پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی

دسته بندي : علوم پایه » دانلود پاورپوینت های علمی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..PPT) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 35 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..PPT) : 
 

بنام خدا
مديريت اسناد و بايگانی
مديريت امور دفتری:
مجموعه اصول و روشهايی است که ناظر بر دريافت و ثبت، تهيه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای گردش نامه های اداری در کليه سطوح سازمانی می باشد.
امور دفتری يا سيستم گردش نامه های اداری
دريافت،ثبت، ارجاع ،پيگيری وصدور می شودو هر کدام از مداحل مذکور نيز از اقدامها و مراحل جزيی تری برخوردارمی باشد.
دبير خانه:
دبيرخانه و دفاتر مديريتها به عنوان واحدهای مسئول امور دفتری انجام وظيفه می نمايند و در واقع مرکز کنترل و هماهنگ کننده سيستم اموردفتری و گردش نامه های اداری می باشد.
نامه های اداری:
يک وسيله مکتوب اداری است که در اجرای وظايف اداری تهيه و يا دريافت می شود. از ارکان نامه های اداری می توان به شماره، تاريخ و امضاء اشاره کرد. نامه های اداری که فاقد سه مشخصه فوق باشد در دفاتر و دبير خانه ها ثبت نمی شود و برای اصلاح بازگشت داده می شود.

 
دسته بندی: علوم پایه » دانلود پاورپوینت های علمی

تعداد مشاهده: 3868 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .PPT

تعداد صفحات: 35

حجم فایل:248 کیلوبایت

 قیمت: 7,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل


پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی

پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی - بنام خدا مديريت اسناد و بايگانی مديريت امور دفتری: مجموعه اصول و روشهايی است که ناظر بر دريافت و ثبت، تهيه...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت سيستم مديريت اسناد و آرشيو الكترونيكي

پاورپوینت سيستم مديريت اسناد و آرشيو الكترونيكي - Document Management Systems (DMS) سيستم مديريت اسناد و آرشيو الكترونيكي به نام پروردگار فه...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل