دانلود مقاله مديريت بازاريابي و علم بازاريابي در سلامت اجتماعي 12 ص

دسته بندي : مقاله » مقالات فارسی مختلف
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 11 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

11
‏دانشگاه آزاد اسلامی
‏واحد اراک
‏دانشکده علوم اداری
‏عنوان :
‏مديريت بازاريابي و علم بازاريابي در سلامت اجتماعي
2
‏نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي
‏مقدمه
‏مديريت بازاريابي را كوششي آگاهانه براي دستيابي به نتايج مبادله مطلوب با‏ ‏بازارهاي مورد نظر دانسته اند. شناخت فلسفه هايي كه راهنماي اينگونه تلاش هاي ‏بازاريابي هستند و آگاهي از ارزش نسبي هر يك در رابطه با “ سازمان”،‏ ‏“ مشتريان” و “‏جامعه”،‏مي باشد ‏. سازمانها فعاليت هاي بازاريابي ‏خود را بر اساس پنج ديدگاه قرار مي دهند.
‏اين ديدگاه ها عبارت اند از: توليد، ‏محصول، فروش، بازاريابي و بازاريابي اجتماعي
‏ديدگاه توليد:
‏گرايش توليد يكي از قديميترين فلسفه ها براي رهنمود دادن به فروشندگان است. ‏گرايش توليد بر پايه اين فرض بنا شده است كه مصرف كننندگان خواهان محصولاتي هستند ‏كه در دسترس بوده، استطاعت خريد آن را داشته باشند؛ بنابراين مديريت بايد فعاليت ‏خود را بر بهبود كارايي توليد و توزيع متمركز كند.
‏هنوز هم ديدگاه توليد يكي از ديدگاه هاي مفيدي است كه در دو وضع زير كاربرددارد. نخستين وضع مربوط به زماني است كه تقاضا براي محصول بيش از عرضه مي باشد. در ‏اينجا مديريت بايد براي افزايش توليد در صدد يافتن راههايي برآيد.
‏دومين وضع مربوط ‏به زماني است كه قيمت تمام شده محصول بسيار بالا باشد و بايد براي كاهش آن چاره اي ‏انديشيد. براي مثال، فلسفه كلي هنري فورد بنيانگذار خودرو سازي فورد اين بود كه ‏فرآيند توليد خودروي مدل ؛تي؛ كامل شود، به گونه اي كه هزينه آن كاهش يابد و مردم ‏از نظر مالي توان خريد آن را داشته باشند. او به شوخي مي گفت كه مردم بايد هر رنگي ‏را كه مي خواهند انتخاب كنند، مشروط بر اينكه چيزي غير از رنگ سياه نباشد.
‏برخي از سازمانهاي خدماتي، مانند نهادهاي دولتي، از اين فلسفه پيروي مي كنند. ‏اگرچه اين نهادها قادرند مشكلات ارباب رجوع بسياري را برطرف كنند. ولي اين نوع ‏مديريت باعث نارضايتي مراجعه كنندگان مي شود. در اين سازمانها فرض بر اين است كه ‏ارباب رجوع به خدمات ارائه شده نياز دارند، بنابراين براي راضي كردن اين افراد به ‏طور بهينه اقدامي صورت نمي گيرد.
‏ديدگاه محصول (Product Concept):
‏يكي ديگر از ديدگاه هاي عمده اي كه در بازاريابي وجود دارد ديدگاه محصول است. ‏اين ديدگاه بر اين اصل بنا شده است كه مصرف كنندگان، محصولاتي را كه بهترين كيفيت،كاركرد و شكل را دارند خواهند خريد؛ بنابراين سازمان بايد انرژي خود را به بهبوددائم محصول اختصاص دهد. ديدگاه محصول مي تواند به “ نزديك بيني بازاريابي” منتهي ‏گردد. براي مثال، مديران راه آهن آمريكا چنين مي انديشيدند كه مصرف كنندگان خواستار ‏راه آهن هستند و نه وسيله حمل و نقل، از اين رو به چالش بزرگ و روز افزوني كه ‏بوسيله خطوط هوايي، اتوبوس، كاميون و خودرو شخصي در پيش رويشان قرار داشت توجه ‏نكردند.
‏بسياري از دانشكده ها چنين فرض كردند كه فارغ التحصيلان دبيرستاني خواستار آموزش ‏هنر هستند و از چالش فرآيند (مدرسه هاي حرفه اي) غافل ماندند.

 
دسته بندی: مقاله » مقالات فارسی مختلف

تعداد مشاهده: 3366 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .zip

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:80 کیلوبایت

 قیمت: 14,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل


دانلود مقاله هدف از عدالت اجتماعي 32 ص

دانلود مقاله هدف از عدالت اجتماعي 32 ص - ‏عدالت اجتماعي ‏هدف از عدالت اجتماعي:‏ ‏ه‏ـــــــــ‏دف مااز ب‏ـــــ‏حث عدا‏ــ‏ــ‏لت اجت‏ـ‏ـــ‏ـــ‏ماع‏...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله نگهداري مهندسي مديريت

دانلود مقاله نگهداري مهندسي مديريت - ‏مقدمه ‏مراكز نگهداري از سرمايه ها و پشتوانه اصلي هر سازمان نظامي به شمار مي آيند كه علاوه بر ارزش اقتصادي...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله نقش خانوداده بعنوان يك نظام اجتماعي در جامعه امروزي

دانلود مقاله نقش خانوداده بعنوان يك نظام اجتماعي در جامعه امروزي - ‏1 ‏72 ‏موضوع تحقيق : ‏نقش ‏خانوداده بعنوان يك نظام اجتماعي‏ در جامعه امروزي...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله مقاله درباره ی مديريت استراتژيک

دانلود مقاله مقاله درباره ی مديريت استراتژيک - ‏مقاله مد‏ي‏ر‏ي‏ت استراتژ‏ي‏ک ‏موضوع ‏نظارت حقوق‏ي‏ و ‏ارزش شرکت بحران مال‏ي‏ کل‏ي‏ ‏(‏شواهد‏ي‏ا...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله مديريت بازاريابي و علم بازاريابي در سلامت اجتماعي 12 ص

دانلود مقاله مديريت بازاريابي و علم بازاريابي در سلامت اجتماعي 12 ص - 11 ‏دانشگاه آزاد اسلامی ‏واحد اراک ‏دانشکده علوم اداری ‏عنوان : ‏مديريت با...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله مديريت صنعتي كاربرد كنترل كيفيت در صنايع شوينده 54 ص

دانلود مقاله مديريت صنعتي كاربرد كنترل كيفيت در صنايع شوينده 54 ص - 52 2 ‏موسسه گستره علم البرز ‏رشته مديريت صنعتي ‏موضوع: ‏كاربرد كنترل كيفيت...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله مديريت بازاريابي و علم بازاريابي در سلامت اجتماعي

دانلود مقاله مديريت بازاريابي و علم بازاريابي در سلامت اجتماعي - 11 ‏دانشگاه آزاد اسلامی ‏واحد اراک ‏دانشکده علوم اداری ‏عنوان : ‏مديريت بازاري...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله مديريت تحول

دانلود مقاله مديريت تحول - 1 ‏بسم الله الرحمن الرحیم ‏مركز آموزش مديريت دولتي ‏گذري بر مديريت تحول 2 ‏«‏چكيده‏» ‏اسلام دين پيامبر اعظم براي انسا...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله مديريت TQM

دانلود مقاله مديريت TQM - 8 ‏مأموریت: ‏مأموریت یک صاحب نصف آن است که بر فقر چیره شود، جامعه را در کلیت آن‏ از تهیدستی و فقر رهایی بخشد و برای آن...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله كارآموزي مديريت شركت خطوط لوله و مخابرات لرستان

دانلود مقاله كارآموزي مديريت شركت خطوط لوله و مخابرات لرستان - ‏فصل اول: ‏آشنايي با مكان كارآموزي ‏شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران ‏يكى از ش...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله فرهنگ بازاريابي

دانلود مقاله فرهنگ بازاريابي - ‏1 ‏ ‏چکیده:‏ ‏ ‏براي ايجاد و توسعه مفاهيم فرهنگ سازماني و سپس بكارگيري آنها در مسائل بازاريابي با دو چالش روبرو...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله سوالات تحقيقات بازاريابي

دانلود مقاله سوالات تحقيقات بازاريابي - 1 ‏سوالات تحقيقات بازاريابي ‏1‏-آ‏ش‏نایی با تحقیق‏ بازاریابی:شیوه ی تحقیق علمی و تعریف مسئله‏ ‏ چند گزی...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاريابي و مديريت بازار

دانلود پاورپوینت بازاريابي و مديريت بازار - بنام خدا 1 بازاريابي و مديريت بازار 2 نام درس: بازاريابي و مديريت بازار تعداد واحد: 3 منبع: با...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت طراحي الگوي بازاريابي گردشگري ورزشي در ايران

دانلود پاورپوینت طراحي الگوي بازاريابي گردشگري ورزشي در ايران - طراحي الگوي بازاريابي گردشگري ورزشي در ايران اهميت گردشگري ورزشي رشد با سرعت ز...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله در مورد مديريت استراتژيك 107 ص

دانلود مقاله در مورد مديريت استراتژيك 107 ص - 1 ‏ ‏ ‏دانشگاه آزاد اسلامى واحدابهر ‏ ‏موضوع: ‏مديريت استراتژيك ‏چکیده: ‏ه‏نر و‏ع‏لم تدوین ، اجر...

قیمت : 6,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله در مورد كارآموزي مديريت رامين قاسمي

دانلود مقاله در مورد كارآموزي مديريت رامين قاسمي - ‏فصل اول : ‏آشنايي با مكان كارآموزي ‏مقدمه : ‏شركت ساحل سرماي بندر در سال 1353 با هدف توليد و...

قیمت : 6,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله در مورد فقر و انحرافات اجتماعي از منظر دين 18 ص

دانلود مقاله در مورد فقر و انحرافات اجتماعي از منظر دين 18 ص - ‏فقر و انحرافات اجتماعي از منظر دين‏ همان‎‏گونه كه بيان گرديد، بين فقر وانحرافات ...

قیمت : 6,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله در مورد دلايل عدم گرايش افراد به بيمه ‌آتش‌سوزي (رشته مديريت بيمه)

دانلود مقاله در مورد دلايل عدم گرايش افراد به بيمه ‌آتش‌سوزي (رشته مديريت بيمه) - ‏1 1 ‏فصل اول ‏كليات تحقيق ‏مقدمه ‏1 3 ‏داشتن زندگي عاري از خ...

قیمت : 6,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله در مورد حكومت علوي و جريان هاي اجتماعي 25 ص

دانلود مقاله در مورد حكومت علوي و جريان هاي اجتماعي 25 ص - ‏حكومت علوي و جريان هاي اجتماعي ‏مقدمه‏ ‏الف) استقرار عدالت‏ ‏ب) استقرار آزادي اجتم...

قیمت : 6,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله شش گام موثر در مديريت بحران 7 ص

دانلود مقاله شش گام موثر در مديريت بحران 7 ص - 1 ‏شش گام موثر در مديريت بحران‏                                   ‏ ‏                           ...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل