تعداد مشاهده: 5350 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.ppt
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 38
حجم فایل:6,425 کیلوبایت
پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دوو مظهر ظهور و سقوط یک برند موفق
شرکت لوازم خانگی “دوو” در سال 1967 توسط کیم وو چونگ در شهر سئول، کره جنوبی تأسیس شد. نام این شرکت از نام بنیانگذار آن گرفته شده است و از دو بخش “دای” به معنای بزرگ و “وو” که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده، تشکیل شده است.
قیمت : 250,000 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت ،برند موفق درزمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و
استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق رفتار مصرف کننده، تعهد به نوآوری و تعهد به ارتقای بهداشت دهان و دندان دارد. این استراتژی ها شرکت را قادر می سازد تا موقعیت خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت کالاهای مصرفی حفظ کند.
قیمت : 280,000 تومان
پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت زاپوس برندی که دانشگاه مشتری نوازی جهان است
زاپوس در سال ۱۹۹۹ توسط تونی زیه در سانفرانسیسکو و در آپارتمانی شخصی شروع به کار کرد و در مدت ۱۰ سال توانست از فروش هیچ به فروش خالص سالانه یک میلیارد دلار دست پیدا کند.
قیمت : 180,000 تومان
پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت لگو امپراتوری بازاریابی محتوا و برندی برای همه نسل ها
لِگو یک شرکت ساخت اسباب بازی است و همانقدر که برای کودکان جاذبه دارد، برای بزرگسالان نیز جذاب است و این تبلیغ هم کودکان را سر ذوق میآورد و هم والدین آنها را که دوباره دست به ساخت سازههای کوچک بزنند!
قیمت : 160,000 تومان
پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هیتاچی ژاپن برندی پرآوازه وپیشرو درفناوری اطلاعات
مدیریت استراتژیک درشرکت هیتاچی ژاپن برندی پرآوازه وپیشرو درفناوری اطلاعات تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن ؛ فعالیت های برند Hitachi سیر تحولی عظیمی را پشت سر گذاشته است.
قیمت : 140,000 تومان
پاورپوینت بازاریابی استراتژیک در برند رولکس (پادشاه ساعت سازی جهان)
رولکس : فردی آلمانی به نام Hanz Wilsdorf و یکی از خویشاوندان وی ، به نام William Davis در سال 1905 Rolex را در لندن بنیان گذاری کردند. Wilsdorf در سال 1908 به ثبت برند Rolex در کشور سوئیس اقدام کرد. و در سال 1910 نخستین محصول این شرکت که ساعت مچی بسیار ظریفی بود تولید شد.
قیمت : 170,000 تومان
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی
مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئینگر به مطالعه یک مورد خاص میپردازد. در دستهبندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب میشود.
پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان
یکی از اصلی ترین و مهم ترین مفاهم در حوزه کسب و کار، مدیریت تجربه مشتری است
پاورپوینت.مدیریت استراتژیک در آدیداس، شرکتی که مادرصنعت برندینگ جهانی کفش است
آدیداس یک هولدینگ است که در زمینه تولید محصولات ورزشی فعالیت میکند.
پاورپوینت بخش بندی بازارهای هدف داخلی وبین المللی رمز موفقیت وماندگاری برندهای مطرح جهانی
بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار یکی از قدیمیترین ترفندهای بازاریابی بیان شده در کتب و متون است. با گستردهتر شدنِ جمعیت و ترجیح مشتریان و دسترسی بیشتر به گزینههای رقابتی، بخش بندی بازار در هر کسبوکار یا طرح بازاریابی اهمیت زیادی یافته است.
قیمت : 85,000 تومان
پاورپوینت،برندسازی درصنعت کفش-چالش ها و فرصت ها(مطالعه موردی بازار ایران)
برای موفقیت در صنعت کفش باید در طراحیهای خود خلاق باشید و برای رقابت با سایر رقبا، استراتژیهای بازاریابی قوی اتخاذ کنید.
قیمت : 98,000 تومان
پاورپوینت:کارت امتیازی متوازن ،نقطه عطف و رمز موفقیت شرکت های بزرگ و برندهای مطرح جهانی
دربازار پیچیده و متلاطم امروزی ،مدیرانی موفق خواهند بود که سازمان ها را باداشتن مزیت رقابتی به سمت بهره وری پایدارسوق دهند که از ابزارقدرتمند کارت امتیازی متوازن با مولفه ها و وجه های آن بصورت مناسب استفاده نمایند.زیراکه درکارت امتیازی متوازن ؛وضعیت بازار،مشتریان و ذی نفعان و حتی کارکنان سازمان ها ب
قیمت : 95,000 تومان
پاورپوینت. مدیریت استراتژیک در شرکت کانن برند مشهورصنعت عکاسی وپیشگام درنوآوری
کانن یکی از مشهورترین برندهای دنیای عکاسی هم در دوران آنالوگ و هم دیجیتال است که تاریخچهای نزدیک به یک قرن هم در صنعت اپتیک دارد.
قیمت : 78,000 تومان
پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی .رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی دردستیابی به بازارگسترده و سود بیشتر
مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرفکننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیتهای بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار
قیمت : 58,000 تومان
برندسازی درکسب وکار،کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان و ماندگاری دربازار امروز
برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهمترین ابعاد هر کسبوکاری، کوچک یا بزرگ، خردهفروش یا بی تو بی است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمدهای به شمار میرود.
قیمت : 68,000 تومان
دانلود پاورپوینت برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها
دانلود پاورپوینت برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها - 1 برندسازی شخصی در ورزش: بایدها و نبایدها 1000،0000،0000،000 ریال = ؟ 3 1000،000...
قیمت : 12,000 تومان
پاورپوینت برند یا نام تجاری (با کیفیت)
پاورپوینت برند یا نام تجاری (با کیفیت) - بنام خدا www.parsdigishop.ir برند یا نام تجاری فهرست چکیده روشهای برند سازی برند علل شکنندگی برن...
قیمت : 14,000 تومان
پاورپوینت مدیریت اماکن و تجهیزات ورزشی
پاورپوینت مدیریت اماکن و تجهیزات ورزشی - مدیریت اماکن و تجهیزات ورزشی تقسیم بندی کلی اماکن ورزشی اماکن طبیعی سرزمینی : کوهها، سرزمینهای ب...
قیمت : 29,000 تومان
پاورپوینت مدیریت اردو های ورزشی
پاورپوینت مدیریت اردو های ورزشی - به نام اول معلم هستی موضوع: مدیریت اردو های ورزشی ...
قیمت : 10,000 تومان
پاورپوینت برند سازی,برند ورزشی و مدیریت برند
پاورپوینت برند سازی برند ورزشی و مدیریت برند - برند سازی , برند ورزشی و مدیریت برند 2 مدل های مدیریت برند ...
قیمت : 8,000 تومان