تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری ( ppt )

دسته بندي : علوم پایه » دانلود پاورپوینت های علمی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..pptx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 33 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..pptx) : 
 

تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری
تعریف :
– استخراج دانش از انبوه داده ها
– کشف الگوها و قوانین پنهان در داده ها
داده کاوی
یک شرکت تجاری می تواند با داده کاوی از طریق درک بهتر مشتریانش فرآیند های بازاریابی، فروش و عملیات حمایت از مشتریانش را بهبود بخشد.
Related Fields
Statistics
Machine
Learning
Databases
Visualization
Data Mining and
Knowledge Discovery
Data Mining Tasks:
Classification
Estimation
Prediction
Association Rules
Clustering
Profiling
وظایف داده کاوی :
طبقه بندی
برآورد
پیش بینی
قوانین وابستگی
خوشه بندی
توصیف

 
دسته بندی: علوم پایه » دانلود پاورپوینت های علمی

تعداد مشاهده: 6728 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .pptx

تعداد صفحات: 33

حجم فایل:1,395 کیلوبایت

 قیمت: 8,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل


مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتری

هواپیمایی لوفت هانزا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی آلمان و یکی از معتبرترین و بهترین ایرلاین های جهان است.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت زیمنس با رویکرد ارتباط دائم با مشتریان

مشتریان وارتباط دائم با مشتریان در مدیریت استراتژیک شرکت زیمنس از الزامات و عناصراستراتژیک شرکت زیمنس می باشد

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

دلتا ایرلاینز (به انگلیسی: Delta Air Lines ) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هم‌اکنون پس از شرکت‌های لوفت‌هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان قرار دارد.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"استراتژِی بازاریابی ورمزموفقیت شرکت مایکروسافت درپیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان "

مایکروسافت، نامی است که هر کاربر کامپیوتری با آن آشنا است. این شرکت با عرضه‌ی ویندوز توانست خود را به فرمانروای بی چون و چرای صنعت کامپیوترهای شخصی تبدیل کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی

بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری‎

داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری‎

قیمت : 6,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت ارتباط با مشتری doc

مدیریت ارتباط با مشتری doc - ‏1 ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ارتباط با مشتر‏ی ‏ ضرورت بهره‌گ‏ی‏ر‏ی‏ گسترده از فناور‏ی‏ اطلاعات، سازمانها را ملزم م‏ی‏ سازد تا بر...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"هوش هیجانی،مدیریت هیجان مشتریان در بازاریابی استراتژیک"

هوش هیجانی و هوش اجتماعی ما را توانمند می کنند تا هیجانات و رفتار خود، دیگران، مشکلات و تعارضات را مدیریت و با سایر افراد و مسائل محیطی، ارتباط موثر برقرار کنیم.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، بازاریابی به سبک مرسدس بنزبارویکرد مدیریت آگاهانه نیازهای عاطفی مشتریان

کمپانی دایملر- بنز ، با نام رسمی مرسدس بنز  در سال ۱۹۲۶ پایه گذاری شد. این کمپانی نتیجه ی تلفیق دو شرکت خودرو سازی که خود از اولین شرکت های خودرو سازی بنزینی در جهان به حساب می آیند یعنی شرکت دایملر- موتورن – گیزلشافت یا به اختصار دی ام جی و شرکت بنزاند سی است.

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان

شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.

قیمت : 36,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"مدیریت ارتباط با مشتریان کلید طلایی ارتباط با مخاطبین دردستان مدیران آینده نگر"

حداکثر کردن ارزش مشتری با بهره برداری از رابطه بلند مدت شرکت با وی حاصل می‌شود. از این رو، شرکت‌ها در حال کنار گذاشتن ابزارهای بی‌فایده بازاریابی انبوه و استفاده از ابزارهای جدید برای برقراری رابطه دقیق و قوی با مشتریان هستند.

قیمت : 52,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تاملی بر اصول و فرایند بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری

تحقیق تاملی بر اصول و فرایند بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری - 2 ‏تاملی بر اصول و فرایند بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری ‏چکیده: ‏هدف ا...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری ( ppt )

تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری ( ppt ) - تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری تعریف :...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل