بررسی نقش تبلیغات در فضای مجازی در ارزش برند شرکت های عضو بازار بورس

دسته بندي : دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق

چکیده ج‌
فصل اول 10
کلیات پژوهش 10
1.مقدمه 11
1-2بیان مسئله 12
1-3 سوال اصلی 13
1-3-1سوالات فرعی 13
2-3-1سوالات کاربردی 13
1-4پیشینه پژوهش 14
1-5فرضیات پژوهش 15
1-5-1فرضیه اصلی 15
2-5-1فرضیات فرعی 15
3-5-1فرضیات کاربردی 15
1-6 فرضیه اصلی 16
1-6-1فرضیات فرعی 16
1-7 اهداف پژوهش 16
1-7-1اهداف کلی 16
2-7-1اهداف خاص 16
3-7-1اهداف کاربردی 17
1-8 ضرورت و اهمیت پژوهش 17
1-9قلمرو تحقیق 18
1-10روش پژوهش 18
1-11تعریف عملیلتی واژه ها و اصلاحات 19
فصل دوم 21
مبانی پژوهش 21
2.مقدمه 22
2-1 تاریخچه 23
2-2پیشینه نظری 24
2-3عوامل مؤثر بر تبلیغات در فضای مجازی و برند شرکت‌های عضو بورس 25
1-3-2محتوای تبلیغاتی 25
2-3-2تعامل و مشارکت مصرف‌کننده 26
3-3-2پلتفرم‌های تبلیغاتی 26
4-3-2مؤلفه‌های فرهنگی و اجتماعی 26
2-4 بازاریابی اینترنتی 28
2-5 مزایای بازاریابی الکترونیکی 28
2-6تبلیغات 29
2-6-1 تبليغات اينترنتي 29
2-6-2 تاریخچه تبلیغات اینترنتی 29
2-7 مزيت هاي تبليغات اينترنتي 30
2-8 اینترنت در ایران 32
2-9 تبلیغات اینترنتی در ایران 33
2-10 اشکال تبلیغات آنلاین 34
2-11 برند چیست 36
12-2ارزش برند 37
13-2تاریخچه برند 37
2-14 رفتار مصرف کننده 38
2-15 عوامل کلی موثر بر رفتار مصرف‌کننده 38
2-16 رفتار مصرف کننده آنلاین 40
2-16-1دیدگاه مصرف کننده محور و دیدگاه فناوری محور 40
2-16-2عوامل تأثیرگذار بر رفتار مصرف‌کننده آنلاین 41
2-16-3 ویژگی‌های رفتار مصرف‌کننده آنلاین 42
2-16-3 روندهای جدید در رفتار مصرف‌کننده آنلاین 42
2-17فرایند خرید از تبلیغات اینترنتی 43
2-18 رفتار مصرف کننده در برابر آگهی های تبلیغاتی 44
2-18-1مدل های حاکم بر رفتار مصرف کننده 44
2-18-1-1تکنیک آیدا (AIDA 44
2-18-1-2 تکنیکهای تستهای روانی 44
2-18-1-3تكنيك ترغيبي ( داگمار): 45
2-19 شرایط اثر بخشی تبلیغات 46
2-20 رابطه بین درگیری مصرف کننده و تاثیر تبلیغات 47
فصل سوم 52
روش اجرای تحقیق 52
مقدمه 53
3-1 مراحل انجام تحقیق 53
3-2نوع پژوهش 57
3-3جامعه آماری 57
3-4نمونه گیری و تعیین حجم نمونه 58
3-5 ابزار گردآوری اطلاعات 59
3-6تعیین روایی و پایایی مقیاسهای سنجش 62
3-7تحلیل داده ها 63
فصل چهارم 64
تجزیه و تحلیل 64
4-1.ويژگی جمعیت شناختی پاسخ دهندگان 65
4-2توزیع فراوانی پاسخدهندگان بر حسب گروه سنی 65
4-2 توزیع فراوانی پاسخدهندگان بر حسب جنسیت 67
4-3توزیع فراوانی پاسخدهندگان بر حسب تحصیلات 68
جدول 4‏ 3: توزیع فراوانی پاسخ دهندگان برحسب تحصیلات 68
4-3طرح گردآوری دادهها 69
4-5.تحلیل دادهها – بررسی پیمایشی 69
4-6 تاثیر و یا عدم تاثیر شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین بر هر یک از مراحل خرید 70
4-7 تاثیر هر یک از 8 شیوه تبلیغات آنلاین به تفکیک بر مراحل خرید 73
4.8.تاثیرهر یک از شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین بر مراحل خرید به تفکیک جنسیت 75
10-4 تاثیرهر یک از شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین بر مراحل خرید به تفکیک تحصیلات 78
4-11 رتبه بندی تاثیرشیوه های مختلف تبلیغات بر مراحل خرید 79
4-11رتبه بندی تاثیرهر یک از شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین بر مراحل خرید 81
فصل پنجم 83
نتیجه گیری وپیشنهادات 83
مقدمه 84
1-5خلاصه‌ای از یافته‌های تحقیق 84
5-2 بررسی نتایج آزمون های آماری 85
5-3 تاثیر و یا عدم تاثیر شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین بر مراحل خرید مصرف کنندگان 85
5-4تاثیر هر یک از 8 شیوه تبلیغات آنلاین به تفکیک بر مراحل خرید در رفتار مصرف کننده 87
5-5 رتبه بندی تاثیر شیوه های مختلف تبلیغات بر مراحل خرید 88
5-6 رتبه بندی تاثیرشیوه های مختلف تبلیغات آنلاین بر مراحل خرید 89
5-7 نتیجه‌گیری 89
5-8 پیشنهادات 89
5-9 محدودیت 90
5-10مشکلات تحقیق 91
منابع 92
پیوست 98

داری شکل و جدول
دسته بندی: دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق

تعداد مشاهده: 680 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 90

حجم فایل:659 کیلوبایت

 قیمت: 230,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دارای عکس و جدول و...



بررسی نقش تبلیغات در فضای مجازی در ارزش برند شرکت های عضو بازار بورس

بررسی نقش تبلیغات در فضای مجازی در ارزش برند شرکت های عضو بازار بورس

قیمت : 230,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی در شرکت هواپیمایی امارات،برند موفق هواپیمایی با رویکرد مزیت برتر در بخش بندی مشتر

برند Fly Emirate که سال ها اسپانسر باشگاه چلسی بود، متعلق به شرکت هواپیمایی امارات است و پروازهای منظم روزانه ای را از دوبی به مقاصدی در خاورمیانه، خاوردور، اروپا، آفریقا، شبه قاره هند، جنوب شرق آسیا و آمریکای شمالی انجام می دهد.

قیمت : 350,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی ارتباط بین شیوه‌های تأمین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت

بررسی ارتباط بین شیوه‌های تأمین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ؛استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برترو امپراتوری لوازم خانگی در جهان

بوش از ترکیبی از راهبردهای دسته‌بندی جغرافیایی، جمعیت‌شناسی و روانشناسی استفاده می‌کند. راهبرد بازاریابی این شرکت از سایر شرکت‌ها متمایز است. بوش از ترکیبی از راهبرد موقعیت‌یابی مبتنی بر ارزش و مزیت کاربری استفاده می‌کند.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت ،برند موفق درزمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و

استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق رفتار مصرف کننده، تعهد به نوآوری و تعهد به ارتقای بهداشت دهان و دندان دارد. این استراتژی ها شرکت را قادر می سازد تا موقعیت خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت کالاهای مصرفی حفظ کند.

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت لگو امپراتوری بازاریابی محتوا و برندی برای همه نسل ها

لِگو یک شرکت ساخت اسباب بازی است و همانقدر که برای کودکان جاذبه دارد، برای بزرگسالان نیز جذاب است و این تبلیغ هم کودکان را سر ذوق می‌آورد و هم والدین آن‌ها را که دوباره دست به ساخت سازه‌های کوچک بزنند!

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت شارپ برند با کیفیت و پیشگاه درخلاقیت و نوآوری

شرکت شارپ در سال ۱۹۱۲ توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شده است و شارپ به معنی تیز است. اولین تولیدی از این برند مداد نوکی است! امروز شرکت شارپ در زمینه سامسونگ، ال جی، سونی و همینطور پاناسونیک به عنوان پنجمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته می شود.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل ،استراتژی تبلیغات و محیط بازار/استراتژی بازاریابی/برندسازی درصنعت پوشاک

صنعت پوشاک در سبد زندگی شهروندان جهانی جایگاه اصلی را برای خود کسب  نموده است و به نوبه خود از مایحتاج ضروری درسبدهزینه شهروندان بشمار می آید

قیمت : 82,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت زارا،برند محبوب در دنیای مد و پوشاک

پاورپوینت تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت زارا،برند محبوب در دنیای مد و پوشاک

قیمت : 85,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپو ینت،بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکردنوآوری وارزش آفرینی مستمر

 فیلیپس یکی از قدیمی‌ترین برندهای اروپایی صنعت الکتریک و الکترونیک محسوب می‌شود که از روزهای اول اختراع لامپ روشنایی، مشغول به کار بوده است.

قیمت : 35,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسي تأثير بدهي صنعت بر ارزش بازار شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار 110ص

تحقیق بررسي تأثير بدهي صنعت بر ارزش بازار شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار 110ص - ‏86 ‏ ‏ ‏دانشگاه رجاء‏-‏ قزوین ‏گروه حسابداری ‏پایان ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تجزیه و تحلیل ارزش افزوده ، ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده بازار جهت ارزیابی عملکرد شرکتها 11

تجزیه و تحلیل ارزش افزوده , ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده بازار جهت ارزیابی عملکرد شرکتها 11 - 0 ‏عنوان : ‏تجز‏ی‏ه‏ ‏و‏ ‏تحل‏ی‏ل‏ ‏ارزش‏ ‏...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش بازار و اندازه شرکت با بازده سهام (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش بازار و اندازه شرکت با بازده سهام (فصل 2) - ‏ ‏1-2- مقدمه:‏ ‏15 ‏2-2 بازار مالی:‏ ‏15 ‏1-2-2 کارکرد های اقتصادی ...

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل