دانلود مقاله ربات بي سيم توپ جمع كن با كنترل تحت وب 29 ص
دسته بندي :
مقاله »
مقالات فارسی مختلف
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 32 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
2
1
فصل اول : مقدمه
چيزهاي بسياري در مورد فوايد تشويق دانشجويان جهت كار روي مسائلي از رشتههاي مختلف علمي بصورت مشترك نوشته شده است و بسياري از مسائل واقعي جهان جهت دستيابي از طريق كار فردي بسيار پيچيده هستند.
مجموع درسهاي حاصل از دو گروه منظم، يكي از راههاي تسهيل تجربة مشاركت علمي براي دانشجويان است. بخش اعتبارات فني مهندسي حتي امكان كار بر روي تيمهاي مشاركتي چندگانه را جزء يكي از يازده نتيجة برنامههاي اصلي مورد نياز قرار دارند. مهندسين طراحي و كارشناسان علوم تكميلي كامپيوتر را جهت يك تجربه علمي گرد هم آوردهاند.
در پاييز سال 2002 دانشجويان به طراحي و تكميل يك ربات بيسيم توپ جمع كن با كنترل تحت وب پرداختند كه قادر به دوري از برخورد به موانع ميباشد و توسط يك كاربر خارجي و از طريق يك سرور تحت وب كنترل ميشود.
در اين مقاله ما به فراهم آوردن پيش زمينه و تاريخچهاي از اين مجموعه واحد درسي در دانشكده «لوراس» پرداخته و به توصيف جنبههاي ويژه درس و خلاصهاي از نتايج گزارش سال اقدام كرديم سپس تلاشهاي ارزيابي خود را كه جهت گسترش فرآيند اين مجموعه درسي مورد استفاده قرار داديم.
فصل دوم
2
2
سازماندهي درس:
بخش علوم كامپيوتر «دانشكده لوراس» يك تيم طراحي از دانشجويان ارشد خود را از سال 1986 جهت تكميل پروژه درخواست كرد. در سال 1997 بخش فيزيك و مهندسي دانشكده لوراس برنامهاي جديد تحت عنوان «الكترومكانيك» را توسعه دادند.
در تلاش جهت به مشاركت گذاشتن هر دو برنامه، كارشناسان مورد نياز علوم تكميلي كامپيوتر با مهندسين طراحي بصورت يك گروه درآوردند. از سال 1998، اين پروژه رباتهاي متحرك خودكار كه شامل اتومبيلهاي مسابقهاي مسيرياب، رباتهاي آتش نشان و در پروژه اين سال يك ربات بي سيم توپ جمعكن را شامل ميشود.
1-2- نقش اساتيد:
اجرا قبلي واحد درس زماني تعيين گرديد كه مراحل مناسب توسط تعيين گرديده و به شكل پروژههاي كوچكتر ساخته شده و توسط گزارشات و نمايش آنان تكميل شد. يكي از فوايد اين روش نگهداري درس بصورت سازمان يافته و ارائه جدول تعيين شده بود. اما در تجزيه شخص مؤلف تيمهاي طراحي واقعي جهان چنين پروژههاي كوچك معين ندارند و بايست بهترين عمليات درسي را مشخص كنند و يك دورة زماني عاقلانه براي يك هدف واقعي را بعنوان يك تيم در نظر بگيرند. در تلاشي براي نسخه برداري يك تجربة ضعيفتر تعيين شده، ما جهت كاهش كارفرماييهاي جزئي اساتيد، درس را بازسازي كرديم نقش ما اساساً بعنوان مدير بود و جداول و ابعاد پروژه را براي تيمهاي دانشجويي تغيير ميداديم.