دانلود مقاله نقش واقعي و مناسب از تكنولوژي براي ايجاد فرهنگ يادگيري 39 ص
دسته بندي :
مقاله »
مقالات فارسی مختلف
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 66 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
2
نقش واقعي و مناسب از تكنولوژي براي ايجاد فرهنگ يادگيري:
شايد شما شنيده كه كلاسهاي آموزشي از بين رفت كه يادگيري از طريق تكنولوژي سريعتر، ارزانتر و بهتر است. فقط به جريان بيافتند و در هر زمان و مكان ياد بگيريد. اما من همچنين شنيدهام كه دوره يادگيري براساس تكنولوژي در حال تمام شدن است، تكنولوژي جديد امروزي با قدرت زياد به طور ناگهاني به وجود آمد. كدام يك از اين دو عقيده درست ميباشد؟
چگونگي حقيقت در بعضي جاها در اعتدال است. مديران و مربيان اميدي شبيه به اين داشتند كه تكنولوژي ميتواند يك راهحل و يا علاج براي تشكيلات و مسائل كسب و كار (تجارت) باشد. فقط تكنولوژي يادگيري جديد قابل دسترسي است. اغلب براي استفادهكنندگان به عنوان يك عقيده به نظر ميرسد تا يك راهحل براي آن. ولي از آنجايي كه همه ما راحتي بيشتر و تجربههايي را از طريق تكنولوژي به دست ميآوريم ولي ما مجبور هستيم آن را وسيلهاي با عنوان يادگيري تشكيلات بفهميم نه به عنوان يك راهحل. حقيقتاً رفتن از كلاسهاي آموزشي به يادگيري كنترل شده يا از تدريس حرفهاي به مخزن اطلاعات كنترل شده نه تنها ضمانتي را ندارد حتي يادگيري را نيز بيشتر نميكند. در حقيقت، وقتي به طور غيرمقتضي استفاده ميشود، تكنولوژي ميتواند يك مانع باشد و همچنين گران ميباشد.
2
نقش واقعي و مناسب از تكنولوژي براي ايجاد فرهنگ يادگيري:
شايد شما شنيده كه كلاسهاي آموزشي از بين رفت كه يادگيري از طريق تكنولوژي سريعتر، ارزانتر و بهتر است. فقط به جريان بيافتند و در هر زمان و مكان ياد بگيريد. اما من همچنين شنيدهام كه دوره يادگيري براساس تكنولوژي در حال تمام شدن است، تكنولوژي جديد امروزي با قدرت زياد به طور ناگهاني به وجود آمد. كدام يك از اين دو عقيده درست ميباشد؟
چگونگي حقيقت در بعضي جاها در اعتدال است. مديران و مربيان اميدي شبيه به اين داشتند كه تكنولوژي ميتواند يك راهحل و يا علاج براي تشكيلات و مسائل كسب و كار (تجارت) باشد. فقط تكنولوژي يادگيري جديد قابل دسترسي است. اغلب براي استفادهكنندگان به عنوان يك عقيده به نظر ميرسد تا يك راهحل براي آن. ولي از آنجايي كه همه ما راحتي بيشتر و تجربههايي را از طريق تكنولوژي به دست ميآوريم ولي ما مجبور هستيم آن را وسيلهاي با عنوان يادگيري تشكيلات بفهميم نه به عنوان يك راهحل. حقيقتاً رفتن از كلاسهاي آموزشي به يادگيري كنترل شده يا از تدريس حرفهاي به مخزن اطلاعات كنترل شده نه تنها ضمانتي را ندارد حتي يادگيري را نيز بيشتر نميكند. در حقيقت، وقتي به طور غيرمقتضي استفاده ميشود، تكنولوژي ميتواند يك مانع باشد و همچنين گران ميباشد.