پاورپوینت چالشهاي تحقق تجارت الکترونيکي در ايران و راهکارها (⭐⭐⭐)
دسته بندي :
علوم پایه »
دانلود پاورپوینت های علمی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 25 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
چالشهاي تحقق تجارت الکترونيکي در ايران و راهکارها
مقدمه
در اين گفتار در ابتدا مروري بر مفاهيم و مولفه هاي فناوري اطلاعات و تجارت الکترونيکي خواهيم داشت.
سپس به بحث چالشهاي توسعه تجارت الکترونيکي در ايران از ديگاه کارشناسان مختلف اشاره مي گردد.
در ادامه راهکارهايي براي توسعه تجارت الکترونيکي در ايران در شرايط محدوديتهاي موجود ارائه خواهد گشت.
در يايان نيز نظرات حضار در رابطه با اقدامات لازم و پيشنهادي براي توسعه تجارت الکترونيکي جمع آوري خواهد شد.
مؤلفه هاي اصلي در فنآوري اطلاعات و ارتباطات
- ابزار فني : شامل ابزارها ، ماشين آلات و تجهيزات و تسهيلات
- نيروي انساني : شامل مهارت ، تجربه ، خلاقيت و غيره
- ابزار اطلاعاتي : شامل مدارك ، آمارها ، داده ها و اطلاعات
- ابزار سازماني : شامل سازمانها و نهادهايي براي ادغام مؤثر مؤلفه هاي قبل از طريق مديري
تعاريف تجارت الکترونيکي از ديدگاههاي مختلف
طي سالهاي قبل از 1994 ميلادي : تجارت الكترونيكي = مبادله اطلاعات با روشهاي الكترونيكي
ليكن ايجاد و توسعه شبكه اينترنت هم در سطح سازماني ، هم در سطح ملي و هم در سطح بين المللي فرصتهاي زيادي براي توسعه و پيشرفت زير ساختها و كاربردهاي تجارت الكترونيكي فراهم آورده است .
هم آوايي شبكه اينترنت و تجارت موجب بروز تغييراتي در تعريف تجارت الكترونيك نيز شده است .
تعاريف گوناگون و متعددي كه از تجارت الكترونيك ارائه شده غالبا" به دليل تفاوت ديدگاهها ،تحليلها وحتي كاربردهاست .