تعداد مشاهده: 5187 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 16
حجم فایل:73 کیلوبایت
پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت زیمنس با رویکرد ارتباط دائم با مشتریان
مشتریان وارتباط دائم با مشتریان در مدیریت استراتژیک شرکت زیمنس از الزامات و عناصراستراتژیک شرکت زیمنس می باشد
قیمت : 280,000 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت اینتل با رویکردتبدیل استراتژی بر رفتارو تعامل هوشمند با مشتریان
اینتل شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در تولید تجهیزات کامپیوتری خصوصا ریزپردازنده ها و مادربورد و چیپست های تلفن همراه، سرآمد سایر شرکت هاست. اینتل مرزهای تکنولوژی را برای تجربه بیشترین ها گسترش می دهد.
قیمت : 320,000 تومان
پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان
یکی از اصلی ترین و مهم ترین مفاهم در حوزه کسب و کار، مدیریت تجربه مشتری است
قیمت : 180,000 تومان
پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت اچ پی فناوری اطلاعات چند ملیتی که نقش پیشرو درارائه محصولات و خدما
شرکت هیولت پاکارد (که به آن HP گفته میشود) (/ˈhjuːlɪt ˈpækərd/ HEW-lit PAK-ərd) یک شرکت فناوری اطلاعات چند ملیتی است که مقر اصلی آن در پالو آلتو، کالیفرنیا واقع شده است
قیمت : 160,000 تومان
پاورپوینت"استراتژِی بازاریابی ورمزموفقیت شرکت مایکروسافت درپیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان "
مایکروسافت، نامی است که هر کاربر کامپیوتری با آن آشنا است. این شرکت با عرضهی ویندوز توانست خود را به فرمانروای بی چون و چرای صنعت کامپیوترهای شخصی تبدیل کند.
قیمت : 92,000 تومان
پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان
فلسفه لوگوی چهار حلقهای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.
قیمت : 38,000 تومان
پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس.رهبرجهانی در تحویل بسته های مشتریان و شاهکارمدیریت زنجیره
UPS یکی از قدیمیترین برندهای فعال در صنعت حملونقل جهانی است که امروز در شاخههای گستردهی آن، بهعنوان بازیگری بزرگ شناخته میشود.
قیمت : 140,000 تومان
پاورپوینت شرکت ال جی،درک فرصت های استراتژیک و مدیریت برذائقه مشتریان
دربررسی عملکرد شرکت ال جی آنچه که مهم است این که مدیران شرکت و تحلیل گران آن بخوبی با مشتریان خویش ارتباط برقرار نموده و برآنند تا ضمن مدیریت عاطفی مشتریان ،موجب ایجاد رضایت پایدار درآنها گشته و در رقابت نفسگیر با تولیدگنندگان داخلی کشورشان و تولید کنندگان اژدهای زرد به رقابت بپردازند
قیمت : 72,000 تومان
پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی
فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.
قیمت : 65,000 تومان
پاورپوینت"هوش هیجانی،مدیریت هیجان مشتریان در بازاریابی استراتژیک"
هوش هیجانی و هوش اجتماعی ما را توانمند می کنند تا هیجانات و رفتار خود، دیگران، مشکلات و تعارضات را مدیریت و با سایر افراد و مسائل محیطی، ارتباط موثر برقرار کنیم.
قیمت : 45,000 تومان
پاورپوینت، بازاریابی به سبک مرسدس بنزبارویکرد مدیریت آگاهانه نیازهای عاطفی مشتریان
کمپانی دایملر- بنز ، با نام رسمی مرسدس بنز در سال ۱۹۲۶ پایه گذاری شد. این کمپانی نتیجه ی تلفیق دو شرکت خودرو سازی که خود از اولین شرکت های خودرو سازی بنزینی در جهان به حساب می آیند یعنی شرکت دایملر- موتورن – گیزلشافت یا به اختصار دی ام جی و شرکت بنزاند سی است.
قیمت : 28,000 تومان
پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان
شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.
قیمت : 36,000 تومان
پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت تویوتا بارویکردتسخیرقلوب مشتریان وتبدیل شدن به موفق ترین خودروسازج
یکی از شرکت های مطرح جهان که درطول ۷۵سال فعالیت خویش توانسته است با شناخت بازارهای جهانی و مدیریت ذائقه مشتریان خویش و به ویژه با شعار احترام به مشتریان ،بقا و دوام خویش به صورت مستمر رقم بزند،شرکت تویوتا است.
پاورپوینت"مدیریت ارتباط با مشتریان کلید طلایی ارتباط با مخاطبین دردستان مدیران آینده نگر"
حداکثر کردن ارزش مشتری با بهره برداری از رابطه بلند مدت شرکت با وی حاصل میشود. از این رو، شرکتها در حال کنار گذاشتن ابزارهای بیفایده بازاریابی انبوه و استفاده از ابزارهای جدید برای برقراری رابطه دقیق و قوی با مشتریان هستند.
قیمت : 52,000 تومان
پاورپوینت پاورپوینت چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با رسانه
پاورپوینت پاورپوینت چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با رسانه - پاورپوینت چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با ر...
قیمت : 20,000 تومان
پاورپوینت مدیریت روابط مشتري
پاورپوینت مدیریت روابط مشتري - بنام خدا مديريت روابط مشتري ...
قیمت : 10,000 تومان
پاورپوینت بررسی علل ایجاد و تشدید پدیده یوتروفیکاسیون و ارائه راه کارهای مدیریتی و زیست محیطی
پاورپوینت بررسی علل ایجاد و تشدید پدیده یوتروفیکاسیون و اراه راه کارهای مدیریتی و زیست محیطی - بنام خدا بررسی علل ایجاد و تشدید پدیده یوتروفیکا...
قیمت : 8,000 تومان
پاورپوینت ارائه مدیریت استراتژیک
پاورپوینت اراه مدیریت استراتژیک - بسم الله الرحمن الرحیم ارائه مدیریت استراتژیک 1 بومباردیر Bombardier آلستوم Alstom زیمنس Siemens هولدين...
پاورپوینت ارائه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریان
پاورپوینت اراه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریان - بنام خدا CRM systems ...