پاورپوینت.تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت نایک

دسته بندي : انسانی » مدیریت

استراتژی بازاریابی برند نایک و مدیریت ارتباط با مشتری های این شرکت

با نگاهی به تعداد بالای طرفداران و مشتریان کمپانی نایک، می توان مطمئن شد که استراتژی بازاریابی برند نایک عمیق تر از استفاده موفق از استراتژی های بازاریابی کلاسیک و قدیمی ست.

بازاریابی نایک

پیش از هر چیز، نایک یک نمونه ی بارز از استراتژی بازاریابی محتواست. یک داستان موفقیت واقعی ست که در قلب آن ارزش مشتری حقیقی و مدیریت عالی ارتباط با مشتری قرار دارد.
جایگاه CRM در استراتژی بازاریابی برند نایک

پیش از بررسی مدیریت ارتباط با مشتری نایک، مدیریت ارتباط با مشتری را مجددا تعریف می کنیم. برای توضیح این اصطلاح در کوتاه ترین زمان باید گفت که CRM به معنی “قرار دادن مشتری های خود در مرکز اصلی کسب و کار” است.

علاوه بر این، CRM یک فرایند دراز مدت برای ایجاد رابطه تجاری با یک مشتری ست، تا وفاداری مشتری و ارزش طول عمر به دست آید.

با این وجود، در این دوران که همه در دنیای رسانه های اجتماعی مشغول به فعالیت اند، ایجاد ارتباط عمیق و طولانی مدت با یک مشتری و کسب وفاداری وی مهم تر و دشوار تر از همیشه شده است. با استفاده از ابزارهای مختلف شبکه اجتماعی، مشتریان به راحتی می توانند اطلاعات مربوط به برند، موفقیت یا شکست آن را به دست آورند.

اگر از مشتریان نایک باشید، احتمالا به این مسئله پی برده اید که شبکه های اجتماعی در استراتژی بازاریابی برند نایک جایگاه مشخص و ویژه ای دارند.
فهرست

برند شناسی برند نایکی

قیمت نایکی در سالهای اولیه

نوآوری کلید موفقیت نایک

نایکی ایر

حامیان کلیدی نایک

نایک و صرف بودجه اسپانسری

موج اعتراضات مخالفان نایکی

ارزش نام تجاری نایک

ارزش نام تجاری نایکی

رمز موفقیت نایک

جایگاه CRM در استراتژی بازاریابی برند نایک

شعار نایک

تحلیل پروفایل مشتریان درنایک

ایجاد ارزش برای مشتریان درنایک

ایجاد ارتباط عاطفی کاربران

سیاست های خدمات مشتری شرکت نایک

فرایندهای ارتباط با مشتری نایک

درس‌هایی از استراتژی بازاریابی شرکت نایک

رویکرد بازاریابی نایک

نایک چهاردهمین برند باارزش جهان

مشخصات مشتری

بخش بندی مشتریان

استراتژی بازار موفق برای شرکت Nike

تاریخچه نایک

بخش بندی بازار نایک

نقاط قوت­، ضعف­، تهدیدها و فرصت ها (SWOT)

چشم انداز بازار کفش ورزشی

توسعه محصول

اهداف و مسایل مربوط به نایک

استراتژی بازاریابی و برنامه عملی Nike : نام تجاری پیشرو در ورزش

تصمیات استراتژیک نایک

استراتژی متفاوت نایک

تغییر سبک تولید کفش درنایک

برنامه های استراتژی بازاریابی نایک

تجزیه و تحلیل رقبای اصلی در بازار هدف و اصول بازاریابی ۴P:

استراتژی بازاریابی نایک در شبکه‌های اجتماعی

نایک در اینستاگرام

نایک در توئیتر

نایک در فیسبوک

مطالعه و بررسی استراتژی برند نایک / فقط انجام بده

لوگو و نام گذاری نایک

شعار نایک

شعار ریباک که موفق ترین شعار قرن انتخاب شد

استراتژی نایک در کسب و کار

تبلیغات، پشتوانه نایک

مارکتینگ پلن (برنامه بازاریابی) نایکی در سال ۲۰۱۶

تجزیه و تحلیل شرکت

ماموریت و چشم‌انداز

تجزیه و تحلیل وضعیت

روندهای بازار و تکامل

تحلیل موانع و فرصت‌های محیطی نایکی

تحلیل SWOTنایکی

استراتژی IMC (ارتباطات بازاریابی یکپارچه)

عوامل کلیدی موفقیت و مسائل مهم

سگمنت، تارگت و پوزیشن

آمیخته بازاریابی (۴p) شرکت نایک

تحول دیجیتال نایک

تحول دیجیتال (digital transformation) چیست و چه لزومی دارد؟

اپلیکیشن NIKE + و NIKE SNKRS

۲. ساخت اپلیکیشن nike training club، یکی از مراحل تحول دیجیتال نایک

Nike Fit و توسعه دیجیتال نایک

راز موفقیت نایک در اینستاگرام

اهداف اصلی نایک در مورد ساخت اپلیکیشن

وجه تمایز نایک، یکی از مصادیق تحول دیجیتال در نایک

رونمایی نایک از محصولش برای زنان باحجاب

نایک، نمونه یک نام تجاری احساسی

استراتژی‌های بازاریابی محتوای نایک

نایک بیش از یک محصول می‌فروشد او آرزوها را می‌فروشد

اهمیت به بازاریابی دیجیتال در نایک

بازاریابی ورزشی به سبک نایک

توسعه محصولات صنعتی نایک

نایک در خدمت ورزشکاران است

مشتری محوری و بازاریابی متعهدانه نایک

نایک در مقابل آدیداس؛ بزرگترین رقابت صنعت پوشاک

استراتژی‌های بازاریابی نایک و آدیداس

چگونه نایک برنامه ریزی، رویکرد و مدیریت مشتری را کنترل می کند؟

چرا جامعه، ابزاری مهم برای نایک است

تجزیه و تحلیل PESTLE از نایک

بررسی اجمالی: تجزیه و تحلیل پنج نیروی نایک

تجزیه و تحلیل ماتریس(BCG) در نایک

ماتریس آنسوف نایک
دسته بندی: انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 4065 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 188

حجم فایل:6,074 کیلوبایت

 قیمت: 95,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    دانلود فایل

  • محتوای فایل دانلودی:
    188اسلاید تخصصی



پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت شارپ برند با کیفیت و پیشگاه درخلاقیت و نوآوری

شرکت شارپ در سال ۱۹۱۲ توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شده است و شارپ به معنی تیز است. اولین تولیدی از این برند مداد نوکی است! امروز شرکت شارپ در زمینه سامسونگ، ال جی، سونی و همینطور پاناسونیک به عنوان پنجمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته می شود.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل تحقیقات بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت هوندا

شرکت هوندا ،یک شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که به لحاظ تولید موتورسیکلت، موتور اتومبیل و خودرو در جهان شناخته می‌شود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند

. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و… ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است. بدون شک مشتریان امروز بسیار تغییرپذیر هستند و رفتار خریدشان به طور چشمگیری در حال تغییر است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی

امروزه استفاده از روش های مختلف برای تبلیغات خدمات و محصولات مانند روش تبلیغات چریکی باعث شده است تا به واسطه ی آسان بودن اجرای آن ها، در هزینه ها صرفه جویی بسیار مناسب به عمل بیاید.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند

. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و... ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت زارا،برند محبوب در دنیای مد و پوشاک

پاورپوینت تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت زارا،برند محبوب در دنیای مد و پوشاک

قیمت : 85,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت نایک

با نگاهی به تعداد بالای طرفداران و مشتریان کمپانی نایک، می توان مطمئن شد که استراتژی بازاریابی برند نایک عمیق تر از استفاده موفق از استراتژی های بازاریابی کلاسیک و قدیمی ست.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت توشیبا

توشیبا از قدیمی‌ترین برندهای دنیای فناوری محسوب می‌شود که در بسیاری از حوزه‌های صنعت،‌ نقش پیش‌گام داشت و با بحران‌های متعددی هم دست‌وپنجه نرم کرد.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل