پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی .رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی دردستیابی به بازارگسترده و سود بیشتر

دسته بندي : بازاریابی » بازاریابی آنلاین و رسانه های دیجیتال
تحقیقات بازاریابی

دراین  فایل مطالب ارزشمند در زمینه تحقیقات  بازاریابی بین المللی شناخت بازار وتوسعه راهبردهای بازاریابی درکشورهای هدف،بخش بندی بازارها ومشتریان از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۱۴۲ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی  ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای  بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.

امروزه با وجود رقابت در صنایع مختلف، مشتریان بیشترین قدرت را در تصمیم‌گیری خرید دارند. می دانیم مشتریان برای تصمیم‌گیری، اطلاعات خود را بیشتر به‌صورت آنلاین جمع‌آوری می‌کنند. اما آیا به میزان تطبیق برنامه بازاریابی خود و تصمیم‌گیری‌های مشتریان در خرید توجه کرده‌اید؟ در این نوشتار:

درباره تحقیقات بازاریابی و تحقیقات بازار صحبت می کنیم. دو عبارت تحقیقات بازاریابی و تحقیقات بازار تفاوت‌هایی دارند که در ادامه توضیح می دهیم. ولی در حوزه مارکتینگ توسط بازاریابان به جای یکدیگر نیز استفاده می شوند.
فهرست

تحقیقات بازاریابی (Marketing Research) چیست؟

تفاوت تحقیقات بازاریابی و تحقیقات بازار

تحقیقات بازار به چه سوال‌هایی پاسخ می‌دهد؟

انواع روش‌های مورداستفاده در Market Research

تفاوت تحقیقات بازار و Marketing Intelligence

چرا تحقیقات بازار ضروری است؟

آشنایی با مشتریان مرتبط با کسب و کارتان

یافتن فرصت‌های جدید برای معرفی محصولتان

پیش‌بینی نیاز مشتریان

۵ مرحله انجام تحقیقات بازار

جزئیات مسئله تحقیق

چگونه تحقیقات بازار انجام دهیم

تفاوت‌های عمده تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی

انواع روش‌های تحقیقات بازاریابی

تحقیق بازاریابی، عناصر اساسی یک تحقیق بازاریابی چیست؟

مزیت تحقیقات بازاریابی

مؤسساتی که تحقیقات بازاریابی را انجام می‌دهند

ضرورت انجام تحقیق بازاریابی

زیان های عدم انجام تحقیقات بازاریابی

چالش‌ها و نکات تحقیق بازاریابی

راهکار های مقابله با چالش های بازاریابی

روش های تحقیقات بازاریابی

عناصر والزامات تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازار جهانی

برنامه ریزی در مدیریت بازاریابی

ماموریت

اهداف شرکت

ممیزی بازاریابی

تجزیه و تحلیل SWOT

فرضیه های بازاریابی

اهداف و استراتژی های بازاریابی

پیش بینی نتایج مورد انتظار

فرآیند تحقیق در مدیریت بازاریابی

انواع داده ها و منابع

وظایف عمده مدیریت بازاریابی

۵ سوال مشترک تحقیقات بازار

چند مثال موردی از تحقیقات بازاریابی-قهوه

شرکت آی بی ام

کلینیک مایو

AXA: ایجاد معیارهای جدید مسئولیت شرکتی

چرا هواوی نوآورترین است؟ نگاهی به بودجه تحقیق و توسعه هواوی + مقایسه بودجه با رقبا

بودجه تحقیق و توسعه هواوی چه‌قدر است؟!

سونی، برنامه تحقیق و توسعه فناوری خود را معرفی کرد

افتتاح  مرکز تحقیق و توسعه شیائومی  در فنلاند

شیائومی هزینه های تحقیق و توسعه را افزایش می دهد

مروری بر ۴۰ سال تلاش بی ام و برای تحقیق و توسعه خودروهای برقی

سفر به قلب مرکز تحقیقات مرسدس بنز

گروه تحقیق و توسعه داروسازی

محیط بازاریابی چیست و انواع لایه های آن کدامند؟

انواع لایه ها در محیط بازاریابی

محیط سازمانی

محیط بازاریابی

محیط کلان

محیط خرد

بهره‌برداریهای مختلفی که از تحقیقات بازاریابی به عمل می‌آید

گروه های تحقیقات بازاریابی

مواقع سودمندی تحقیقات بازاریابی

انتخاب تیم تحقیقات بازاریابی

برای هر مدیر بازاریابی ضروری است به تحقیقات بازاریابی روی بیاورد

به کمک تحقیقات بازاریابی به اهداف زیر دست یابید

محقق بازاریابی کیست؟

داشتن مهارت‌های تیمی و رهبری

اصول اولیه در تحقیقات بازاریابی

مزایای استفاده از خدمات حرفه‌ای تحقیقات بازاریابی چیست؟

شرکت‌های تحقیقات بازاریابی در گزارش اطلاعات متخصص هستند

اطلاعات مفید در تحقیقات بازاریابی

پیش‌بینی حجم و بازار محصولات جدید

اندازه گیری ارزش یک نام تجاری

هدف از تحقیقات بازار

منابع تحقیقات بازار

سئوالات کلیدی درتحقیقات بازاریابی

دامنه تحقیقات بازاریابی

مدیریت فروش

مدیریت برند

مدیریت و برنامه ریزی تبلیغات

فرایند بازاریابی

آمیخته بازاریابی

تحقیقات بازاریابی در سامسونگ

یک مثال واقعی از مراحل تحقیقات بازاریابی-شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز

قدم اول: مساله را تعریف کنید

یک سوال عمیق‌تر

سوال اصلی

قدم دوم: برنامه‌ریزی برای تحقیقات بازار

تحقیقات بازاریابی در شرکت هیوندای

عامل پیشرفت چشمگیرنایک

تحقیق و توسعه، یکی از عوامل پیشرفت نایک

تحقیقات بازاریابی ریباک

بهبود مستمر، کایزن درشرکت تویوتا به تحقیق درباره تویوتا می پردازد

آینده پژوهی صنعت ورزش: آدیداس غول تکنولوژی در ورزش!

روزانه چقدر هزینه صرف واحد تحقیق و توسعه سامسونگ میشود؟

ماندن در رأس قله‌ی تکنولوژی، هزینه‌آور است

بررسی‌های واحد تحقیق و توسعه سامسونگ  درمورد پوشش محصولات درمناطق جهان

نقش تحقیق و توسعه در رشد کسب‌وکارها

تحقیق و توسعه رمز افزایش توانمندی کسب وکارها

افزایش ظرفیت، خلاقیت و نوآوری از طریق سرمایه‌گذاری در فرآیند تحقیق و توسعه

فرآیند تحقیق و توسعه چیست؟

گروه های تحقیق وتوسعه .پاسخگو به نگرانی شرکت ها

فرآیند تحقیق و توسعه یک بخش مهم برای بسیاری از کسب‌وکار هاست

چرخه تحقیق و توسعه با ایده پردازی و فرضیه سازی شروع می شود

فرآیند تحقیق و توسعه  برای چه کسب‌و کارهایی مناسب است؟

تحقیق و توسعه برای تولید یک محصول یا ارائه یک خدمت جدید

تحقیق و توسعه برای بهبود محصولات و خدمات موجود

کسب وکارها همواره تحت تاثیر سه نیروی قوی رقرار دارند
دسته بندی: بازاریابی » بازاریابی آنلاین و رسانه های دیجیتال

تعداد مشاهده: 3934 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

حجم فایل:9,924 کیلوبایت

 قیمت: 58,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    دانلودفایل

  • محتوای فایل دانلودی:
    142اسلاید تخصصی



پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی

مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئی‌نگر به مطالعه یک مورد خاص می‌پردازد. در دسته‌بندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بخش بندی بازارهای هدف داخلی وبین المللی رمز موفقیت وماندگاری برندهای مطرح جهانی

بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار یکی از قدیمی‌ترین ترفندهای بازاریابی بیان شده در کتب و متون است. با گسترده‌تر شدنِ جمعیت و ترجیح مشتریان و دسترسی بیشتر به گزینه‌های رقابتی، بخش بندی بازار در هر کسب‌و‌کار یا طرح بازاریابی اهمیت زیادی یافته است.

قیمت : 85,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ ، کلید موفقیت درکشف سلیقه وجلب توجه مخاطبین جهانی “

اگر ویدیو مارکتینگ را آینده بازاریابی در نظر بگیریم، اکنون آن آینده رسیده است. اگر تا به حال نمی‌دانستید که آیا وقت گذاشتن و سرمایه‌گذاری روی ویدیو مارکتینگ ارزش دارد یا نه، باید بدانید که اکنون بهترین زمان برای شروع ویدیو مارکتینگ است.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت:کارت امتیازی متوازن ،نقطه عطف و رمز موفقیت شرکت های بزرگ و برندهای مطرح جهانی

دربازار پیچیده و متلاطم امروزی ،مدیرانی موفق خواهند بود که سازمان ها را باداشتن مزیت رقابتی به سمت بهره وری پایدارسوق دهند که از ابزارقدرتمند کارت امتیازی متوازن با مولفه ها و وجه های آن بصورت مناسب استفاده نمایند.زیراکه درکارت امتیازی متوازن ؛وضعیت بازار،مشتریان و ذی نفعان و حتی کارکنان سازمان ها ب

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک، کلید موفقیت در برندهای مطرح جهانی

سرعت سریع جهانی شدن کسب و کار نتایجی در ظهور یک رشته جدید، مدیریت استراتژیک جهانی که ترکیبی از مدیریت استراتژیک و کسب و کار جهانی است، داشته است. مدیریت استراتژیک عبارت است از شناسایی و عکس العمل به فرصت ها و تهدیدات در محیط

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی .رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی دردستیابی به بازارگسترده و سود بیشتر

مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرف‌کننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل