پاورپوینت،مک دونالدموفق ترین فست فود جهانی که با استراتژی بازسازی برند خویش جهان را تسخیر کرد

دسته بندي : بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی
این نوشتار مروری بر تاریخچه‌ی برند مک ‌دونالد داشته و به موارد پیش رو می‌پردازد:

سال‌های اولیه برند مک دونالد
مک‌دونالد متولد می‌شود
واگذاری اولین حق امتیاز
ری کروک مالک جدید مک‌دونالد
مک دونالد و جنگ برگرها
سال‌های دشواری مک دونالد
رشد دوباره مک دونالد
حضور مک‌دونالد در کارهای خیریه
شروع انتقادها از مک‌دونالد
مک‌دونالد در یک نگاه
مک دونالد در یک نگاه

مک‌دونالد بدون شک یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای در صنعت فست‌فود با حدود ۴۰,۰۰۰ شعبه در سراسر جهان است. مک‌دونالد نه‌تنها از نظر تعداد شعبه‌ها، بلکه از نظر ارزش نیز باارزش‌ترین برند فست‌فودی جهان محسوب می‌شود.

ارزش برند مک‌دونالد چیزی در حدود ۱۳۰.۳۷ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. تنها شرکت ارائه‌ی غذا که می‌تواند با مک‌دونالد رقابت نزدیکی داشته باشد، کافه‌های زنجیره‌ای استارباکس است.

مک‌دونالد صرفاً نامی بزرگ در صنعت فست‌فود نیست و توانسته در جمع برندهای مطرح جهانی نظیر اپل، آمازون و فیس‌بوک نیز بدرخشد. در حال حاضر ارزش مک‌دونالد در بازار سرمایه چیزی در حدود ۱۴۲ میلیارد دلار است.

فهرست مطالب

معرفی شرکت مک دونالد

تاریخچه

استراتژی

مزیت رقابتی

دستورالعمل استاندارد مک دونالد

تبلیغ سنتی مک دونالد

رشد مک دونالد

عوامل شکست‌ناپذیری مک دونالد

احترام به فرهنگ کشورها درمک دونالد

عوامل شکست‌ناپذیری مک دونالد

استراتژی CRM برند مک دونالد

تحلیل استراتژی و مدل کسب و کار شرکت مک دونالد

تجزیه و تحلیل صنعت

تغییر روندهای اجتماعی و اقتصادی

افزایش هزینه‌های کسب و کار وتاثیر آن درفعالیت مک دونالد

استراتژی رقابتی

تقویت موقعیت رقابتی

استفاده از فناوری درمک دونالد

پاسخ به رقبا در مک دونالد

بازار جهانی

گسترش جهانی مک دونالد

استراتژی شرکتی: تنوع کسب و کار

روشهای تبلیغات مک دونالد

خلاقیت درتبلیغات به روش مک دونالد

تطبیق با شرایط محلی

تبلیغات صبحانه مک دونالد

کیفیت در تمام شعب

انعطاف پذیری

فرایند کار در مک دونالد

استراتژی نفوذ در بازار

مقابله با زیان دهی در مک دونالد

استراتژی توسعه بازار

استراتژی توسعه محصول

توسعه محصولات برپایه توجهات جهانی

استراتژی تنوع

استراتژی های بازاریابی مک دونالد

استراتژی بازاریابی ۵P مک دونالد

پیروزی با طعم همبرگر!!!

کمپینی که مشتریان مک‌ دونالد را به برگرکینگ کشاند.

داستان کمپین برگر واپر یک سِنتی

برگرکینک با یک تیر چند نشان زد

استراتژی های پیش روی مک دونالدز

بیانیه‌ی مأموریت

بیانیه‌ی چشم‌انداز

گزارش مسئولیت سازمانی مک‌دونالد در سال ۲۰۰۸

منشورجهانی مک دونالد

حق امتیازهای مک‌دونالدز

فرمول Ray Kroc برای موفقیت: ( مک دونالدز)

مدل تجاری Ray Kroc

آنالیز درPESTLE مک دونالد

تجزیه و تحلیل SWOTدر مک دونالد

تجزیه و تحلیل ۵ نیروی پورتر در مک دونالد

دانشگاه همبرگر مک دونالدز

خانه‌های خیریه‌ی رونالد مک‌دونالد

سبز شدن (مک دونالدز)

تبلیغات محبوب

تغییرات تحقیقات بازار مک دونالد

ویژگی های سازمان مک دونالد

موفقیت و محبوبیت سیستم های مک دونالد

تحلیل فعالیتهای شرکت “مک دونالد”

برخی از جنبه های سیاست شرکت مک دونالد

ساختار سازمانی مدیریت مک دونالد

تعداد افراد و شرح شغل آنها

سبک و روشهای مدیریت

ساختار و مدیریت سازمانی

بررسی الگوهای رقابتی مک دونالد

تعداد شعب مک دونالد در جهان

تعداد کارمندان مک دونالد

معروفیت برندینگ مک دونالد

میزان استفاده از مک دونالد

دو نمونه از برندینگ مک دونالد

اهمیت برنامه ریزی در مک دونالد

اهمیت رضایتمندی مشتریان در مک دونالد

جهانی فکر کنید و محلی عمل: یک مورد از مک دونالد استراتژی جهانی

اشتباه استراتژیک مک دونالد دربازاریابی ویروسی

حالت های ورود کسب و کار به بازاریابی بین المللی

فرانشیز

شعار برند و اهمیت آن در بازاریابی و تبلیغات

لزوم شعار چیست و چرا باید بخشی از برند سازی باشد؟-مثال موردی مک دونالد

شعار شرکت کاربردی مک دونالد

مک دونالد چگونه به این جایگاه رسید؟

ورود مک دونالد به تهیه غذای سالم

درس‌های مک دونالد

مک دونالد در فیلم بنیانگذار، قصه یک برند خوشمزه

بهانه ای برای یک فیلم فود

اوج جایگذاری محصول

معرفی مک دونالد موفق ترین برند فست فود در جهان

انتقادات از برند مک دونالد

منوی مک دونالد

عوامل موفقیت مک دونالدز

مزیت رقابتی مک دونالد

ادامه تبلیغ سنتی مک دونالد

عوامل شکست ناپذیری مک دونالد

خلاقیت در تبلیغات مک دونالد

دلایل موفقیت شغلی مک دونالد چیست؟

حفظ ثبات در مک‌دونالد

تأثیر برند در موفقیت شغلی

مک‌دونالد از ریسک نمی‌ترسد

موفقیت شغلی با در نظر گرفتن سلیقه مشتری

هنر در فروش متقابل

مک‌دونالد می‌داند چگونه با مردم کار کند

تأثیر پرورش استعدادها در موفقیت شغلی

رویکرد انسان‌دوستانه مک‌دونالد

انقلاب فست فودی مک دونالد

سیستم کاری حرفه ای مک دونالد

تاریخچه لوگوهای معروف: برند مک دونالد (McDonald)

درس های بازاریابی به روش مک دونالد

مطالعه موردی CRM در برندهای بزرگ

CRM مک دونالد

مطالعه موردی CRM مک دونالد

۵ نمونه اشتباه بزرگ در بازاریابی بین المللی

آمیخته بازاریابی در مک دونالد

اثربخشی تشکیلات مک دونالد

محصولات (مخلوط محصول) مک دونالد

. استراتژی عمومی و استراتژی‌های رشد مک دونالد

بررسی استراتژیک رستورانهای زنجیره ای مک دونالد

ساختار جغرافیایی کسب وکار مک دونالد

استراتژی تمرکز بر بچه ها

نقاط قوت:

نقاط ضعف:

فرصتها

تهدیدات

عوامل موفقیت در۲۰۰شرکت نمونه جهان

همکاری بین المللی بیاند میت با مک دونالد و یام برندز

اهمیت هویت بصری در تبلیغات تازه مک دونالد

جلب توجه مخاطب با ساده ترین شکل ممکن

تحول از عرصه تبلیغات به اثر هنری

سادگی تبلیغات در مک دونالد.

نکات مهم در زمینه بیلبوردهای مک دونالد

ایجاد فرهنگ منحصر به فرد در مک دونالد

استراتژی بازار بین المللی مک دونالد

تاریخچه شرکت و نقاط عطف

استراتژی جهانی شرکت جهانی بیندیشد محلی عمل کنید

مدیریت محلی

درس های بازآفرینی برند از پروژه مک دونالد

نکات آموزنده در طراحی مک دونالد

انعطاف پذیری در بازآفرینی برند مک دونالد

چند مثال جالب از ریبرندینگ درست و غلط

مک‌دونالد

روند ریبرندینگ مک دونالد

اشتباه در ریبرندینگ مک دونالد

یک ریبرندینگ موفق چه مراحلی دارد؟

نکات و توصیه‌های مهم در ریبرندینگ

طراحی مدرن بسته بندی مک دونالد یا مشق بچه مدرسه ای!

طراحی همسوبا اهداف مک دونالد

تغییردرشیوه بسته بندی به همراه طراحی دوباره

کرونا و تغییر لوگو برندها






دسته بندی: بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی

تعداد مشاهده: 3855 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

حجم فایل:11,641 کیلوبایت

 قیمت: 98,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    دانلود فایل

  • محتوای فایل دانلودی:
    250اسلاید تخصصی



پاورپوینت ؛استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برترو امپراتوری لوازم خانگی در جهان

بوش از ترکیبی از راهبردهای دسته‌بندی جغرافیایی، جمعیت‌شناسی و روانشناسی استفاده می‌کند. راهبرد بازاریابی این شرکت از سایر شرکت‌ها متمایز است. بوش از ترکیبی از راهبرد موقعیت‌یابی مبتنی بر ارزش و مزیت کاربری استفاده می‌کند.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی های عمومی کسب کار از دیدکاه مایکل پورتر ونقش آن درموفقیت کسب کارهای جهانی

استراتژی‌های عمومی پورتر سه راهبرد تمایز، رهبری هزینه و تمرکز می‌باشند که شرکت‌ها برای کسب مزیت رقابتی در بازار هدف استفاده می‌کنند.

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت زاپوس برندی که دانشگاه مشتری نوازی جهان است

زاپوس در سال ۱۹۹۹ توسط تونی زیه در سانفرانسیسکو و در آپارتمانی شخصی شروع به کار کرد و در مدت ۱۰ سال توانست از فروش هیچ به فروش خالص سالانه یک میلیارد دلار دست پیدا کند.

قیمت : 180,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی

مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئی‌نگر به مطالعه یک مورد خاص می‌پردازد. در دسته‌بندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مفاهم در حوزه کسب و کار، مدیریت تجربه مشتری است

قیمت : 180,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک در آدیداس، شرکتی که مادرصنعت برندینگ جهانی کفش است

آدیداس یک هولدینگ است که در زمینه تولید محصولات ورزشی فعالیت می‌کند.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"حمل ونقل هوشمندباتکنولوژی هوش مصنوعی،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند درترازجهانی

تجزیه و تحلیل و هماهنگی عملکرد لجستیکی، به منظور اطمینان از اجرای صحیح عملیات به شیوه ای مقرون به صرفه انجام می پذیرد. صنعت لجستیک باید بتواند از ابرداده ها و هوش تجاری استفاده کند، مادامی که می داند چگونه می تواند از آنها بهترین بهره را ببرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت اپل ،ارزشمندترین استارتاپ جهانی درفروش موفق

اپل همیشه چیزی را تولید کرده است که مدیرانش آرزو داشته‌اند که روزی چنین چیزی را داشته باشند. در نتیجه، اپل با ارائه محصولاتی که مشتریانش نمی‌دانستند که می‌خواهند، آنها را خوشحال و حیرت‌زده می‌کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کتاب(pdf)،استراتژی های تاب آوری ونقشه راه شرکت های بزرگ جهانی برای حضوردربازار پسا کرونا

دربحران کرونا ثابت شد که تاب آوری شرکت ها از جمله مولفه های تاثیرگذار در ادامه فعالیت و ماندگار شرکت هاست

قیمت : 85,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بخش بندی بازارهای هدف داخلی وبین المللی رمز موفقیت وماندگاری برندهای مطرح جهانی

بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار یکی از قدیمی‌ترین ترفندهای بازاریابی بیان شده در کتب و متون است. با گسترده‌تر شدنِ جمعیت و ترجیح مشتریان و دسترسی بیشتر به گزینه‌های رقابتی، بخش بندی بازار در هر کسب‌و‌کار یا طرح بازاریابی اهمیت زیادی یافته است.

قیمت : 85,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت سامسونگ ،بزرگترین استارتاپ جهانی که بازاریابی محتوا را مزیت رقابتی

اغلب سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین برندهای جهانی تلفن همراه می شناسند. برندی که همچنان برای تداوم حیاتش تلاش می کند و به دنبال سهم بازار بیشتری در بازار گوشی های تلفن هوشمند است. چیزی که سامسونگ را به رهبر صنعت تبدیل کرده است، استراتژی بازاریابی موفق این شرکت است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت اپل ،ارزشمندترین استارتاپ جهانی درفروش موفق

هیچگاه اپل تنها با هدف کسب درآمد به یک حوزه کاری جدید وارد نشده است ولی البته پول و درآمد را فراموش نمی‌کند.

قیمت : 52,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس.رهبرجهانی در تحویل بسته های مشتریان و شاهکارمدیریت زنجیره

UPS یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در صنعت ‌حمل‌و‌نقل جهانی است که امروز در شاخه‌های گسترده‌ی آن، به‌عنوان بازیگری بزرگ شناخته می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت:کارت امتیازی متوازن ،نقطه عطف و رمز موفقیت شرکت های بزرگ و برندهای مطرح جهانی

دربازار پیچیده و متلاطم امروزی ،مدیرانی موفق خواهند بود که سازمان ها را باداشتن مزیت رقابتی به سمت بهره وری پایدارسوق دهند که از ابزارقدرتمند کارت امتیازی متوازن با مولفه ها و وجه های آن بصورت مناسب استفاده نمایند.زیراکه درکارت امتیازی متوازن ؛وضعیت بازار،مشتریان و ذی نفعان و حتی کارکنان سازمان ها ب

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک، کلید موفقیت در برندهای مطرح جهانی

سرعت سریع جهانی شدن کسب و کار نتایجی در ظهور یک رشته جدید، مدیریت استراتژیک جهانی که ترکیبی از مدیریت استراتژیک و کسب و کار جهانی است، داشته است. مدیریت استراتژیک عبارت است از شناسایی و عکس العمل به فرصت ها و تهدیدات در محیط

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی .رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی دردستیابی به بازارگسترده و سود بیشتر

مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرف‌کننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت تویوتا بارویکردتسخیرقلوب مشتریان وتبدیل شدن به موفق ترین خودروسازج

یکی از شرکت های مطرح جهان که درطول ۷۵سال فعالیت خویش توانسته است با شناخت بازارهای جهانی و مدیریت ذائقه مشتریان خویش و به ویژه با شعار احترام به مشتریان ،بقا و دوام خویش به صورت مستمر رقم بزند،شرکت تویوتا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،وال مارت پرفروش ترین خرده فروشی جهانی که با استراتژی بازاریابی و فروش خود،دنیای تجارت را ت

انگیزه اصلی استراتژی تجاری والمارت ورود به هر بخش از بازار و تسلط بر بازار با ارائه محصولات با قیمت پایین است. استراتژی اصلی بازاریابی شرکت مبتنی بر پیشبرد قیمت ، رقابت پذیری و ارائه تجربه ای عالی با شعار Everyday Low Price است.

قیمت : 68,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مک دونالدموفق ترین فست فود جهانی که با استراتژی بازسازی برند خویش جهان را تسخیر کرد

مک‌ دونالد یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای فست‌فودی در جهان است و به خاطر همبرگرهای خود شهرت فراوان دارد. دفتر مرکزی مک‌ دونالد در شهر اوک بروکِ ایلینویز واقع شده است.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل