استراتژی بازاریابی در شرکت هواپیمایی امارات،برند موفق هواپیمایی با رویکرد مزیت برتر در بخش بندی مشتر

دسته بندي : انسانی » مدیریت

استراتژی بازاریابی در شرکت هواپیمایی امارات،برند موفق هواپیمایی با رویکرد مزیت برتر در بخش بندی مشتریان(پاورپوینت)
داستان موفقیت هواپیمایی امارات
برند Fly Emirate که سال ها اسپانسر باشگاه چلسی بود، متعلق به شرکت هواپیمایی امارات است و پروازهای منظم روزانه ای را از دوبی به مقاصدی در خاورمیانه، خاوردور، اروپا، آفریقا، شبه قاره هند، جنوب شرق آسیا و آمریکای شمالی انجام می دهد.
فرودگاه بین المللی دوبی، قطب این شرکت هواپیمایی به شمار می آید. هواپیمایی امارات بزرگ ترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه است که در هفته بیش از ۳,۴۰۰ پرواز به ۱۳۳ شهر واقع در ۷۴ کشور جهان انجام می دهد، همچنین در سال سال ۲۰۱۳ به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی جهان انتخاب شد.
این شرکت نزدیک به ۲۰۰ هواپیمای نو و ۱۸ هزار خدمه پرواز دارد. هواپیمایی امارات در سال ۲۰۱۲ از نظر شمار انتقال مسافر بین المللی، در رتبه چهارم بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی قرار گرفت.

تاریخچه برند

امارات پرواز خود را از ۲۵ اکتبر سال ۱۹۸۵ با دو هواپیمای اجاره ای بویینگ ۷۳۷ و ایرباس B4 300 از دوبی آغاز کرد. سپس با افزایش کیفیت پروازهای خود، مسیر سفرهای خود را با پیشرفت شرکت، ارتقا داده و از سفرهای منطقه ای به سفرهای جهانی تبدیل کرد.
نخستین پرواز اروپایی امارات در ژوئن ۱۹۸۷ به مقصد فرودگاه گت ویک لندن انجام گرفت. پروازهای شرکت به مقصد خاوردور در ژوئن ۱۹۹۰ با پرواز به سنگاپور آغاز شد. در سال ۱۹۹۸ امارات 40درصد سهام شرکت هواپیمایی ایرلانکا را خریداری کرده و مدیریت این شرکت سریلانکایی را برعهده گرفت. در پی این قرارداد نام شرکت مذکور به هواپیمایی سریلانکا تغییر یافت.
در حال حاضر امارات تنها شرکت هواپیمایی در جهان به شمار می رود که قادر است مسافران خود را تنها با یک توقف از استرالیا به فرودگاه جان اف کندی نیویورک برساند. امارات اسکای کارگو نام شرکت هوایی باری امارات است.
برند هواپیمایی امارات به عنوان حامل پرچم کشور امارات متحده عربی متحده تماما متعلق به دولت دوبی است که این دولت آن را به عنوان یک نهاد اقتصادی کاملا مستقل شناخته و روزبه روز به افزایش سرمایه گذاری در امارات ادامه می دهد، همان طوری که در سال ۲۰۰۱ دولت دوبی برای رشد هواپیمایی امارات با اعلام بزرگ ترین سفارش تاریخ هوانوردی به ارزش ۱۵ میلیارد دلار همگان را به تعجب واداشت.
در سال ۲۰۱۱ هواپیمایی امارات با سفارش ۷۰ هواپیما به ارزش ۲۶ میلیارد دلار رکورد بزرگ ترین سفارش تاریخ بویینگ را به نام خود ثبت کرد. هواپیمایی امارات در سال ۲۰۱۱ با جابه جایی ۳۴ میلیون مسافر و حدود ۲ میلیون تن بار نشان داد مشتاقانه در انتظار آینده ای روشن برای صنعت هواپیمایی امارات است.

