تحقیق تلويزيون و ساير رسانه هاي خبري ( ورد)

دسته بندي : دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 43 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏1
‏تلويزيون و ساير رسانه هاي خبري
‏تلويزيون و مطبوعات: در نيمه دوم دهة 1950 رسانه هاي اطلاعاتي «سمعي –‏ بصري» - راديو و تلويزيون –‏ عقب ماندگي شان را [ از نظر كمي ] نسبت به مجموع تيراژ نشريه هاي روزانه جبران كردند و از آنها نيز فراتر رفتند. در سال 1957 بيش از 250 ميليون گيرندة راديو و تعداد قابل توجهي گيرندة تلويزيون در جهان، وجود داشت، در حالي كه تيراژ تمامي نشريه هاي روزانه بالغ بر 225 ميليون بود. بيست سال بعد، مجموع گيرنده هاي راديو و تلويزيون به مرز 5/1 بيليون دستگاه رسيد. بر تيراژ مطبوعات نيز افزوده شد. براساس گزارش يونسكو، در سال 1964 در سراسر جهان، مجموعاً 328 ميليون شماره نشريه روزانه به چاپ رسيد. اكنون مجموع تيراژ نشريه هاي روزانه، از مرز 400 ميليون شماره فراتر رفته است. در دورة پيشرفت بيش از اندازة راديو، و بعداً تلويزيون، نوع نشريه هاي روزانه و تيراژ آنها نيز در سراسر دنيا رو به افزايش بود؛ اما اين افزايش نسبت به ميزان رشد رسانه هاي سمعي
‏1
‏1
‏تلويزيون و ساير رسانه هاي خبري
‏تلويزيون و مطبوعات: در نيمه دوم دهة 1950 رسانه هاي اطلاعاتي «سمعي –‏ بصري» - راديو و تلويزيون –‏ عقب ماندگي شان را [ از نظر كمي ] نسبت به مجموع تيراژ نشريه هاي روزانه جبران كردند و از آنها نيز فراتر رفتند. در سال 1957 بيش از 250 ميليون گيرندة راديو و تعداد قابل توجهي گيرندة تلويزيون در جهان، وجود داشت، در حالي كه تيراژ تمامي نشريه هاي روزانه بالغ بر 225 ميليون بود. بيست سال بعد، مجموع گيرنده هاي راديو و تلويزيون به مرز 5/1 بيليون دستگاه رسيد. بر تيراژ مطبوعات نيز افزوده شد. براساس گزارش يونسكو، در سال 1964 در سراسر جهان، مجموعاً 328 ميليون شماره نشريه روزانه به چاپ رسيد. اكنون مجموع تيراژ نشريه هاي روزانه، از مرز 400 ميليون شماره فراتر رفته است. در دورة پيشرفت بيش از اندازة راديو، و بعداً تلويزيون، نوع نشريه هاي روزانه و تيراژ آنها نيز در سراسر دنيا رو به افزايش بود؛ اما اين افزايش نسبت به ميزان رشد رسانه هاي سمعي
‏1
‏1
‏تلويزيون و ساير رسانه هاي خبري
‏تلويزيون و مطبوعات: در نيمه دوم دهة 1950 رسانه هاي اطلاعاتي «سمعي –‏ بصري» - راديو و تلويزيون –‏ عقب ماندگي شان را [ از نظر كمي ] نسبت به مجموع تيراژ نشريه هاي روزانه جبران كردند و از آنها نيز فراتر رفتند. در سال 1957 بيش از 250 ميليون گيرندة راديو و تعداد قابل توجهي گيرندة تلويزيون در جهان، وجود داشت، در حالي كه تيراژ تمامي نشريه هاي روزانه بالغ بر 225 ميليون بود. بيست سال بعد، مجموع گيرنده هاي راديو و تلويزيون به مرز 5/1 بيليون دستگاه رسيد. بر تيراژ مطبوعات نيز افزوده شد. براساس گزارش يونسكو، در سال 1964 در سراسر جهان، مجموعاً 328 ميليون شماره نشريه روزانه به چاپ رسيد. اكنون مجموع تيراژ نشريه هاي روزانه، از مرز 400 ميليون شماره فراتر رفته است. در دورة پيشرفت بيش از اندازة راديو، و بعداً تلويزيون، نوع نشريه هاي روزانه و تيراژ آنها نيز در سراسر دنيا رو به افزايش بود؛ اما اين افزايش نسبت به ميزان رشد رسانه هاي سمعي
‏1
‏1
‏تلويزيون و ساير رسانه هاي خبري
‏تلويزيون و مطبوعات: در نيمه دوم دهة 1950 رسانه هاي اطلاعاتي «سمعي –‏ بصري» - راديو و تلويزيون –‏ عقب ماندگي شان را [ از نظر كمي ] نسبت به مجموع تيراژ نشريه هاي روزانه جبران كردند و از آنها نيز فراتر رفتند. در سال 1957 بيش از 250 ميليون گيرندة راديو و تعداد قابل توجهي گيرندة تلويزيون در جهان، وجود داشت، در حالي كه تيراژ تمامي نشريه هاي روزانه بالغ بر 225 ميليون بود. بيست سال بعد، مجموع گيرنده هاي راديو و تلويزيون به مرز 5/1 بيليون دستگاه رسيد. بر تيراژ مطبوعات نيز افزوده شد. براساس گزارش يونسكو، در سال 1964 در سراسر جهان، مجموعاً 328 ميليون شماره نشريه روزانه به چاپ رسيد. اكنون مجموع تيراژ نشريه هاي روزانه، از مرز 400 ميليون شماره فراتر رفته است. در دورة پيشرفت بيش از اندازة راديو، و بعداً تلويزيون، نوع نشريه هاي روزانه و تيراژ آنها نيز در سراسر دنيا رو به افزايش بود؛ اما اين افزايش نسبت به ميزان رشد رسانه هاي سمعي

 
دسته بندی: دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق

تعداد مشاهده: 3791 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 43

حجم فایل:19 کیلوبایت

 قیمت: 8,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل


تحقیق چندرسانه اي ها و انقلاب يادگيري ( ورد)

تحقیق چندرسانه اي ها و انقلاب يادگيري ( ورد) - ‏چندرسانه اي ها و انقلاب يادگيري‏ ‏ در مباحث يادگيري از راه چند رسانه ايهاي جديد، يك سلسله بحثها...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تلويزيون 77 ص ( ورد)

تحقیق تلويزيون 77 ص ( ورد) - ‏تلويزيون ‏ ‏ ‏ ‏ صفحه‏: 1 ‏مقدمه ‏تعريف تلويزيون ‏آنچه كه امروزه در اصطلاح عمومي تلويزيون ناميده مي شود عبارت است ا...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق چگونه مي‌توان با تلويزيون كنار آمد ؟ 47 ص ( ورد)

تحقیق چگونه مي‌توان با تلويزيون كنار آمد 47 ص ( ورد) - ‏1 ‏چگونه مي‏‌‏توان با تلويزيون كنار آمد ‏؟ ‏ مقدمه ‏راديو و تلويزيون‏ ‏، دوست ، هم صحبت...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق جایگاه مطبوعات در سیاست ملی ارتباطی و رسانه ( ورد)

تحقیق جایگاه مطبوعات در سیاست ملی ارتباطی و رسانه ( ورد) - ‏جایگاه مطبوعات در سیاست ملی ارتباطی و ‏رسانه‌ای ‏چکیده ‏سیاست‌گذاری ملی ارتباطات نیاز...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق جايگاه رسانه‌ها ( ورد)

تحقیق جايگاه رسانه‌ها ( ورد) - 2 ‏جايگاه‏ رسانه‌ها ‏بر کسی پوشيده نيست که در جوامع در حال توسعه امکان دسترسی عموم مردم به‌رسانه‌های نوشتاری (مکتو...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تلويزيون و ساير رسانه هاي خبري ( ورد)

تحقیق تلويزيون و ساير رسانه هاي خبري ( ورد) - ‏1 ‏1 ‏تلويزيون و ساير رسانه هاي خبري ‏تلويزيون و مطبوعات: در نيمه دوم دهة 1950 رسانه هاي اطلاعاتي ...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تكنولوژي آموزشي و رسانه ها 39 ص ( ورد)

تحقیق تكنولوژي آموزشي و رسانه ها 39 ص ( ورد) - ‏تكنولوژي آموزشي و رسانه ها 1 ‏مقدمه ‏هر جا سخن از ترجمه و تبدیل علوم محض و یافته های علوم نظری به...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل