دانلود مقاله طرح کسب و کار تولید گوشت شتر مرغ 22 ص
دسته بندي :
مقاله »
مقالات فارسی مختلف
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 24 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
شرح کسب و کار
تهيه گوشت شترمرغ که باعث مي شود مردم از همه نوع گوشت از جمله گوشت ماهي که به صورت کنسرو آماده است گوشت مرغ و... که استفاده مي کنند ولي به دليل اينکه بعضي از مردم به علت گراني و يا نبود امکانات نمي توانند استفاده کنند و استفاده از آن امکان پذير نيست يا به دليل نبودن و يا گران بودن، ولي کنسرو شترمرغ اين امکان را مي دهد که همه مردم بتوانند از آن استفاده کنند هم با قيمت ارزان و هم به سادگي به آن دست يابند هم از خاصيت هايي که دارد بتوانند استفاده کنند و هدف از اين طرح اين است که مردم بتوانند از گوشت هايي که بدنشان به ويتامين ها و پروتئين هايش نياز دارد استفاده کنند و به سادگي به آن دست يابد.
الف) چشم انداز: ما مي خواهيم عرضه کننده گوشت شترمرغ به بازار شويم و از اين طريق همه بتوانند استفاده کنند با قيمت مناسب و دسترسي آسان
مأموريت: اين است که مشتريان بتوانند از اين کنسرو را با قيمت کم خوشمزه و آسان و کاملاً سالم و بهداشتي بهره مند شود.
ب) بازار هدف و مشتريان بالقوه
مشتريان چه کساني هستند؟ مشتريان تمام افراد جامعه هستند که مي خواهند از اين محصول استفاده کنند.
چرا در يک بازار رقابت محصول شما را مي خرند؟ چون محصول در بازار نيست و هم سالم بهداشتي قيمت مناسب و هم محصوليست که مشتريان شايد نتوانند آن را به راحتي پيدا کنند.
ويژگي منحصر به فرد محصول شما چيست؟ اينکه براي اولين بار در بازارست و مردم ميل دارند که چنين محصولي را استفاده کنند اما به دليل گران بودن و يا عدم دسترسي نتوانسته اند آن را تهيه کنند ولي الان با قيمت مناسب و دسترسي آسان به دست مي آورند.
رقبا: رقبا کساني هستند که از آمدن اين محصول به بازار سعي مي کنند محصول را بد نشان دهند و يا محصول خود را بيشتر در بازار توسعه دهند تا محصول آنها در نظر مردم بيشتر شود و فروش محصول خود را در بازار افزايش دهند و اين محصول روند رشد بسيار خوب و رشد آن در بازار بسيار زياد است چون يک محصول منحصر به فرد است و جز يکي از محصولاتي است که مردم تا حالا از آن استفاده نکرده اند.
ج) برنامه ها:
اهداف
شخص مورد نظر
زمان رسيدن به هدف
مکان
هزينه
توضيحات
1- تأسيس کارخانه کنسروسازي
مدير اجرايي
6 ماه بعد از تأسيس شرکت
خراسان رضوي
300 ميليون
تأمين هزينه ها با استفاده از وام هاي بانکي و سرمايه هاي سهامداران
2- توزيع محصولات در سطح استانهاي خراسان
مدير بخش بازاريابي و تبليغات
1 سال بعد از تأسيس شرکت
استانهاي کشور
100 ميليون
افتتاح سايت اينترنتي تبليغ شبکه ي تلويزيوني استان و روزنامه ها
3- توزيع در سطح کشور
بازاريابي و تبليغات
3 سال بعد از تأسيس
سطح کشور
200 ميليون
تبليغ در سطح کشور به وسيله ي تلويزيون و روزنامه ها و قرعه کشي جوايز مختلف براي جلب مشتري
4- تأسيس شعبه ي 2 کارخانه
مدير اجرايي
5 سال بعد از تأسيس شرکت
غرب کشور
300 ميليون
افزايش توليد و کاهش هزينه هاي حمل و نقل