پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان

دسته بندي : بازاریابی » بازاریابی آنلاین و رسانه های دیجیتال


دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه شناخت بازار ومدیریت ذائقه مشتریان از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۶۹ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد

با تامل درموفقیت شیائومی یک نکته کلیدی در بازاریابی و شناخت بازارهای هدف ؛همچنین مدیریت ذائقه مشتریان گوش زد می گردد.وآن هم این که موفقیت شیائومی را؛نه سابقه درخشان و نه هزینه های کلان رقم زده است که اگر اینطور بود.نوکیا و موتورولاهم درسابقه درخشان و هم در هزینه های کلانی که به محصول خویش انجام داده بودند.بطورحتم خیلی جلوتر از شیائومی حرکت می گردند.

این غول موبایل چینی باشناخت بازار و مدیریت ذائقه مشتریان و مهم تر این که با مزیت رقابتی فروش آنلانین به این موفقیت دست یافته است.

محورهای اصلی

سبک بازاریابی و فروش اختصاصی و خاص

حمایت شرکت چاینا موبایل از این شرکت

اما رمز موفقیت این شرکت چه بود؟

شناخت دقیق بازارهای هدف و پوشش طیف وسیعی از سلایق و توجه به نیاز آنها


تاریخچه شرکت شیائومی

ماموریت شرکت شیائومی

چشم انداز شرکت شیائومی


اهداف شرکت شیائومی


استراتژی شرکت شیائومی

خط مشی ها شرکت شیائومی


محصولات و خدمات شرکت شیائومی

ارزش ها شرکت شیائومی

تحلیلSWOT شرکت شیائومی
فهرست

داستان برند شیائومی

محصولات شیائومی

ورود شیائومی به بازار سخت‌افزار

شیائومی در بازار هند؛ شروع فروتنانه!

شیائومی در سال ۲۰۱۵: از هند تا برزیل!

شیائومی در سال ۲۰۱۷: از پاکستان تا اسپانیا

استراتژی فروش شیائومی

تبلیغ محصولات شیائومی در شبکه های اجتماعی

شیائومی در مسیر موفقیت؛ نگاهی به هشت سال فعالیت افسارگسیخته‌ اپل چین

استراتژِی شیائومی درتولیدپاوربانک

تغییرات بازار

اکوسیستم شیائومی شکل می‌گیرد

شیائومی در سودای تبدیل شدن به یک شرکت خدمات‌دهی اینترنتی

دلایل مهم رشد سریع فروش و محبوبیت گوشی‌های شیائومی در دنیا!

رمزبتزریابی خاص شیائومی

سبک بازاریابی و فروش اختصاصی و خاص

استراتژی فروش شیائومی



نقطه قوت گوشی‌های شیائومی چیست؟

دلیل موفقیت شرکت شیائومی

شیائومی در حال تعقیب سامسونگ است

برتری شیائومی بر اپل در بازار جهانی فروش موبایل

تصاحب جایگاه اپل توسط شیائومی

کسب رضایت مشتری درشیائومی

چرا به شیائومی، اپلِ چین می‌گویند؟

حقایقی جالب درباره شرکت شرکت شیائومی

تجزیه و تحلیل نقاط قوت .ضعف و فرصت ها .تهدیدات در شیائومی

مزیت رقابتی شیائومی

بیانیه ماموریت شیائومی

استراتژی شیائومی درهند



تصمیم گیری چابک شیائومی درهند

نفوذ شیائومی در بازار تلفن های هوشمند هند

تحلیل سوات شیائومی

مدل سه گانه کسب وکار شیائومی هند

دسته بندی: بازاریابی » بازاریابی آنلاین و رسانه های دیجیتال

تعداد مشاهده: 5138 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: ppt

حجم فایل:1,367 کیلوبایت

 قیمت: 36,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    دانلودفایل

  • محتوای فایل دانلودی:
    69اسلایدتخصصی



پاورپوینت رفتارشناسی مشتریان کلید طلایی درک نیاز و ذائقه مشتریان دردستان مدیران عصر دیجیتال

در مطالعه علمی رفتار به تیپ های شخصیتی می رسیم. شایسته است «بازاریاب» با استفاده از علم روانشناسی نخست خود را بشناسد، درک دقیقی از تیپ شخصیتی خود داشته باشد، سپس دیگران را بشناسد و تیپ شخصیتی دیگران را تشخیص دهد، در این صورت در بازاریابی موفق می شود.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی بین المللی ورزش ،شناخت دقیق ذائقه مشتریان جهانی درنگاه مدیران تیز بین”

جام‌جهانی فوتبال یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای ورزشی در جهان است که هر چهار سال یکبار حدود یک میلیارد نفر را در سراسر دنیا برای یک ماه درگیر خود می‌کند.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت شرکت ال جی،درک فرصت های استراتژیک و مدیریت برذائقه مشتریان

دربررسی عملکرد شرکت ال جی آنچه که مهم است این که مدیران شرکت و تحلیل گران آن بخوبی با مشتریان خویش ارتباط برقرار نموده و برآنند تا ضمن مدیریت عاطفی مشتریان ،موجب ایجاد رضایت پایدار درآنها گشته و در رقابت نفسگیر با تولیدگنندگان داخلی کشورشان و تولید کنندگان اژدهای زرد به رقابت بپردازند

قیمت : 72,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،رفتارشناسی مشتریان کلید طلایی درک نیاز و ذائقه مشتریان دردستان مدیران عصر دیجیتال

برای کسب موفقیت در بازاریابی، بایستی علاوه بر علم بازرایابی با علوم روان شناسی و رفتار شناسی انسانی آشنا بود.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت توسعه صادرات بابازاریابی دیجیتال در راستای تولیدمتناسب باسلیقه وذائقه مشتریان خارجی

امروزه با توجه به کمرنگ شدن مرزهای تجارت، ارز آوری و رونق اقتصادی در قالب تجارت خارجی دارای اهمیت خاصی برای کشورها می باشد، از این رو صادرات از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کلان دولت ها برخوردار می باشد.

قیمت : 62,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان

شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.

قیمت : 36,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل