تحقیق استراتژیهای بازاریابی 20ص

دسته بندي : دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 20 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏ ‏استراتژیهای
‏ ‏ ‏بازاریابی

‏مقدمه
‏رقابت شديد كشورهايي كه قادر به توليد با هزينه هاي پايين هستند، مشكلات زيادي براي بسياري از صنايع فراهم آورده است. توليدكنندگان صنايع براي ماندن در صحنه رقابت، بايد راهكارهايي براي تطبيق خود با تغييرات بيابند. سازمانها امروز از حالت وظيفه اي خارج شده‌اند و به صورت مشارکتي درآمده‌اند. امروز در بازاريابي با مفهوم زير صفر روبرو هستيم. يعني زمان خريد‌، زمان ستاد براي توليد کالاي سفارش داده شده، بازخورد مشتري به عرضه کننده کالا و همه موارد ديگر از اين دست، بايد به سمت صفر ميل کنند. ترکيب اين عوامل است که مزيت نسبي کشور را تشکيل مي دهد.
‏2
‏استراتژی های بازاریابی به معنای کنکاش وپویش در راستای یافتن بازارهای مناسب از ابعاد گوناگون، چه از نظر اقتصادی و اجتماعی و چه از نظر فرهنگی و حقوقی و بستر سازی مداوم به منظور اعلام موجودیت وحفظ موقعیت حاصله می باشد.
‏استراتژی های رقابتی
‏اولين تهديدهاي رقابت خودمان هستيم. زماني که در اوج هستيم، از خود غافليم و در نتيجه خودمان را نمي‌بينيم.
‏با بيان اين نکته که جامعه ما در حال گذار از جامعه غير رقابتي به جامعه نيمه رقابتي و سرانجام رقابتي است به تشريح 8 نوع استراتژي رقابتي پرداخت. اين 8 استراتژي عبارتند از:
‏استراتژي بازاريابي يکپارچه (Integration Marketing‏)
‏3
‏بازاريابي يکپارچه عبارت است از ادغام، هم افزايي، همياري مجموعه عوامل ابزاري و رفتاري پراکنده در بازاريابي براي دستيابي به نتايج بيشتر و بهتر.
‏عوامل موثر در بازاريابي يکپارچه عبارتند از:
‏_ مديريت تعاملي
‏_ سيستم ارتباطات و اطلاعات
‏_ همبستگي در درون سازمان
‏2. استراتژي بازاريابي شبکه‌اي (network Marketing‏)
‏بازاريابي شبکه‌اي عبارت است از شناخت، ايجاد، عضويت و تقويت انواع شبکه‌ها براي استفاده از انواع مزيتهاي خود به منظور گسترش فرصتها، پاسخگويي به انتظارات و بهبود دستاوردها.
‏عوامل موثر اين استراتژي عبارتند از:
‏_ مديريت شبکه
‏_ همکاري و سازگاري
‏_ هماهنگي گروهي
‏_ فرهنگ شبکه
‏4
‏3-‏استراتژي بازاريابي گذار (Transition Marketing‏)
‏بازاريابي گذار، مديريت تغيير و تحول براي گذار از بازاريابي جاري و موجود به بازاريابي آينده و مطلوب جهت ماندگاري در صحنه رقابت تعريف مي شود.
‏عوامل زير بر استراتژي بازاريابي گذار موثر هستند:
‏آشنايي با مديريت تحول
‏آشنايي با مميزي
‏4. استراتژي بازاريابي اکتشافي‏ (Exploration Marketing‏)
‏استراتژي بازاريابي اکتشافي عبارت است از تلاش و کنکاش براي کشف، ايجاد و عرضه ارزش از طريق ارتباط با بازار و مشتريان، شناخت تقاضاي پنهان و ارزش از ديد مشتريان.
‏عوامل موثر استراتژي بازاريابي اکتشافي:
‏_ مديريت ارتباط با مشتري
‏_ مديريت تحقيق و توسعه
‏_ شم و شهود
‏_ تصورات و خيال پردازي
‏_ ايده زايي

 
دسته بندی: دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق

تعداد مشاهده: 5360 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:40 کیلوبایت

 قیمت: 8,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل


تحقیق استراتژیهای بازاریابی 20ص

تحقیق استراتژیهای بازاریابی 20ص - ‏1 ‏ ‏استراتژیهای ‏ ‏ ‏بازاریابی ‏ ‏مقدمه ‏رقابت شديد كشورهايي كه قادر به توليد با هزينه هاي پايين هستند، م...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل