تعداد مشاهده: 5084 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: .pptx
تعداد صفحات: 36
حجم فایل:122 کیلوبایت
پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دوو مظهر ظهور و سقوط یک برند موفق
شرکت لوازم خانگی “دوو” در سال 1967 توسط کیم وو چونگ در شهر سئول، کره جنوبی تأسیس شد. نام این شرکت از نام بنیانگذار آن گرفته شده است و از دو بخش “دای” به معنای بزرگ و “وو” که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده، تشکیل شده است.
قیمت : 250,000 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت اپل ،ارزشمندترین استارتاپ جهانی درفروش موفق
اپل همیشه چیزی را تولید کرده است که مدیرانش آرزو داشتهاند که روزی چنین چیزی را داشته باشند. در نتیجه، اپل با ارائه محصولاتی که مشتریانش نمیدانستند که میخواهند، آنها را خوشحال و حیرتزده میکند.
قیمت : 92,000 تومان
پاورپوینت"استراتژِی بازاریابی ورمزموفقیت شرکت مایکروسافت درپیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان "
مایکروسافت، نامی است که هر کاربر کامپیوتری با آن آشنا است. این شرکت با عرضهی ویندوز توانست خود را به فرمانروای بی چون و چرای صنعت کامپیوترهای شخصی تبدیل کند.
هیچگاه اپل تنها با هدف کسب درآمد به یک حوزه کاری جدید وارد نشده است ولی البته پول و درآمد را فراموش نمیکند.
قیمت : 52,000 تومان
پاورپوینت"مدیریت دانش در سازمان ها وشرکت های موفق"
اطمینان از اینکه کارکنان وظایف خود را بهشکل مؤثر انجام میدهند، با فراهم کردن دانش صحیح در مکان و زمان صحیح.»
قیمت : 28,000 تومان
پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت تویوتا بارویکردتسخیرقلوب مشتریان وتبدیل شدن به موفق ترین خودروسازج
یکی از شرکت های مطرح جهان که درطول ۷۵سال فعالیت خویش توانسته است با شناخت بازارهای جهانی و مدیریت ذائقه مشتریان خویش و به ویژه با شعار احترام به مشتریان ،بقا و دوام خویش به صورت مستمر رقم بزند،شرکت تویوتا است.
قیمت : 65,000 تومان
پاورپوینت"مدیریت ارتباط با مشتریان کلید طلایی ارتباط با مخاطبین دردستان مدیران آینده نگر"
حداکثر کردن ارزش مشتری با بهره برداری از رابطه بلند مدت شرکت با وی حاصل میشود. از این رو، شرکتها در حال کنار گذاشتن ابزارهای بیفایده بازاریابی انبوه و استفاده از ابزارهای جدید برای برقراری رابطه دقیق و قوی با مشتریان هستند.
برندسازی درکسب وکار،کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان و ماندگاری دربازار امروز
برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهمترین ابعاد هر کسبوکاری، کوچک یا بزرگ، خردهفروش یا بی تو بی است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمدهای به شمار میرود.
قیمت : 68,000 تومان
پاورپوینت آموزه های مدیریت رمزموفقیت
پاورپوینت آموزه های مدیریت رمزموفقیت - بنام خدا آموزه های مدیریت:رمزموفقیت ...
قیمت : 8,000 تومان
پاورپوینت 72 جمله طلایی مدیریت از استیفن رابینز
پاورپوینت 72 جمله طلایی مدیریت از استیفن رابینز - بنام خدا 72 جمله طلایی مدیریت از استیفن رابینز ...
پاورپوینت 160 اصل طلایی در مدیریت موفق
پاورپوینت 160 اصل طلایی در مدیریت موفق - 1 بنام دانای توانا www.looksfile.ir 2 160 اصل طلایی در مدیریت موفق ...