طرح درس روزانه آمووزش شنا 30 ص

دسته بندي : دانش آموزی و دانشجویی » طرح درس
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 32 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏طرح درس روزانه تك آموزشي شنا
‏مدت كلاس 80 دقيقه
‏افراد مبتدي :2 دبيرستان
‏تعداد كلاس :25 نفر
‏هدفها :
‏كسب مهارت آشنايي با آب ،
‏آموزش پاي كرال سينه ،
‏آموزش ‏سينه ‏دست كرال آموزش نفس گيري ،
‏هماهنگي كرال سينه ،
‏آموزش پاي كرال پشت ،
‏آموزش دست كرال پشت ،
‏هماهنگي كرال پشت ،
‏آ‏م‏وزش استارت‏،
‏ارزشيابي
‏آشنايي با آب، جلسه اول ‏1‏/‏9‏/8‏6‏ ،مدت كلاس :80 دقيقه
‏هدف ها :‏
‏1‏-‏كسب مه‏ا‏رت آشنايي با آب (حيطه رواني ‏–‏حركتي )
‏2- بحث در مورد استخر وآموزش فراگرفته شده است (حيطه شناختي )
‏3- بهبود نظم وان‏ض‏باط با مراعات نوبت ديگران (حيطه عاطفي )
‏1-‏اب‏تدا مربي از بچه مي خواهد كه كفشهايشان را در آورده ودمپايي پوشيده وكفشها را به مسئول استخر تحويل دهند كليد را دريافت كنند ،مربي بچه ها را به سالن رختكن‏ استخر راهنمايي كرده واز بچه هامي خواهد وسايل خود را ‏داخل كمد بگذارند وتاكيد براينكه هر فرد لزوما از مايو وحوله خود استفاده كرده وآن را به ديگران ندهد .يكي يكي وبه نوبت دوش گرفته ووارد استخر شوند ‏.
‏تذكر :مربي به فراگيران عنوان كند كه با شكم ‏پر‏ وبلافاصله پس از صرف غذا وارد استخر شوند ‏.
‏آماده سازي (حيطه عاطفي )مدت به دقيقه (10 دقيقه ‏)
‏تعويض لباس :
‏هركس بايد مايوي مناسب داشته باشد واگر كسي نداشت اجازه ورود راندارد
‏دوش گرفتن :
‏به ترتيب وارد شده وبا رعايت نوبت ديگران دوش بگيرند .
‏حضور وغياب ‏:
‏حضور به موقع در كلاس وعدم غيبت در هر جلسه هر كس كه با تاخير وارد كلاس شوند بايد كنار استخر بنشيند واجازه ورود به آب راندارند وارد شدن به استخر با نظم وترتيب ورعايت قوانين استخر وكلاس
‏.
‏2-‏آموزش ‏مهارت (حيطه رواني ‏–‏حركتي (45 دقيقه )
‏ابتدا فراگيران را در محوطه استخر راه بردن وقوانين استخر را شرح مي دهيم وقسمت كم عمق را نشان داده وبه فراگيران ياد آور مي شويم كه به هيچ عنوان در كنار استخر‏ندوند وشوخي نكنند
‏5‏ دقيقه
‏2-از فراگيران مي خواهيم كه لبه استخر نشسته وپا رااز مچ به پايين داخل آب نموده با حركت پا روي آب وداي‏ره هاي بزرگ وكوچك ‏مي سازيم .
‏ 3- از فراگيران مي خواهيم خم شده وبا دست آب را با صورت خود پاشيده .يا با دس تآب را مثل باران بامحيط اطراف پخش كنند .
‏4- از فراگيران مي خواهيم با استفاده از نردبان وارد آب شده ودر هنگام خروج ازآب از نردبان گرفته وآهسته بالا بيايند.
‏تمام فراگيران را داخل استخر كم عمق برده وبه آنها مي گوييم كه بنشينند وبرخيزند به نحوي كه تمام بدن حتي سروصورت نيز داخل آب شوند خم شدن در آب وگذاشتن سر وصورت در آب وحركت دستها در حالات مختلف .
‏پاشيدن آب برروي سر وصورت همديگر .
‏(تاكيد به فراگيران كه در هنگام قرار گرفتن در آب ح‏تما چشمهاي خود را باز نگه دارند ) 10 دقيقه
‏از فرا گير‏ان‏ مي خواهيم كه دوبه دو تقسيم شده ودر داخل آب روبه روي هم ايستاه وبا چشمان باز تعداد انگشتان فرد مقابل از زيرآب مشاهده نموده واعلام نماييد .‏5 دقيقه
‏واز فراگيران مي خواهيم سررا داخل آب كرده وسراميك هاي ت‏ه‏ استخر را بشماريم 5 دقيقه
‏وبه فرا گيران‏ مي گوييم ‏ كه به صورتي لي زدن تا انتهاي استخر بروند وبرگردند .10 دقيقه
‏به فراگيران مي گويم كه داخل استخر راه بروند ودر ضمن راه رفتن راه رفتن به طرف بالا پرش كنند ناانتهاي استخر برگردند 10 دقيقه
‏راه رفتن با گامهاي كوتاه وبلند 5 دقيقه
‏راه رفتن به پهلو 5 دقيقه
‏4‏- ‏اجراي مهارت در حالت واقعي 15 دقيقه‏
‏فراگيران را به گروه هاي 5 تايي تقسيم كرده وبه آنها مي گوييم كه لي زدن تا انتهاي استخر به صورت مسبقه بروند‏ومقامهاي‏ اول هر گروه را مشخص مي كنيم 15 دقيقه
‏(ايجاد انگيزه براي بهتر كار كردن )
‏5‏- اختتام 10 دقيقه
‏پايان پذيرفتن فعاليتها
‏بحث در باره آنچه كه ياد گرفته اند (حيطه شنا‏خت‏ي )

 
دسته بندی: دانش آموزی و دانشجویی » طرح درس

تعداد مشاهده: 6407 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 32

حجم فایل:686 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل