پاورپوینت استراتژی بازاریابی محتوایی درکمپانی رد بول بارویکردجذب وفادارترین مخاطبان کره زمین

دسته بندي : بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی
دراین نوشتار،علاوه برتحلیل موفقیت کمپانی رد بول از منظرموفقیت دربازاریابی که توانسته است سهم بازار ۴۳درصدی نوشیدنی های انرژی زا را ازآن خود بنماید؛به رمز موفقیت برندهای موفق جهانی ازجمله:
شرکت آگوست ارتکر.نایک.جان دییر.کوکاکولا.میشلن.پراکتراندگمبل.لگو.خطوط هوایی دلتا.جیکو.مسترکارت.اوراق بهادارETF.مینت.Zappos.اوبرسونی.آدیداس.ولوازم خانگیIkea.و….به صورت مطالعه موردی پرداخته شده است.
غفاری
آشنایی با روش های بازاریابی خلاقانه “دیتریش ماتشیتز” در برند ردبول (Red bull)
دیتریش ماتشیتز، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ردبول (Red Bull) است که با ثروت خالص ۱۶ میلیارد دلاری خود ثروتمندترین فرد اتریشی به شمار می آید.

وی و شریک تایلندی خود چالیو یوویدیا در ابتدا شرکتشان را در سال ۱۹۸۷ و در حوزه ی تولید نوشابه های گازدار تاسیس نموده و به سرعت راه های جالبی را برای سرعت بخشیدن به اعتبار برند خود برگزیدند؛ از جمله خرید یک تیم در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک و مشارکت با یک چترباز اتریشی به نام فلیکس باومگارتنر برای انجام پرشی در ارتفاع ۱۲۰٫۰۰۰ پایی در سال ۲۰۱۲ میلادی. بر اساس آمار مجله ی فوربز در سال ۲۰۱۶ بیش از ۶ میلیارد قوطی از نوشابه های ردبول در جهان به فروش رفته است.

این مرد ثروتمند و کارآفرین ۷۲ ساله به ندرت در انظار عمومی به ابراز عقیده پرداخته و خود را از تیررس رسانه ها دور نگه می دارد. با این وجود وی ماه گذشته در مصاحبه ای با روزنامه ی اتریشی «Kleine Zeitung» نظرات خود در مورد دونالد ترامپ را بیان کرده و از دولت اتریش برای اجازه دادن به مهاجران جهت وارد شدن به این کشور انتقاد کرده است. او از رییس جمهور ایالات متحده دفاع کرده و گفته است:” به نظر من او به اندازه ای که نشان می دهد نادان نیست”.

همچنین وی اعلام کرده است که قصد دارد یک سایت خبری به زبان آلمانی را به نام «Nä her an die Wahrheit» (به معنای نزدیک تر به واقعیت) راه اندازی کند. در ادامه ی این مطلب قصد داریم به بررسی تاریخچه ی شرکت ردبول و تلاش های ماتشیتز برای تبدیل کردن برند ردبول به یک برند جهانی و معتبر بپردازیم. با ما همراه باشید.

مروری بر استراتژی های بازاریابی و تحلیل SWOT شرکت «ردبول»

ردبول به معنای «گاو نر قرمز» نام تجاری یک نوشابهٔ انرژی‌زا است که اکنون به یکی از برندهای شناخته شده در جامعه ی فعالیت های ورزشی تبدیل شده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ – ۲۳ آذر ۱۳۹۷ – ۲۰۱۸ December 14

این شرکت به‌جای تبلیغ نوشیدنی خود، سبکی از زندگی را نمایش می‌دهد که بسیاری از جوانان و در واقع خریداران اصلی نوشابه‌های انرژی‌زا از آن لذت می‌برند. جامعه‌ی هدف ردبول، افراد بین بازه‌ی سنی ۱۸ تا ۳۴ سال هستند؛ از این‌رو هیجان و ورزش‌های پرتنش، مسیری است که ردبول برای همراه کردن مخاطبان به سراغ آن‌ها رفته است

در ادامه آمیخته بازاریابی شرکت ردبول را بررسی می کنیم:
استراتژی های محصول:
محصول این شرکت اولین نوشیدنی انرژی زا در نوع خودش است و همچنان تلاش می کند، جایگاه خود را حفظ کند. ردبول به طور خاص با هدف افزایش فعالیت ذهنی و جسمی، افزایش عملکرد در زمان استرس و بهبود سرعت واکنش افراد تولید شد و به جایی رسید که شعار خود را با عنوان «ردبول به شما بال می دهد» انتخاب کرد.

استراتژی های توزیع:
ردبول محصول خود را از طریق کانال های توزیع مختلف، پخش می کند. اولین کانال مستقیم است که در آن ردبول با راه اندازی غرفه هایی برای فروش محصولش، خود برقرارکننده تعامل با مصرف کننده است کانال توزیع دیگر، کانال عمده است که در آن ردبول محصول خود را به یک عمده فروش مانند فروشگاه ها می دهد تا آن را به دست مصرف کننده برسانند.

استراتژی های ترفیع:
۱٫ فعالیت های مربوط به رویدادهای ورزشی و فرهنگی
۲٫ ابداع ورزش جدید.
۳٫ تبلیغات متفاوت

استراتژی های قیمت:
ردبول درباره استراتژی های قیمت گذاری خود بسیار جدی است چراکه خود را به عنوان شرکتی با کیفیت که تولید کننده محصولی بسیار با کیفیت است، معرفی می کند. محصول این شرکت در میان رقبایش گران ترین است. زیرا برندی معتبر و شناخته شده است و وفاداری مصرف کننده هایش را دارد.

مروری بر استراتژی های بازاریابی و تحلیل swot شرکت ردبول تحلیل SWOT شرکت ردبول

نقاط قوت
• رهبری بازار قوی: در میان بازار نوشیدنی های انرژی زا رد بول رهبر این صنعت در سراسر جهان است. تصویر جهانی این برند بسیار قوی است و در بسیاری از کشورها انتخاب اول مردم است.

• استراتژی بازاریابی قوی: بسیاری از طرح های تبلیغاتی، کمپین های موفق و حمایت های مالی مثل فرمول یک به گسترش نام تجاری ردبول و افزایش آگاهی از برند مصرف کنندگان کمک کرده است. همچنین حمایت های مالی ورزشی، هویتی قوی برای برند ایجاد کرده است و وفاداری مصرف کننده را برای این برند به وجود آورده است.


• برند قوی و به روز
• گستردگی جغرافیایی: در سال ۲۰۱۵ در ۱۶۹ کشور فعالیت می کند.
• سهم بازار قوی: یک بازار قوی نوشیدنی را مدیریت کرده است.
• توسعه بازار پخش: همه جا حضور دارد: مثل فودکورتها، بیمارستانها و …
• وفاداری بازار هدف
• تبلیغات قوی
• بازیافت صد در صد قوطی های بازمانده• Wall to Wall production: تولید و پر شدن همزمان قوطی ها که باعث افزایش سرعت تولید می شود.
• کمک به حفظ محیط زیست: با تغییر در سیستم پخش در بازار به این صورت که با استفاده از قطار و کشتی برای انتقال به جای کامیون، به کاهش CO2 در هوا کمک می کنند.
• کمک به کاهش مصرف انرژی: با طراحی هوشمند قوطی ها. قوطی های طراحی شده برای سرد شدن ۴۵ % کمتر از قوطی های معمولی انرژی مصرف می کنند.

نقاط ضعف

• قیمت بالاتر از حد متوسط
• عدم نوآوری محصول: محصولات بسیاری از رقبا در بازار ردبول را پشت سر گذاشته اند. این شرکت متکی به یک محصول کوچک پایه ای است. شرکت فقط روی برند محصول کارکرده است. همچنین عدم نواوری باعث شده هر کسی بتواند آن را کپی کند.
• ناتوانی در مقابله با نوشابه های گازدار بدون الکل
• کاهش سهم بازار در ۵ ساله گذشته (مارچ ۲۰۱۵)
• امکانات محدود تولید یک محصول
• هزینه های حمل و نقل و تولید خیلی بالا
• قند بالای محصول
• کافئین بالای محصول: که منجر به سمی بودن محصول شده است و ممکن است تعدادی از مشتریان که نگران سلامتی هستند را از دست بدهد
• هزینه های بالای بازاریابی گسترده

فرصت ها
• توسعه ی خط تولید محصول: توسعه ی خط تولید محصول می تواند به حفظ سهم بازار کمک کند.
• تنوع سبد محصولات اصلی
• بازار چین و آسیای دور
• بیشتر شناخته شدن توسط مشتریان به واسطه ی حمایت های ورزشی
• سرمایه گذاری های جدید مانند همکاری با Facebook
• وجود روش های تبلیغات بیشتر
• ابتکار عمل در فروش با اهداف افزایش فروش
• وجود فضا برای افزایش مرزهای جغرافیایی
• امکانات تولید جدید در برزیل که منجر به ایجاد قیمت رقابتی با محصولات وارداتی

تهدیدها
• نگرانی عمومی جامعه نسبت به موضوع سلامتی (دولت و مردم) عدم پذیرش در بازارهای جدید و عدم توانایی رقابت با محصولات ارگانیک
• ممکن است رقبایی نظیر پپسی و کوکاکولا برای دوباره گرفتن سهم بازار اقدام به تولید نوشابه های انرژی زا کنند.
• تصویر منفی برند در بعضی قسمت های جهان
• اشباع شدن بازار
• حوادث طبیعی

موفقیت ردبول در بازاریابی گوشه‌ای

ردبول توانست با هدف قرار دادن گوشه خاصی از بازار طرفدار پیدا کند، فروش غیرقابل پیش‌بینی داشته باشد و رشد بی‌وقفه‌ای را تجربه کند. در حال حاضر ردبول را می‌توانید تقریبا در هر رویداد ورزشی ببینید.

شرکت‌های کوچک و متوسط برای رقابت و مقابله با رقبای بزرگتر در بازار و صنعت، باید بر روی مشتری‌های پایه تمرکز کنند. این مشتریان می‌توانند گستره‌ای از دانشجویان تا جمعیتی خاص باشند. شناسایی و بازاریابی برای مشتریان پایه فروش سریع و درآمد بیشتر را به وجود خواهد آورد و امکان گسترش و توسعه کار را می‌دهد.

شرکت Red Bull مثال بسیار خوبی است. Dietrich Mateschitz هم‌مؤسس ردبول فروش نوشیدنی‌های انرژی‌زا را بدون در نظر گرفتن بازار خاصی شروع کرد، در آن زمان حتی رقیبی هم در صنعت نوشیدنی‌های انرژی‌زا وجود نداشت، ولی با این وجود فروش بسیار کمی داشت. مصرف کنندگان نمی‌دانستند که این یک نوشیدنی ورزشی است یا یک نوشیدنی بدون الکل که به طور معمول می‌توان آن را مصرف کرد.

به همین دلیل ماتزشیتز دوباره پشت میز کارش برگشت و بعد از بخش‌بندی بازار، دانشجویان و دانش‌آموزان را به عنوان بازار هدف خود انتخاب کرد و بی‌وقفه شروع به بازاریابی این قشر کرد. وی اسپانسر رویداد‌های مختلف شد، کمپین‌های تبلیغاتی اجرا کرد و چالش‌های اجتماعی با تعامل بسیار زیادی را راه اندازی کرد.

ردبول توانست با هدف قرار دادن گوشه خاصی از بازار طرفدار پیدا کند، فروش غیرقابل پیش‌بینی داشته باشد و رشد بی‌وقفه‌ای را تجربه کند. در حال حاضر ردبول را می‌توانید تقریبا در هر رویداد ورزشی ببینید. و این در حالی است که ۴۰٪ سهم بازار نوشیدنی‌های انرژی‌زا در کانادا و ۴۳٪ سهم این بازار در ایالات متحده آمریکا را تا سال ۲۰۱۵ داشته است.

نکته کلیدی: اگر در حال راه‌اندازی کسب و کاری هستید در قصد ورود به بازاری را دارید که رقبای بزرگی در آن مشغول به فعالیت هستند، برای کسب موفقیت باید گوشه‌ای از بازار را برای خودتان انتخاب کنید. خوب بگردید و بخشی از بازار که بکر و دست نخورده است را انتخاب کنید، و به مشتریان در همان قسمت بفروشید، سپس از همان‌جا کارتان را توسعه دهید.

استراتژی بازاریابی ویدئویی برند ردبول

بررسی روند تغییر استراتژی بازاریابی ویدئویی برند ردبول

با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده در سال‌های آینده، داشتن یک استراتژی قوی برای بازاریابی ویدئویی رمز موفقیت در دنیای امروز است. بنابراین در کنار برندینگ، داشتن یک استراتژی بازاریابی مناسب نیز اهمیت زیادی خواهد داشت.

هر چند بسیاری از برندهای معروف دنیا از محتوای ویدئویی برای پیشبرد استراتژی بازاریابی خود استفاده می‌کنند. اما در این میان برند ردبول با ایجاد تحولی بزرگ در روند بازاریابی ویدئویی موفق شده است توجه همه را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی روند تغییر استراتژی بازاریابی ویدئویی برند ردبول می‌پردازیم.
ردبول : قهرمان بازاریابی ویدئویی جهان

در سال‌های گذشته محتواهای ویدئویی برند ردبول بیشترین بازدید را به خود اختصاص داده است. به عنوان مثال سقوط آزاد Felix Baumgartner از ارتفاع ۱۲۸ کیلومتری که مربوط به پروژه ردبول استراتوس بود، نمونه‌ای از این ویدئوها است.

پخش زنده این ویدئو در ۱۴ام اکتبر سال ۲۰۱۴ بیش از ۹٫۵ میلیون بازدید را به خود اختصاص داد و همزمان در یوتیوب نیز رکورد بیشترین بازدید ویدئو را ازان خود کرد. با توجه به مثال فوق می‌توان یکی از دلایل موفقیت بازاریابی ویدئویی برند ردبول را جذابیت و هیجان انگیز بودن محتوای آن دانست.

بازاریابی ویدئویی برند ردبول

اگر نگاه دقیقی به نرخ بازدید محتواهای ویدئویی که برند ردبول برای پیشبرد استراتژی بازاریابی خود تهیه می‌کند داشته باشید. متوجه خواهید شد که در ۹ ماه از سال گذشته این برند رتبه اول میزان بازدید از ویدئوهای یوتیوب را به خود اختصاص داده است.

البته لازم به ذکر است که در سه ماه اولیه سال نیز با واگذاری رتبه اول به برند لگو، جایگاه دوم را کسب نموده است. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت هر چند محتوای ویدئویی برند ردبول ماهانه هزاران کامنت و میلیون‌ها بازدید به خود اختصاص می‌دهد.

اما اگر بازخورد این ویدئوها به صورت بازه‌های زمانی چندین ماهه مورد بررسی قرار گیرد این میزان چندین برابر می‌شود. همین امر نیز باعث شده است که طی یک سال گذشته ویدئوهای این برند با بیش از ۲٫۵ میلیارد بازدید رتبه اول بازاریابی ویدئویی را ازآن ردبول کنند.

هر چند در نگاه اول ممکن است تنظیم استراتژی مناسب برای بازاریابی ویدئویی نسبتا ساده به نظر برسد. اما بررسی محتوای ویدئویی برند ردبول این موضوع را کاملا روشن می‌کند که ارائه ایده‌های جذاب برای تهیه‌ی محتوای مناسب و توجه به هیجانات و علاقه‌ی مخاطبان یکی از رموز موفقیت این برند محبوب است. زیرا از با استفاده از ترکیب معنا دار انرژی و هیجان موفق شده است کنترل ذهن مردم را به دست بگیرد. امروزه بسیاری از مردم برای انتشار ویدئوهای جدید از سوی این برند انتظار می‌کشند تا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارند. این موضوع نشان‌دهنده این امر است که برند ردبول موفق شده است که جایگاه ویژه‌ای را در ذهن مشتریانش به خود اختصاص دهد.
رمز موفقیت استراتژی بازاریابی ویدئویی برند ردبول

همانگونه که می‌دانید درک نیاز و شناخت مشتری و پس از آن انتخاب لحن و شیوه‌ی مناسب برای انتقال پیام و معرفی محصول یکی از مهمترین اصولی است که در بازاریابی و فروش باید مورد توجه قرار گیرد. با توجه به این‌که برند ردبول، نوشابه انرژی زا ارائه می‌کند بنابراین بیشتر مخاطبان و مشتریان این برند، قشر جوان و ورزشکاران خواهند بود.

از این رو انتخاب ورزش‌های هیجان‌انگیز و مسابقاتی که بیشتر مورد توجه قشر جوان و ورزشکار قرار می‌گیرد ایده‌ی فوق‌العاده‌ای برای تولید محتوای ویدیویی برای این برند است. همین ایده‌ی ناب و خلاقانه انتخاب شده توسط ردبول به یک مزیت رقابتی برای آن تبدیل شده است. از این رو بسیاری از بازاریابان ویدئویی معتقدند که اگر برندی قصد رقابت با ردبول را دارد باید با ایده‌ی بسیار متفاوت‌تری وارد میدان رقابت شود. زیرا در غیر این صورت شکست خواهد خورد.

امروزه دیگر برند ردبول تنها یک برند تولیدکننده نوشابه‌های انرژی زا نیست بلکه یک شرکت فعال در زمینه‌ی تولید رسانه‌های قوی نیز محسوب می‌شود. بنابراین می‌توان گفت روشی که ردبول در پیش گرفته است تنها یک استراتژی بازاریابی ویدئویی موفق نیست. بلکه یک روش کاملا متفاوت برای کسب درآمد و افزایش فروش و تبلیغات است. بنابراین می‌توان گفت این شرکت در صورت تمایل می‌تواند با در نظر گرفتن یک چشم‌انداز بلند مدت خدمات تولید محتوای ویدئویی برای تبلیغات را در اختیار سایر برندها نیز قرار دهند.
دسته بندی: بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی

تعداد مشاهده: 3274 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 105

حجم فایل:1,279 کیلوبایت

 قیمت: 98,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    105اسلاید



استراتژی بازاریابی در شرکت ریکو با رویکرد نوآوری و تبدیل کسب و کار به محیط دیجیتال(پاورپوینت)

Ricoh، یک نام مشهور در صنعت اتوماسیون اداری، یک استراتژی بازاریابی چشمگیر برای سال 2024 ایجاد کرده است.

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی نت فلکس با رویکردتمرکز برنیاز مشتری و گسترش دایره مخاطب(پاورپوینت)

نتفلیکس بر خلاف سرویس‌های تلویزیونی کابلی یا سایر روش‌های انتقال محتوای ویدیویی، با درک اهمیت زمان برای مخاطبانش، دسترسی به برنامه‌های ویدیویی را در هر زمان و با استفاده از هر گجتی در هر مکان فراهم کرده است.

قیمت : 350,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ؛استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برترو امپراتوری لوازم خانگی در جهان

بوش از ترکیبی از راهبردهای دسته‌بندی جغرافیایی، جمعیت‌شناسی و روانشناسی استفاده می‌کند. راهبرد بازاریابی این شرکت از سایر شرکت‌ها متمایز است. بوش از ترکیبی از راهبرد موقعیت‌یابی مبتنی بر ارزش و مزیت کاربری استفاده می‌کند.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت ،برند موفق درزمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و

استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق رفتار مصرف کننده، تعهد به نوآوری و تعهد به ارتقای بهداشت دهان و دندان دارد. این استراتژی ها شرکت را قادر می سازد تا موقعیت خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت کالاهای مصرفی حفظ کند.

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی استراتژیک در برند رولکس (پادشاه ساعت سازی جهان)

رولکس : فردی آلمانی به نام Hanz Wilsdorf و یکی از خویشاوندان وی ، به نام William Davis در سال 1905 Rolex را در لندن بنیان گذاری کردند. Wilsdorf در سال 1908 به ثبت برند Rolex در کشور سوئیس اقدام کرد. و در سال 1910 نخستین محصول این شرکت که ساعت مچی بسیار ظریفی بود تولید شد.

قیمت : 170,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی

مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئی‌نگر به مطالعه یک مورد خاص می‌پردازد. در دسته‌بندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی مشتری محور با رویکرد ایجاد ارزش برای مشتریان هدف

بازاریابی عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده میشود. در حقیقت، عملیات بازاریابی موجب آگاهی بیشتر مشتری از ویژگیهای مختلف محصولات و به منظور جذب و جلب نظر وی به کالا یا خدمت نامبرده در بازار هدف میشود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.بازاریابی بین المللی وصادرات درعصر دیجیتال،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند امروز

بازاریابی بین‌ المللی عبارت است از عملیات تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک کشور به مشتریان در سایر کشورها، به منظور کسب سود. بازاریابی بین‌ الملل همچنین شامل عملیات تولید و فروش کالا و خدمات در بیش از یک کشور است.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی محتوایی درکمپانی رد بول بارویکردجذب وفادارترین مخاطبان کره زمین

ردبول به معنای «گاو نر قرمز» نام تجاری یک نوشابهٔ انرژی‌زا است که اکنون به یکی از برندهای شناخته شده در جامعه ی فعالیت های ورزشی تبدیل شده است.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت سامسونگ ،بزرگترین استارتاپ جهانی که بازاریابی محتوا را مزیت رقابتی

اغلب سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین برندهای جهانی تلفن همراه می شناسند. برندی که همچنان برای تداوم حیاتش تلاش می کند و به دنبال سهم بازار بیشتری در بازار گوشی های تلفن هوشمند است. چیزی که سامسونگ را به رهبر صنعت تبدیل کرده است، استراتژی بازاریابی موفق این شرکت است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی درتوییتر با رویکرد قدرتمندترین شبکه اجتماعی برای مدیریت ذهن مخاطبان"

توییتر یکی از بزرگترین و مهمترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که ماهیت و کاربران خاصی دارد و به عنوان یک بستر تبلیغاتی نیز می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی ورزشی،صنعت مدرن در نگاه استراتژیک مدیران فردا

در عصر حاضر، ورزش به عنوان یک بخش اقتصادی، چه از بعـد عملـی و چـه تماشـایی، در تولید و مصرف کالاها و خدمات ورزشی و توسعه اقتصادی جوامع مختلف نقش اساسـی دارد و هم اکنون یکی از مؤثرترین عوامل اثرگذار در رشد اقتـصادی ملـی و یکـی از درآمـدزاترین ،صنایع در قرن ۲۱ به شمار میرود .

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،رازموفقیت واستراتژی بازاریابی کوکاکولا،دانشگاه رقابت درجهان

شرکت‌های کمی‌وجود دارند که مانند شرکت کوکاکولا، تک محصولی باشند و تنها با همان یک محصول شناخته شوند. این شرکت از سال ۱۸۸۶ همین نوشیدنی سیاهِ شیرین را می‌فروخته و با همان نیز شناخته شده است. آنها با تبلیغات و آگهی‌های هوشمندانه خود ،جهانی را نسبت به این نوشیدنی تیره رنگ بیدار کردند.

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت توشیبا

توشیبا از قدیمی‌ترین برندهای دنیای فناوری محسوب می‌شود که در بسیاری از حوزه‌های صنعت،‌ نقش پیش‌گام داشت و با بحران‌های متعددی هم دست‌وپنجه نرم کرد.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی روان شناسی تبلیغات برای مدیریت ذهن واحساسات مخاطبان

به طور کلی، روانشناسی تبلیغات ترکیبی از متغیر های متفاوت است که سعی می کنند گرایشات ذهنی مصرف گرایی را پیش بینی کنند. امروزه تبلیغات فقط به تلویزیون، رادیو و حتی اینترنت محدود نمی شود و عملا هر چیزی که در اطراف مان است این نقش را ایفا می کند

قیمت : 62,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی با رویکرد بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

یکی از تکنیک های ان ال پی فروش از طریق بازاریابی عصبی است. امروزه مهندسی فروش و تحلیل رفتار مشتری به امری جدید در بازاریابی و خدمات تبدیل شده است.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،وال مارت پرفروش ترین خرده فروشی جهانی که با استراتژی بازاریابی و فروش خود،دنیای تجارت را ت

انگیزه اصلی استراتژی تجاری والمارت ورود به هر بخش از بازار و تسلط بر بازار با ارائه محصولات با قیمت پایین است. استراتژی اصلی بازاریابی شرکت مبتنی بر پیشبرد قیمت ، رقابت پذیری و ارائه تجربه ای عالی با شعار Everyday Low Price است.

قیمت : 68,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی دیجیتال مارکتینگ ،کلید طلایی مدیران هوشمندبرای بازاریابی دردنیای مدرن

دنیای مدرن ،دنیای پاروکردن پول و کسب درآمد هنگفت است که بایستی الزامات آن را رعایت کرد.دنیای امروز ما حتی ازدنیای مدرن هم عبور کرده و وارد دنیای پسا مدرن شده است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی محتوایی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی محتوایی (قابل ویرایش) - بنام خدا بازاریابی محتوایی ...

قیمت : رایگان

توضیحات بیشتر دریافت فایل