقه مشتریان کتاب وکتابخوانی توسط آمازون

-تفاوت بین مدل های کسب و کار علی بابا و آمازون

-مدل کسب و کار آمازون (مقایسه ای)

-مدل کسب و کار علی بابا

-نمونه واقعی از ایمیل مارکتینگ موفق آمازون

-چطور آمازون دنیا را اداره خواهد کرد؟

-سرویس دهی به مشتریان از زبان مدیر عامل کسب و کار اینترنتی آمازون

– آمازون با ورود به حوزه بانکداری چگونه عمل خواهد کرد؟

-ورود آمازون به حوزه بانکداری با چه استراتژی خواهد بود؟

-بانکداری آمازون چطور پیش خواهد رفت؟



با ۱۴۷اسلاید تخصصی

دانلود و خرید ۴۲۰۰۰ تومان
دسته بندی: بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی

تعداد مشاهده: 2657 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 147

حجم فایل:6,947 کیلوبایت

 قیمت: 92,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    147اسلاید



پاورپوینت،آمازون نمونه برتر درمدل کسب و کارهای استارتاپی جهان

نام آمازون از روی رودخانه آمازون در آمریکای جنوبی که نام بزرگترین رود جهان است گرفته شده که جف اعتقاد داشت که سایت کوچکش روزی به بزرگترین کتابخانه جهان بدل خواهد شد.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل