پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک، کلید موفقیت در برندهای مطرح جهانی

دسته بندي : بازاریابی » بازاریابی آنلاین و رسانه های دیجیتال
مدیریت استراتژیک جهانی کلید موفقیت کسب و کار است

مراحل و روشهای تدوین برنامه ریزی استراتژیک در برندهای مطرح جهانی/ مطالعه موردی شرکت های :

تویوتا-استارباکس –شرکت تولیدی نخ قرقره گیلان-شرکت مینو –شرکت فرآورده های نسوز ایران –شرکت پگاه فارس – بی ام و- مرسدس بنز-سامسونگ- مک دونالد- اپل-استارباکس – آمازون با ۱۸۹اسلاید تخصصی

مقدمه:

روش های سنتی انجام کسب و کار ارائه شده د ر محیط کسب و کار امروزی بی اهمیت هستند، زیرا مقیاس بزرگی از مواد منفجره جهانی شده است. برای مدیران، به منظور مدیران جهانی شدن به یک طرز تفکر جهانی نیاز است که به طور مناسب به وسیله دانش ومهارتهای مرتبط حمایت شوند. بر طبق نوشته کد یا و موک هرجی (۱۹۹۹) جهانی شدن را می توان به عنوان محیط بازار، جایی که مرزهای سیاسی بی اهمیت، وابستگی های اقتصادی بالا و تفاوتهای ملی نتایجی از فرهنگ های اجتماعی هستند، مسائل مرکزی کسب و کار می باشند، تعریف کرد.

امروزه مدیران کسب و کار جهانی، مانند جستجو گران جهان قدیم، ماجلان و کوک، آنان که اقیانوس بزرگ آرام را با طوفان های سخت و کوسه ماهی هجوم برنده در آبها، برای روزهایی بدون هیچ نمودار قابل اطمینان برای راهنمایی آنها در نوردیدند، مواجهه هستند.

مدیران جهانی با طوفان های سخت رقبا، مرزهای نامعلوم تکنولوژی، دریاهای بی پایان تغییر در بازارها، مشتریان و فرهنگ های کاملاً عجیب و غریب مواجه هستند. آن مسئولیت خودشان است که به صورت اجبار تغییر و چالش، سازمانهای کسب و کارشان را به داخل محیط بازار بدون نقشه جدید، رهبری کنند، (کورجرسون، موریسون و بلاک ۱۹۹۸).

به منظور موفقیت در محیط پویا، مدیر جهانی به تجربه و طرز تفکر جهانی در مدیریت استراتژیک نیاز دارد.




فهرست

انواع برنامه ریزی

برنامه‏ریزی استراتژیک(Strategic Planning)

ویژگی‏های برنامه‏ریزی استراتژیک

چرخه فرآیند برنامه ریزی عملیاتی

اصول مهم مدیریتی تویوتا

به اشتراک گذاشتن اطلاعات و دانش در تویوتا

نحوه برخورد با اشتباه کارکنان

وضعیت فعلی در بازار تویوتا امروز

نقاط قوت تویوتا

نقاط ضعف تویوتا

روندهای بازار

تهدیدات بازار

حوزه های اساسی برنامه راهبردی

تحلیل SWOT شرکت اپل

پانل کارگاهی و پیاده سازی مدل فرضی. الگو ی منابع انسانی و ساختارسازمانی

تحلیل، شناخت و هدف‏گذاری

ذی‏نفع‏ها(Stakeholders)

شناسائی مشتریان و نیازهای آنها

چشم‏انداز(Vision)

ویژگی چشم انداز

نحوه تهیه چشم انداز

مطالعه موردی مدل برنامه ریزی استراتژیک: اپل

ماموریت اپل.

مدل برنامه ریزی استراتژیک برای APPLE-IPAD

برنامه ریزی در سطح کسب و کار

تجزیه و تحلیل سازمان و محیط خارجی آن

نقاط قوت اپل

نقاط ضعف اپل

فرصت های اپل

تهدیدات اپل

تجزیه و تحلیل نیروهای پورتر پنج در اپل آی پد

قدرت چانه زنی تامین کنندگان

تهدید تازه واردها

تهدید جایگزین ها

مزیت رقابتی

اهداف و گزینه های استراتژیک اپل

گزینه های استراتژیک

گزینه های استراتژیک برای اپل

گزینه های استراتژیک متناسب با نیازهای گروه هدف، برای اپل

رسالت یا مأموریّت(Mission)

رسالت MISSION

ارزش هاVALUES

کاربرد ارزشهای سازمانی

نقش و اهداف بیانیه مأموریّت

شناخت محیط‏های سازمانی

ارزیابی عوامل محیطی

ارزیابی عوامل درونی

ارزیابی عوامل داخلی موثر

انتخاب و تدوین استراتژی

مشخصات تصمیم‏های استراتژیک

راه‏کارهای استراتژی‏های اصلی(Generic Strategy Alternatives)

اجرای استراتژی

(Strategy Implementation)

تدوین برنامه عملیاتی

برنامه‏ریزی عملیاتی یا اجرایی

(Operational Planning)

مراحل برنامه‏ریزی عملیاتی

تجزیه و تحلیل وضعیّت موجود منطقه

تعیین اهداف برنامه

اهمیّت اهداف برنامه

خصوصیات اهداف اختصاصی(Specific Objectives)

(Strategies) تعیین استراتژی‏ها

ارزشیابی و کنترل
(Evaluation & Control)

پایش و ارزشیابی برنامه

مرحله تدوین و برنامه ریزی استراتژی در سامسونگ

کمپین بازاریابی استراتژیک

استفاده از مدل های بازاریابی مشتری محور

مسئله رقابت در محیط بیرونی

مسئولیت اجتماعی شرکتی سامسونگ

“برنامه ریزی راهبردی BMW”

تجزیه و تحلیل ذینفعان

تکنیک های موقعیت یابی استراتژیکBMW

همکاری برای نسل بعدی رانندگی خودکار

.توسعه تجارت در سال ۲۰۱۹ تحت تأثیر محیط چالش برانگیز

تحلیل استراتژی بازاریابی: تحلیل استراتژیک مرسدس بنز هند

محیط زیست، ممیزی سازمانی و برنامه ریزی استراتژیک مرسدس بنز

تجزیه و تحلیل Swot دایملر

چالش های مرسدس بنز در ارتباط با مشتریان

پایگاه داده جداگانه

نگرش نیروی فروش

حفظ ارتباط با مشتریان

سوابق ناسازگار و متناقض مشتری

معیار گذاری مرسدس بنز

قراردادهای خرده فروشی جدید شروع به کار کردند

شرکت مک دونالد

تجزیه و تحلیل صنعت

استراتژی مک دونالد

عوامل موفقیت مک دونالد

استراتژی شرکتی: تنوع کسب و کار

استراتژی نفوذ در بازار

استارباکس /مروری بر استراتژی قیمت‌گذاری استارباکس

جنبه‌های اقتصادی استراتژی قیمت‌گذاری استارباکس

تاثیر بی ثباتی قیمت نفت بر هزینه های استارباکس

جذب مشتریان بیشتر دراستارباکس

راز موفقیت و استراتژی‌های برند استارباکس (Starbucks) چیست؟

فلسفه برند استارباکس

.اهمیت بینش مشتری (customer insight) برای استارباکس

اهمیت تجربه مشتری (Customer Experience) برای استارباکس

ماموریت،چشم انداز، ارزش ها و استراتژی های بنیادین شرکت پگاه فارس

استراتژی های بنیادین

ارزش های سازمانی شرکت صنعتی مینو

اهداف نوین شرکت مینو

اهدافی که شرکت مینو درطرح بازاریابی دنبال می کند

تحلیل SWOT شرکت نخ و قرقره گیلان

عوامل مهمی که در برنامه ریزی استراتژیک مورد توجه و ارزیابی قرار می گیرند

تدوین مأموریت

تحلیل تدوین مأموریت

بیانیه مأموریت

مرحله ورودی/۱.بررسی عوامل خارجی

محیط نزدیک : صنعتی که سازمان در آن فعالیت می کند .

اهداف و استراتژی/شرکت فراورده های نسوز ایران/ خط مشی نظام مدیریت یکپارچه

اهداف و استراتژی

ارزشهای شرکت فرآورده های نسوز ایران

اهداف کلان

ماموریت شرکت فرآورده های نسوز ایران

چشم انداز شرکت فرآورده های نسوز ایران

نگاهی به نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدهای شرکت آمازون

مدل تجاری


دسته بندی: بازاریابی » بازاریابی آنلاین و رسانه های دیجیتال

تعداد مشاهده: 4260 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

حجم فایل:11,522 کیلوبایت

 قیمت: 98,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    دانلود فایل

  • محتوای فایل دانلودی:
    189اسلایدتخصصی



پاورپوینت بخش بندی بازارهای هدف داخلی وبین المللی رمز موفقیت وماندگاری برندهای مطرح جهانی

بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار یکی از قدیمی‌ترین ترفندهای بازاریابی بیان شده در کتب و متون است. با گسترده‌تر شدنِ جمعیت و ترجیح مشتریان و دسترسی بیشتر به گزینه‌های رقابتی، بخش بندی بازار در هر کسب‌و‌کار یا طرح بازاریابی اهمیت زیادی یافته است.

قیمت : 85,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ ، کلید موفقیت درکشف سلیقه وجلب توجه مخاطبین جهانی “

اگر ویدیو مارکتینگ را آینده بازاریابی در نظر بگیریم، اکنون آن آینده رسیده است. اگر تا به حال نمی‌دانستید که آیا وقت گذاشتن و سرمایه‌گذاری روی ویدیو مارکتینگ ارزش دارد یا نه، باید بدانید که اکنون بهترین زمان برای شروع ویدیو مارکتینگ است.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت:کارت امتیازی متوازن ،نقطه عطف و رمز موفقیت شرکت های بزرگ و برندهای مطرح جهانی

دربازار پیچیده و متلاطم امروزی ،مدیرانی موفق خواهند بود که سازمان ها را باداشتن مزیت رقابتی به سمت بهره وری پایدارسوق دهند که از ابزارقدرتمند کارت امتیازی متوازن با مولفه ها و وجه های آن بصورت مناسب استفاده نمایند.زیراکه درکارت امتیازی متوازن ؛وضعیت بازار،مشتریان و ذی نفعان و حتی کارکنان سازمان ها ب

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه ریزی سود و اهرم های مالی ppt

پاورپوینت برنامه ریزی سود و اهرم های مالی ppt - بنام خدا 1 برنامه ریزی سود و اهرم های مالی 2 سرفصل مقدمه تجزیه و تحلیل نقطه سربه سر تجزیه...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک، کلید موفقیت در برندهای مطرح جهانی

سرعت سریع جهانی شدن کسب و کار نتایجی در ظهور یک رشته جدید، مدیریت استراتژیک جهانی که ترکیبی از مدیریت استراتژیک و کسب و کار جهانی است، داشته است. مدیریت استراتژیک عبارت است از شناسایی و عکس العمل به فرصت ها و تهدیدات در محیط

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی .رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی دردستیابی به بازارگسترده و سود بیشتر

مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرف‌کننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM)

پاورپوینت برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM) مناسب ارائه درس برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی استراتژيك

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی استراتژيك - بنام خدا برنامه ریزی استراتژيك شرکت آرين ماه تاب گستر آشنایی با شرکت آرين ماه تاب گستر فرآیند برن...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی ارتقاء بهره وری

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی ارتقا بهره وری - بنام خدا 1 2 برنامه ریزی ارتقاء بهره وری 3 بهره‌وري به مفهوم چيست؟ “ بهره‌وري ” عبارتست ...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت سیرتکامل برنامه ریزی

پاورپوینت سیرتکامل برنامه ریزی - 1 2 برنامه ریزی یکی از مهم ترین و با اولویت ترین ارکان مدیریت می باشد . آثار بجای مانده از زندگی بشر اولیه ط...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت راهنمای برنامه ریزی المپیاد

پاورپوینت راهنمای برنامه ریزی المپیاد - بنام خدا راهنمای برنامه ریزی المپیاد راهنمای جامع المپیادهای کشوری 1. رشته های المپیاد دانش آموزی 2....

قیمت : 56,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه ریزی جهت استفاده بهینه از منابع محدود آب

پاورپوینت برنامه ریزی جهت استفاده بهینه از منابع محدود آب - بنام خدا آمار تفصیلی باغات کمربند سبز قنوات آب شورا ارزیابی عملکرد برنامه ر...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه ریزی و طراحی تمرین (با کیفیت)

پاورپوینت برنامه ریزی و طراحی تمرین (با کیفیت) - بنام خدا برنامه ریزی و طراحی تمرین تعریف برنامه ریزی برنامه ریزی عبارتست از پیش بینی عملیا...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی (با کیفیت)

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی (با کیفیت) - بنام خدا برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی (مورد شرکت لبنیات پاک) تجزیه ...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی و درسی (با کیفیت)

پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی و درسی (با کیفیت) - بسم الله الرحمن الرحیم برنامه ریزی آموزشی و درسی معرفی طرح درس : معرفی ، مسایل برنامه ریزی آ...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی برنامه ریزی در سازمان (⭐⭐⭐)

پاورپوینت استراتژی برنامه ریزی در سازمان (⭐⭐⭐) - Strategic Planning استراتژی برنامه ریزی در سازمان ماموريت اهداف(كلان) اهداف عيني طرح ها بر...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مفاهیم برنامه ریزی

پاورپوینت مفاهیم برنامه ریزی - بسم الله الرحمن الرحیم مفاهیم برنامه ریزی فهرست مطالب 1- تعاریف و مفاهیم برنامه ریزی 2- برنامه ریزی و کنتر...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

ضرورت ها و رویکردهای برنامه ریزی منطقه ای ( پاورپوینت )

ضرورت ها و رویکردهای برنامه ریزی منطقه ای ( پاورپوینت ) - معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ضرورت ها و رویکردهای برنامه ریزی م...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مبانی برنامه ریزی شهری

پاورپوینت مبانی برنامه ریزی شهری - 16-Feb-19 1 به نام خدا چکیده کتاب مبانی برنامه ریزی شهری 16-Feb-19 2 بخش یک:مفهوم شهروشهرسازی بخش ...

قیمت : 13,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت برنامه ریزی وتوسعه آموزش کارکنان) ادوارد دمینگ(

پاورپوینت مدیریت برنامه ریزی وتوسعه آموزش کارکنان) ادوارد دمینگ( - بنام خدا مدیریت برنامه ریزی وتوسعه آموزش کارکنان ) ادوارد دمینگ ( مدیریت ب...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل