پاورپوینت شنايي با چگونگي مستند كردن فعاليتهاي آموزشي وآيينامه ارزيابي
دسته بندي :
علوم پایه »
دانلود پاورپوینت های علمی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 41 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
شنايي با چگونگي مستند كردن فعاليتهاي آموزشي وآيينامه ارزيابي "فعاليت هاي نوآوري(دانش پژوهي) در آموزش علوم پزشکي
مقدمه:
از آنجا که فعاليت هاي آموزشي بخش مهمي از رسالت مؤسسات آموزش عالي و قسمت عمده اي از عملکرد اعضاي هيأت علمي را تشکيل مي دهند،
ضروري است كه تلاش و کوشش اساتيد در اين عرصه ثبت ،گسترش و به نحو مناسب ارزيابي و امتياز بندي گردد.
وجود چنين ساز و کاري سبب خلق ارزشهاي بديع و آثار مفيدي در حيطه آموزش و عرصههاي آموزش خواهد شد كه جوهره آن ايمان و اخلاص، علم و تجربه، ابتكار و خلاقيت و تلاش صاحبان خرد و انديشمندان و تلاشگران مي باشد .
هدف:
هدف مستند ساختن، ارزيابي وامتياز دهي به آن دسته از فعاليت هاي نوآورانه در آموزش است كه در زمينه آموزش علوم پزشکي انجام مي شود .
نتايج ارزيابي ها و امتيازات حاصل از اين فعاليت ها معمولا بر اساس آيين نامه ها و دستورالعمل هاي مربوطه در مراحل و مقاطع مختلف از جمله
براي كسب 3 امتياز شرطي درماده 1 بند 6-1 آيين نامه ارتقاي اعضاي هيأت علمي مورد استفاده قرار ميگيرد.
دانش پژوهي چيست؟ ( scholarship )
اساتيد و يا دانشمند ان با استفاده از توان مندي هاي ذهني خود عرصه هاي دانش را به صورت خلاقانه ( creative )، آگاهانه ( informed )، و منظم ( disciplined ) به پيش مي بر ن د و يا آن را دچار دگرگوني و تغيير مي نمايد.
ويژگي بارز فعاليت هاي دانش پژوهي، ارائه آن به سايرين است و لازم است که با ديگران در ميان گذاشته شود و توسط آن ها مورد نقد قرار گيرد.
نماد فعاليت هاي دانش پژوهي به طور ويژه توليد محصولي است که به صورت گسترده در اختيار سايرين قرار داده مي شود و مورد نقد و ارزيابي قرار مي گيرد.