تحقیق تفاوت YAHOO و GOOGLE 21 ص ( ورد)
دسته بندي :
دانش آموزی و دانشجویی »
دانلود تحقیق
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 17 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
تفاوت YAHOO و GOOGLE.................................................................... & 1
تفاوت YAHOO و GOOGLE
تفاوت پست الکترونیک Yahoo و GMail
تفاوت بین پست الکترونیک yahoo وgmail
به گزارش بخش خبر سايت اخبار فن آوري اطلاعات ايران، از خبرگزاري سلام، کارشناسان اين موسسه معتقدند که تغيير آدرسهاي ايميل، فرايندي وقت گير و ملال آور است و باعث مي شود که مکاتبه کنندگان با يک فرد هم گيج و سردرگم شوند. اين موسسه همچنين به شرکتهاي ارائه دهنده خدمات ايميل پيشنهاد مي کند که ظرفيت فضاي سرويسهاي پستي خود را به ويژه در مورد کاربران خانگي و صاحبان مشاغل کوچک ارتقاء دهند، چون در غير اينصورت نمي توان مانع تغيير آدرسهاي پستي افراد شد.
کارشناسان اين موسسه همچنين معتقدند که با افزايش فضاي پست الکترونيک سرويسهاي رايگان ايميل مي توان انتظار داشت که اين وسيله ارتباطي محبوبيت بيشتري نسبت به سرويسهاي ارسالي پيام يا مسنجر کسب کنند. محققان RadiCati براين باورند که Gmail يک تهديد جدي براي سرويسهاي رايگان پست الکترونيک است، زيرا از ابزار جستجوي خلاقانه اي برخوردار بوده و فضاي آن نيز 1000 مگابايت است. البته اين موسسه همچنين معتقد است که ياهو به سرعت به چالشهاي ايجاد شده از سوي گوگل پاسخ داده و ظرفيت سرويس پستي خود را به سرعت به 100مگابايت رسانده است. با توجه به اينکه Gmail هنوز در مرحله آزمايشي يا بتا به سر برده و تمامي افراد نمي توانند از آن بهره ببرند، ياهو موفق شده با سرعت عمل خود مانع از مهاجرت کابران خود به Gmail شود. کارشناسان RadiCatiهمچنين معتقدند از آنجا که حجم فضاي پستي ديگر عامل مهمي براي تعيين سرويس پستي از سوي کاربران وب محسوب نمي شود، شرکت هاي ارائه
تفاوت YAHOO و GOOGLE.................................................................... & 2
دهنده خدمات ايميل به ايجاد قابليتهاي ديگري در سرويسهاي خود بپردازند. قابليت هايي که عبارتند از: افزايش کارآيي خدمات پست الکترونيک، بالابردن سرعت آن و ديگر خدمات جانبي خلاقانه مانند جستجو در نامه ها که توجه کاربران را به خود جلب کند. بر طبق همين گزارش سرويس پستي ياهو، پس از تغييرات جديدي داراي قابليتهايي است که آن را در رتبه اي بالاتر از Gmail قرار مي دهد. اين قابليت ها عبارتند از مديريت آدرسهاي پستي و يک تقويم بر اي هماهنگ کردن برنامه هاي خود.
ايميل ياهو که بسيار پرسابقه تر از Gmail است داراي سرويسهاي ضد هرزنامه و ضد ويروس بسيار قوي نيز است که با همکاري شرکت تورتون فراهم شده. ياهو همچنين به تفاوت نيازهاي کاربران خود نيز توجه دارد و سرويسهاي آن براي صاحبان مشاغل تجاري بزرگ، متوسط و کوچک و همچنين کاربران خانگي متفاوت است. نويسندگان گزارش موسسه RadiCati همچنين به اين نکته اشاره مي کنند که سرويس جديد پستي گوگل همراه با آگهي هاي گرافيکي ارائه مي شود و اين کار شايد به مذاق بسياري از کابران اينترنت خوش نيايد. در ضمن فضاي پستی ياهو و گوگل چندان معنادار نيست و بعيد به نظر مي رسد که هيچ کاربري در جهان بتواند به سادگي صد مگابايت فضاي پستي را پر کند. لذا در پايان اين پژوهش چنين نتيجه گيري شده که ياهو کماکان سرويس پستي مناسب تري براي کاربران است زيرا ياهو يک وب سايت شاداب و زنده است و علاوه بر سرويس پستي داراي خدمات متعدد ديگري مانند گروههاي ياهو، امکانات کاريابي موسوم به Hot Jobs، بخشي براي خريد و فروش Online کالاو غيره مي باشد. البته در پايان اين گزارش تاکيد شده که قابليتهاي جستجوي ياهو هنوز در حدي نيست که بتواند با گوگل رقابت کند.
قابليتهاي مخصوص Google
تفاوت YAHOO و GOOGLE.................................................................... & 3
جستجوي تصاوير (بتا)
جستجوي تصوير در Google با داشتن بيش از 250 ميليون تصوير قابل مشاهده در فهرست خود، جامعترين مجموعه در کل وب مي باشد.براي استفاده از جستجوي تصوير به صفحه جستجوي پيشرفته و يا http://www.google.com/imghp?hl=fa برويد و عبارتي را در جعبه جستجوي تصوير وارد کنيد و سپس دکمه جستجو را انتخاب کنيد.در صفحه نتايج تصوير کوچک شده را انتخاب کنيد تا روايت بزرگتري از تصوير و همچنين صفحه اي که تصوير در آن قرار دارد را مشاهده کنيد. (يادداشت:براي دسترسي زبان انتخابي شما بايد در صفحه قابليتها انگليسي انتخاب شده باشد.)
تصاويري که توسط سرويس Google Image Search مشاهده مي کنيد ممکن است که کپي رايت داشته باشند.هرچند که شما مي توانيد آنها را از طريق سرويس ما بيابيد و يا مشاهده کنيد، ما به شما هيچ حقي نمي توانيم بدهيم جز حق مشاهده آنها از طريق وب.از اينرو اگر مايل به استفاده از هر يک از تصاويري هستيد که به وسيله سرويس ما پيدا کرده ايد ما به شما پيشنهاد مي کنيم که با صاحب آن سايت براي اجازه استفاده از تصوير تماس بگيريد.
اخطار:نتايجي که با اين قابليت مشاهده مي کنيد ممکن است شامل مطالب مربوط به بزرگسالان باشد.Google فاکتورهاي خاصي را در نظر مي گيرد براي اينکه مطمئن شود که آيا اين تصوير به مورد جستجوي شما مربوط است يا خير. از آنرو که اين روشها کاملا بي اشتباه نيستند ممکن است در بين تصاويري که مي بينيد تصاوير نا مناسبي هم قرار گرفته باشد.
براي اطلاعات بيشتر در مورد اين قابليت لطفا FAQ جستجوي تصوير را بخوانيد.
تفاوت YAHOO و GOOGLE.................................................................... & 4
ترجمه صفحه
Google سد زبان را با قابليت ترجه جديدي (بتا) شکسته است. با استفاده از قابليت ترجمه با ماشين ،Google حالا به انگليسي زبانان قابليت استفاده از بسياري از صفحات غير انگليسي را مي دهد.
اگر جستجوي شما نتايج غير انگليسي داشته باشد يک لينک به صفحه ترجمه شده انگليسي آن در اختيار شما قرار خواهد گرفت.
اگر مي خواهيد چکيده و عنوان اسناد يافته شده برای جست وجوی شمابه انگليسي ترجمه شوند، گزينه ی ترجمه درصفحه ی تنظيمهارا فعال کنيد. با اين کار گوگل به صورت خودکار چکيده وعنوان سندهای يافته شده را به انگليسي ترجمه خواهد کرد.
براي اطلاعات بيشتر در مورد اين قابليت لطفا FAQ ترجمهرا بخوانيد.
فايلهاي PDF را پيدا کن.
فهرست سندهايي که گوگل برای پرسش شما مي يابد، اکنون فايلهای PDF.را نيز دربرمي گيرد. نوشتار اين فايلها به هر زبان و خطي که باشد، بدون وابستگي به سيستم عامل، مرورگر و فونت، به صورت کامل در نرم افزار ادوبي آکروبات نمايش داده مي شود. گرچه اينگونه فايلها به اندازه ی سندهای HTML رايج نيستند، اغلب اطلاعات ارزشمندی رادربردارند که در ديگر سندها يافت نمي شود.
برای اين که مشخص شود کدام يافته به صورت يک فايل PDF. عرضه شده است، واژه [PDF] به رنگ آبي روبروی عنوان سند درج مي شود.به اين ترتيب خواهيد دانست که برای نمايش اين سند، نرم افزار Adobe Acrobat Reader اجرا مي شود. روی پيوند عنوان سند کليک کنيد تا به فايل PDF. دست يابيد. (اگر نرم افزار آکروبات در رايانه ی شما نصب نباشد، به صورت خودکار به سايت دريافت رايگان اين نرم افزار هدايت خواهيد شد)