روش های مدیریتی در شرکت هواپیمایی امارات

صرفه جویی در این شرکت حرف اول را می زند، به گونه ای که کارشناسان، امارات را از نظر کاهش هزینه های غیرضروری پس از شرکت رایان ایر در جایگاه دوم می دانند. هواپیمایی امارات تاکنون عضویت در تمام کارتل های بزرگ هوایی را رد کرده است. این شرکت مزایای این کارتل ها نظیر افزایش مشتریان را با توجه به هزینه زیاد عضویت در آنها نادیده گرفته است. هزینه سفرهای هوایی با هواپیماهای پهن پیکر برای مسافران این شرکت به مراتب کمتر از هواپیماهای کوچک تر است.
همچنین شرکت را قادر می سازد که در تمام پروازهای خود مقداری بار اضافی نیز حمل کند که این موضوع درآمد و سود کلی اش را افزایش داده است. تمام ناوگان هواپیمایی امارات را هواپیماهای نو تشکیل می دهند، این موضوع مصرف سوخت شرکت را کاهش داده است. جوان بودن این شرکت سبب شده با هیچ یک از مشکلات معمول شرکت های بزرگ هواپیمایی همچون دیوان سالاری، هزینه های زائد و اعتصاب های کارمندان مواجه نباشد.

اسپانسرینگ باشگاه های بزرگ

امارات هواپیمایی رسمی بازی های جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ آلمان بود. همچنین از آغاز فصل ۲۰۱۳ لیگ فوتبال اسپانیا طی قرارداد ۱۷۰ میلیون یورویی به مدت ۵ فصل حامی باشگاه رئال مادریدبوده است. هواپیمایی امارات حامی مالی باشگاه فوتبال آرسنال در لیگ برتر انگلستان نیز بوده و نام ورزشگاه جدید این باشگاه نیز به نام این برند هواپیمایی است.

بررسی کمپین های بازاریابی ایرلاین امارات و Virgin America
امروزه شاهد تغییرات بسیار زیادی در حوزه کسب و کار می باشیم، به طوری که سلیقه و خواست مشتریان بسیار متنوع شده و بسیاری از شرکت ها می خواهند تمام ان خواسته ها را تا حد زیادی پوشش دهند. این باعث شده تا هزینه بسیار زیادی بر روی دوش بسیاری از کمپانی های بزرگ گذاشته شود.

هواپیمایی امارات
• نام کمپین: Be There
• مجری: هواپیمایی امارات
• ابزارها: رسانه‌های جمعی (تلویزیون، رسانه‌های اجتماعی، ویدیویی و...)
• هدف: پروموت برند
پس از جست و جوی فراوان از بین مستعدترین کارکنان هواپیمایی امارات، بالاخره 7 نفر به عنوان «Globalistas» برای یک ماجراجویی حسابی انتخاب شدند!

این افراد بایستی به کشورهای مختلفی در سرتاسر دنیا سفر می‌کردند و درباره‌ی جواهراتی مخفی گزارش تهیه می‌کردند. این سفر همراه با ماجراجویی‌هایی هیجان‌انگیز همراه بود. همه مراحل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و... نیز توسط خود هواپیمایی امارات تهیه شده بود.
کمپین با سفر Rahed Ammoura (یکی از مربیان اتاق خلبانی در هواپیمایی امارات) به بالی شروع شد. سفر او با پروازهای روزانه‌ی امارات به این جزیره نیز همزمان گردید. همچنین هواپیمایی امارات در این کمپین با National Geographic جهانی نیز همکاری کرد و بدین ترتیب، یک اطلاع‌رسانی وسیع از این ماجراجویی در دنیا انجام شد و در زمینه بازاریابی موبایلی نیز اقداماتی در راستای پروموشن کمپین صورت گرفت.
چرا این کمپین موفق بود؟
با این کمپین، هواپیمایی امارات دو مورد را به نمایش گذاشت:
• این که چقدر برای کارکنان خود ارزش قائل است.
• این که سفر کردن چقدر می‌تواند هیجان‌انگیز و ماجراجویانه باشد! ماد به برند
هواپیمایی امارات با همکاری National Geographic، یک داستان‌سرایی زیبا و تجربه‌ای هیجان‌انگیز را به سفردوستان سراسر دنیا مخابره کردند و با در زمینه‌ی دیجیتال مارکتینگ نیز، با استفاده‌ی بهینه از شبکه‌های اجتماعی، کاربران را تشویق به اشتراک این محتوا نمودند.
فهرست
معرفی- هواپیمایی امارات
تاریخچه
رموز موفقیت هواپیمایی امارات
اسپانسرینگ هواپیمایی امارات
ناوگان هواپیمایی امارات
فاکتورهای کلیدی داستان موفقیت شرکت هواپیمایی امارات
دستاوردهای امارات ایرلاین
سرمایه گذاری برای گسترش نفوذ در سراسرجهان
مقاصدپروازی
ناوگان هواپیمایی امارات
کترینگ امارات ایرلاین
تاکتیک‌های بازاریابی ایرلاین‌های بزرگ
استراتژی برند ایرلاین ها
مشتریان چه توقعی از ایرلاین هادارند
CRM در صنعت هواپیمایی + ابزارها + نمونه موردی موفق
دلایل اهمیت CRM در صنعت هواپیمایی
چالش‌های CRM در صنعت هواپیمایی
مزایای CRM در صنعت هواپیمایی
بخش بندی مشتریان در صنعت هواپیمایی
روش‌های مختلفی برای بخش‌بندی مشتریان در صنعت هواپیمایی
مزایای بخش‌بندی مشتریان
شخصی‌سازی CRM در صنعت هواپیمایی
ارائه پیشنهادات و خدمات متناسب با نیازهای هر مشتری
استفاده از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی رفتار مشتری
مزایای شخصی‌سازی
بررسی نمونه‌های موفق CRM در صنعت هواپیمایی-هواپیمایی امارات
ماتریس آنسوف در خطوط هوایی امارات
آمیخته بازاریابی خطوط هوایی امارات
PESTEL و تجزیه و تحلیل محیطی خطوط هوایی امارات
استراتژی بازاریابی خطوط هوایی امارات




دسته بندی: انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 1171 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 110

حجم فایل:6,408 کیلوبایت

 قیمت: 350,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    110اسلایدقابل ویرایش



استراتژی بازاریابی در شرکت ریکو با رویکرد نوآوری و تبدیل کسب و کار به محیط دیجیتال(پاورپوینت)

Ricoh، یک نام مشهور در صنعت اتوماسیون اداری، یک استراتژی بازاریابی چشمگیر برای سال 2024 ایجاد کرده است.

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی محتوا- مطالعه موردی شرکت هواپیمایی امارات(پاورپوینت)

استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد، انتشار و توزیع محتوای ارزشمند برای جذب و جذب مخاطب هدف است. هدف آن ایجاد آگاهی از نام تجاری، ایجاد سرنخ، و هدایت اقدامات مشتری است.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی در شرکت هواپیمایی امارات،برند موفق هواپیمایی با رویکرد مزیت برتر در بخش بندی مشتر

برند Fly Emirate که سال ها اسپانسر باشگاه چلسی بود، متعلق به شرکت هواپیمایی امارات است و پروازهای منظم روزانه ای را از دوبی به مقاصدی در خاورمیانه، خاوردور، اروپا، آفریقا، شبه قاره هند، جنوب شرق آسیا و آمریکای شمالی انجام می دهد.

قیمت : 350,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتری

هواپیمایی لوفت هانزا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی آلمان و یکی از معتبرترین و بهترین ایرلاین های جهان است.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی نت فلکس با رویکردتمرکز برنیاز مشتری و گسترش دایره مخاطب(پاورپوینت)

نتفلیکس بر خلاف سرویس‌های تلویزیونی کابلی یا سایر روش‌های انتقال محتوای ویدیویی، با درک اهمیت زمان برای مخاطبانش، دسترسی به برنامه‌های ویدیویی را در هر زمان و با استفاده از هر گجتی در هر مکان فراهم کرده است.

قیمت : 350,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ؛استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برترو امپراتوری لوازم خانگی در جهان

بوش از ترکیبی از راهبردهای دسته‌بندی جغرافیایی، جمعیت‌شناسی و روانشناسی استفاده می‌کند. راهبرد بازاریابی این شرکت از سایر شرکت‌ها متمایز است. بوش از ترکیبی از راهبرد موقعیت‌یابی مبتنی بر ارزش و مزیت کاربری استفاده می‌کند.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت زیمنس با رویکرد ارتباط دائم با مشتریان

مشتریان وارتباط دائم با مشتریان در مدیریت استراتژیک شرکت زیمنس از الزامات و عناصراستراتژیک شرکت زیمنس می باشد

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت اینتل با رویکردتبدیل استراتژی بر رفتارو تعامل هوشمند با مشتریان

اینتل شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در تولید تجهیزات کامپیوتری خصوصا ریزپردازنده ها و مادربورد و چیپست های تلفن همراه، سرآمد سایر شرکت هاست. اینتل مرزهای تکنولوژی را برای تجربه بیشترین ها گسترش می دهد.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت ،برند موفق درزمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و

استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق رفتار مصرف کننده، تعهد به نوآوری و تعهد به ارتقای بهداشت دهان و دندان دارد. این استراتژی ها شرکت را قادر می سازد تا موقعیت خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت کالاهای مصرفی حفظ کند.

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت جامعه شناسی دربازاریابی با رویکرد شناخت وبخش بندی مشتریان دربازارهای داخلی و بین المللی

جامعه شناسی را می‌توان علمی دانست که به مطالعه تعامل انسان‌ها با یکدیگر می‌پردازد. در واقع زمانی که ما به مطالعه رفتار انسان‌ها (فردی و گروهی) با یکدیگر بپردازیم به جامعه شناسی می‌رسیم.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

دلتا ایرلاینز (به انگلیسی: Delta Air Lines ) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هم‌اکنون پس از شرکت‌های لوفت‌هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان قرار دارد.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مفاهم در حوزه کسب و کار، مدیریت تجربه مشتری است

قیمت : 180,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی مشتری محور با رویکرد ایجاد ارزش برای مشتریان هدف

بازاریابی عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده میشود. در حقیقت، عملیات بازاریابی موجب آگاهی بیشتر مشتری از ویژگیهای مختلف محصولات و به منظور جذب و جلب نظر وی به کالا یا خدمت نامبرده در بازار هدف میشود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی به سبک شرکت هیوندای با رویکرد تامین نیاز خودروبرای مشتریان امروز وآینده”

هیوندای موتور بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ سود، چهارمین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ تعداد فروش و نخستین خودروساز دنیا از لحاظ سرعت رشد است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"استراتژِی بازاریابی ورمزموفقیت شرکت مایکروسافت درپیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان "

مایکروسافت، نامی است که هر کاربر کامپیوتری با آن آشنا است. این شرکت با عرضه‌ی ویندوز توانست خود را به فرمانروای بی چون و چرای صنعت کامپیوترهای شخصی تبدیل کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت سامسونگ ،بزرگترین استارتاپ جهانی که بازاریابی محتوا را مزیت رقابتی

اغلب سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین برندهای جهانی تلفن همراه می شناسند. برندی که همچنان برای تداوم حیاتش تلاش می کند و به دنبال سهم بازار بیشتری در بازار گوشی های تلفن هوشمند است. چیزی که سامسونگ را به رهبر صنعت تبدیل کرده است، استراتژی بازاریابی موفق این شرکت است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت شل بارویکرد آینده پژوهی در بازارنفت ومحیط زیست

شل کمپانی نفتی است که در ایالات متحده واقع شده و زیرمجموعه کمپانی نفت و گاز هلندی-بریتانیایی رویال داچ شل است. رویال داچ شل، یکی از بزرگ ترین کمپانی های صنعت نفت و گاز در جهان به شمار می رود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت تویوتا بارویکردتسخیرقلوب مشتریان وتبدیل شدن به موفق ترین خودروسازج

یکی از شرکت های مطرح جهان که درطول ۷۵سال فعالیت خویش توانسته است با شناخت بازارهای جهانی و مدیریت ذائقه مشتریان خویش و به ویژه با شعار احترام به مشتریان ،بقا و دوام خویش به صورت مستمر رقم بزند،شرکت تویوتا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل