پاورپوینت ؛استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برترو امپراتوری لوازم خانگی در جهان

دسته بندي : انسانی » مدیریت

شرکت بوش در تجهیزات برقی و مهندسی تخصص دارد. این شرکت یکی از بزرگترین تامین‌کنندگان تجهیزات خودکار است. آنچه که کسب و کارهای وابسته به این گروه را سر پا نگه داشته است، خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات همراه با اینترنت اشیاء و اتوماسیون در سراسر صنایع مختلف است.
بوش از ترکیبی از راهبردهای دسته‌بندی جغرافیایی، جمعیت‌شناسی و روانشناسی استفاده می‌کند. راهبرد بازاریابی این شرکت از سایر شرکت‌ها متمایز است. بوش از ترکیبی از راهبرد موقعیت‌یابی مبتنی بر ارزش و مزیت کاربری استفاده می‌کند.
این شرکت در بخش‌های کسب و کار از قبیل راهکارهای حرکتی، راهکارهای صنعتی، اجناس مصرف‌کننده و فناوری انرژی و ساخت و ساز فعالیت دارد. بخش راهکار حرکتی شرکت ۶۰ درصد از کل فروش را به اختصاص داده است در حالیکه فناوری صنعتی، اجناس مصرف‌کننده و فناوری انرژی و ساخت و ساز به ترتیب ۹%، ۲۴% و ۷% از کل فروش را دارند.
بازاری که شرکت بوش در آن فعالیت دارد پر از محصولات تقلبی و تولیدکنندگان مختلف است. بازاریاب‌های فروش، تامین‌کنندگان / تولیدکنندگان کوچک و بازارهای خاکستری نیز وجود دارند که روی فعالیت بازیکنان در صنعت تاثیر می‌گذارند.
عملکرد شرکت‌هایی که در صنعت تجهیزات برقی فعالیت می‌کنند به عوامل متنوعی از قبیل دسترسی به زیرساخت، شبکه، هزینه نیروی کار، مقررات دولتی، دسترسی به تامین‌کننده و قدرت چانه‌زنی بستگی دارد.
تجزیه و تحلیل مشتری در راهبرد بازاریابی شرکت بوش در بخش‌های محصولات مختلف فعالیت دارد. بنابراین گروه‌های مشتری آن از خرده‌فروشان و نیز گروه‌ مشتری بی‌۲بی تشکیل شده اند.
مشتریان خرده‌فروشی در گروه سنی ۲۰ تا ۴۵ سال هستند و اغلب درآمد آنها بالا و متوسط رو به بالا است که اکثر آنها اجناس مصرف‌کننده می‌خرند در حالیکه گروه مشتری بی۲بی از شرکت‌های خودروسازی، عمده‌فروشان، توزیع‌کنندگان و فروشندگان تشکیل می‌شود.
از راهبردهای فروش شرکت بوش و راهکارهای آن برای افزایش فروش و بالا بردن ارزش سهام این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
عرضه محصولات متنوع: معاملات کاری در محصولات اصلی از قبیل ترمز، فرمان، لوازم برقی، خودرو برقی، موتور استارتر و سیستم‌های فرمان؛ سیستم‌های سوختی، ژنراتورها، محصولات صنعتی، فناوری بسته بندی و اجناس مصرف‌کننده؛ و لوازم خانگی، ابزارهای برقی، سیستم‌های امنیتی، محصولات ساخت و ساز و غیره.
شبکه قدرتمند شرکت‌های وابسته: ایجاد محصولات با کمک شرکت‌های وابسته در کشورهای مختلف به این شرکت کمک می‌کند تا در بین رقبا بتواند جایگاه خود را حفظ کرده و در سطح جهانی فعالیت کند. بوش در کشور آلمان ۱۳۳٫۹۷۴ شرکت وابسته، در اروپا ۱۰۲۶۸۰ شرکت، در آمریکا ۴۲۶۲۷ و در آسیا و سایر کشورها ۱۱۰۰۰۰ شرکت وابسته دارد.

فهرست
معرفی شرکت بوش
حوزه‌های فعالیت شرکت بوش
تاریخچه شرکت بوش
چشم انداز شرکت بوش
ماموریت شرکت بوش
مدیریت دانش در شرکت بوش
انتقال دانش در شرکت بوش
کارگاه‌های انتقال دانش خبرگان بازنشسته در اشتوتگارت
اهمیت مدیریت دانش در بوش
نقشه دانش در بوش
فرهنگ مدیریت دانش در بوش
استراتژی‌های برند بوش در راه جهانی شدن
فروش کارآمد و خدمات به مشتریان
اتومبیل امن‌تر، پاک‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر
اهمیت دادن به نقش همه کارمندان
فیس‌بوک ابزاری تبلیغاتی در دست برند بوش
راهبردبازاریابی و فروش امپراطوری بوش
دلایل موفقیت شرکت بوش
محصولات شرکت بوش
آمیخته بازاریابی در شرکت بوش
ماتریسBCG درشرکت بوش
چارچوب VRIO
استراتژی بازاریابی بوش
مزیت رقابتی شرکت در استراتژی بازاریابی بوش
ارزش ویژه برند بوش
تجزیه و تحلیل رقبا در استراتژی بازاریابی بوش
تجزیه و تحلیل بازار بوش
تجزیه و تحلیل PESTEL و تجزیه و تحلیل محیط
تجزیه و تحلیل بازاریابی Bosch 5C(5C-Marketing)
منابع و مآخذ



دسته بندی: انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 1576 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 114

حجم فایل:745 کیلوبایت

 قیمت: 320,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    114اسلاید قابل ویرایش



استراتژی بازاریابی محتوا- مطالعه موردی شرکت هواپیمایی امارات(پاورپوینت)

استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد، انتشار و توزیع محتوای ارزشمند برای جذب و جذب مخاطب هدف است. هدف آن ایجاد آگاهی از نام تجاری، ایجاد سرنخ، و هدایت اقدامات مشتری است.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ؛استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برترو امپراتوری لوازم خانگی در جهان

بوش از ترکیبی از راهبردهای دسته‌بندی جغرافیایی، جمعیت‌شناسی و روانشناسی استفاده می‌کند. راهبرد بازاریابی این شرکت از سایر شرکت‌ها متمایز است. بوش از ترکیبی از راهبرد موقعیت‌یابی مبتنی بر ارزش و مزیت کاربری استفاده می‌کند.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت ،برند موفق درزمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و

استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق رفتار مصرف کننده، تعهد به نوآوری و تعهد به ارتقای بهداشت دهان و دندان دارد. این استراتژی ها شرکت را قادر می سازد تا موقعیت خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت کالاهای مصرفی حفظ کند.

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت زاپوس برندی که دانشگاه مشتری نوازی جهان است

زاپوس در سال ۱۹۹۹ توسط تونی زیه در سانفرانسیسکو و در آپارتمانی شخصی شروع به کار کرد و در مدت ۱۰ سال توانست از فروش هیچ به فروش خالص سالانه یک میلیارد دلار دست پیدا کند.

قیمت : 180,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت لگو امپراتوری بازاریابی محتوا و برندی برای همه نسل ها

لِگو یک شرکت ساخت اسباب بازی است و همانقدر که برای کودکان جاذبه دارد، برای بزرگسالان نیز جذاب است و این تبلیغ هم کودکان را سر ذوق می‌آورد و هم والدین آن‌ها را که دوباره دست به ساخت سازه‌های کوچک بزنند!

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی استراتژیک در برند رولکس (پادشاه ساعت سازی جهان)

رولکس : فردی آلمانی به نام Hanz Wilsdorf و یکی از خویشاوندان وی ، به نام William Davis در سال 1905 Rolex را در لندن بنیان گذاری کردند. Wilsdorf در سال 1908 به ثبت برند Rolex در کشور سوئیس اقدام کرد. و در سال 1910 نخستین محصول این شرکت که ساعت مچی بسیار ظریفی بود تولید شد.

قیمت : 170,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی

مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئی‌نگر به مطالعه یک مورد خاص می‌پردازد. در دسته‌بندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

دلتا ایرلاینز (به انگلیسی: Delta Air Lines ) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هم‌اکنون پس از شرکت‌های لوفت‌هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان قرار دارد.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت شارپ برند با کیفیت و پیشگاه درخلاقیت و نوآوری

شرکت شارپ در سال ۱۹۱۲ توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شده است و شارپ به معنی تیز است. اولین تولیدی از این برند مداد نوکی است! امروز شرکت شارپ در زمینه سامسونگ، ال جی، سونی و همینطور پاناسونیک به عنوان پنجمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته می شود.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت زد اف(ZF).بازیگر جهانی در فناوری درایو لاین driveline

زد اف (فریدریشسهافن آگ)، که به اختصار zf نیز نامیده میشود، یکی از شرکت های خوشنام و نامدار آلمانی است که کار اصلی این کمپانی طراحی و تولید اکسل و گیربکس کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، ماشین‌آلات کشاورزی، راهسازی و معدنی، توربین‌های بادی و تجهیزات سنگین در جهان می‌باشد.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک در آدیداس، شرکتی که مادرصنعت برندینگ جهانی کفش است

آدیداس یک هولدینگ است که در زمینه تولید محصولات ورزشی فعالیت می‌کند.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت اپل ،ارزشمندترین استارتاپ جهانی درفروش موفق

اپل همیشه چیزی را تولید کرده است که مدیرانش آرزو داشته‌اند که روزی چنین چیزی را داشته باشند. در نتیجه، اپل با ارائه محصولاتی که مشتریانش نمی‌دانستند که می‌خواهند، آنها را خوشحال و حیرت‌زده می‌کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بخش بندی بازارهای هدف داخلی وبین المللی رمز موفقیت وماندگاری برندهای مطرح جهانی

بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار یکی از قدیمی‌ترین ترفندهای بازاریابی بیان شده در کتب و متون است. با گسترده‌تر شدنِ جمعیت و ترجیح مشتریان و دسترسی بیشتر به گزینه‌های رقابتی، بخش بندی بازار در هر کسب‌و‌کار یا طرح بازاریابی اهمیت زیادی یافته است.

قیمت : 85,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ ، کلید موفقیت درکشف سلیقه وجلب توجه مخاطبین جهانی “

اگر ویدیو مارکتینگ را آینده بازاریابی در نظر بگیریم، اکنون آن آینده رسیده است. اگر تا به حال نمی‌دانستید که آیا وقت گذاشتن و سرمایه‌گذاری روی ویدیو مارکتینگ ارزش دارد یا نه، باید بدانید که اکنون بهترین زمان برای شروع ویدیو مارکتینگ است.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت سامسونگ ،بزرگترین استارتاپ جهانی که بازاریابی محتوا را مزیت رقابتی

اغلب سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین برندهای جهانی تلفن همراه می شناسند. برندی که همچنان برای تداوم حیاتش تلاش می کند و به دنبال سهم بازار بیشتری در بازار گوشی های تلفن هوشمند است. چیزی که سامسونگ را به رهبر صنعت تبدیل کرده است، استراتژی بازاریابی موفق این شرکت است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت:کارت امتیازی متوازن ،نقطه عطف و رمز موفقیت شرکت های بزرگ و برندهای مطرح جهانی

دربازار پیچیده و متلاطم امروزی ،مدیرانی موفق خواهند بود که سازمان ها را باداشتن مزیت رقابتی به سمت بهره وری پایدارسوق دهند که از ابزارقدرتمند کارت امتیازی متوازن با مولفه ها و وجه های آن بصورت مناسب استفاده نمایند.زیراکه درکارت امتیازی متوازن ؛وضعیت بازار،مشتریان و ذی نفعان و حتی کارکنان سازمان ها ب

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت زارا،برند محبوب در دنیای مد و پوشاک

پاورپوینت تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت زارا،برند محبوب در دنیای مد و پوشاک

قیمت : 85,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی .رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی دردستیابی به بازارگسترده و سود بیشتر

مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرف‌کننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل