دانلود مقاله در مورد طراحی سايت 118 113 ص
دسته بندي :
مقاله »
مقالات فارسی مختلف
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 87 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
دانشگاه آزاد اسلامی واحداراک
دانشکده فنی مهندسی
گروه کامپیوتر(نرم افزار)
موضوع :
طراحی سايت 118
تقدیم به پدر و مادرم
همانان كه طليعه هاي جانبخش مهرباني را به زندگي ام هديه نمودندو داشته ها و يافته هايم همه مرهون سخاوت و جانفشاني بي دريغ آنهاست ..
2
تشكر و سپاس:
در اینجا کمال تشکر را از استاد ارجمند آقای دکتر فراهاني دارم
فهرست
4
عنوان صفحه
فصل اول وب
فصل دوم مستندات طراحي
فصل سوم كد هاي html
فصل چهارم صفحات سايت
فصل اول
مقدمه
آنچه مطالعه خواهید کرد
1- توصيف رابطه نزديک بين تکنولوژي وب و مفاهيم طراحي
2- بيان طرح المانها و انتخاب فونتها و رنگهاي وب سايت
3- توصيف اهميت کارايي سايت براي مخاطبين و توضيح چگونگي برگذاري يک آزمون براي محاسبه کارآيي
4- توصيف اينکه چرا هدايت شدن در سايت مهم است و چگونه مرورگرها آن را کنترل مي کنند .
5- توصيف سلسله مراتب يک وب سايت و تعريف قراردهاي مشابه آن
6- توصيف عملکرد گرافيک ها در سايت شما
7- توصيف توابع و ابزارهاي عکس و انتخاب بهترين قالب گرافيکي
8- جستجوو مطالعه براي اصول طراحي چند رسانه اي و انتخاب بهترين چند رسانه براي سايت
9- توصيف فرآيند توسعه وب
10- نوشتن جملات گويا در سايت و توسعه استراتژي وب و تکنيکهايي براي هدايت از آن
11- توصيف مفهوم کاربردي بودن سايت
12- توصيف فرآيند نقشه هاي فکري و استفاده از آن در ساختار وب
13- اندازه گيري زمان ، عوامل پياده سازي سايت و محاسبه زمان
4
Download (بارگذاري)
ماهيت وب
بيشتر طراحان وب از نقطه نظر نگاه خود به طراحي وب مي پردازند، آنها علاقمند هستند که خودشان را با استعارات مشخص و با تبليغات فراوان نشان دهند. به هر جهت اينترنت براي شما ايجاد تجارت ونيز قابليتي براي ارتباط نزديک ارائه مي دهد .
کاربران ميتوانند اطلاعات و محصولاتي را که در خور نيازشان ميباشد را پيدا کنند.
اينترنت معمولي ترين رسانه واسطه اي است که کاربر را آماده ميسازد که تصميم بگيرد که چه اطلاعاتي را ميخواهد و بايد براي رسيدن به آن به کجا مراجعه کند. اين امر باعث ميشود که بر خلاف رسانه هاي انتشاري، اينترنت يک رسانه تبادلي ( دو طرفه ) تلقي شود. اکثراً رسانه ها تاثير گذار هستند و هدف آنها ايجاد علاقه کافي است تا اينکه که سرانجام بتواند تبادل مطلوب راانجام دهند.
ماهيت خواندن يک مجله و يا ديدن برنامه هاي تلويزيون ذاتي و بالفطره نيست و معمولاً کار انفرادي است. در اصل عمل خواندن مطبوعات يا تماشاي برنامه هاي تلويزيوني بالفطره عملي تبادلي نيست و در حقيقت بين عمل خواندن يا تماشاي تلويزيون با عمل تبادل تفاوت وجود دارد. تنها تبادل انجام شده در مورد خوانندگان و بينندگان ، گرفتن اطلاعات از طريق خواندن يک کتاب يا مجله يا تماشاي برنامه تلويزيون است. ( بصورت يک طرفه) بنابراين ايجاد اطلاعات جهت رسانه هاي گروهي به راهکارهاي متفاوت تري نسبت به ايجاد اطلاعات مربوط به اينترنت نياز دارد.
مشاهدات بي عيب اينترنت مانند ثبت رويداد بر روي مرورگر وب ،دلالت بر درخواست کاربران و واکنش سرور دارد. به عبارت ديگر انجام يک داد و ستد و تبادل مي باشد.
بعلاوه با اين طبيعت، اينترنت نميتواند بصورت خطي عمل کند. اگر کاربر تصميم به انجام داد و ستد و تبادل داشته باشد، ابتدا بايد به سايت راهنمايي و هدايت شود، و سپس براي تجارت در سايت بماند و گردش کند و در پايان دوباره به سايت بازگرددو نيز بايد در نظر داشت که کاربر ميتواند براي انجام داد و ستد در هر لحظه به هر سايت ديگري مراجعه نمايد.